Ako ste ovisnik o svojem „smartphoneu“, pronađite lijek ovdje

Uz ovih 5 savjeta manje ćete „visjeti" na mobitelu!

iPhone

Ako ste jedni od onih koji bi željeli trošiti manje vremena gledajući u ekran, donosimo Vam neke savjete koji bi Vam mogli pomoći u tome.

Svakim danom ljudi sve više i više bulje u ekrane svojih pametnih telefona, a sve manje razgovaraju jedni s drugima. Dobrodošli u budućnost! Ili bolje reći sadašnjost. Ili još bolje reći – realnost.

Iako ne mora biti tako, ljudski je rod jednostavno odlučio da će tako biti. Što raditi na dosadnom predavanju? Što raditi dok čekate u dugom redu ispred studentske referade? Ako nemate prijatelje uza sebe, odgovor na oba pitanja jest družiti se sa svojim elektronskim kolegom. Kada se čeka tramvaj ili autobus na stanici, onda se zna da je vrijeme da se iz džepa izvadi već znate što. Misli se na mobitel, naravno.

No, ako ste jedni od onih koji bi željeli manje vremena trošiti gledajući u ekran, donosimo Vam neke savjete koji bi Vam mogli pomoći u tome.

1. Isključite notifikacije

– Ah vidi poruka, samo ću izdvojiti par sekundi da odgovorim na nju. Vraga, prošlo je pola sata, a Vi još uvijek odgovarate na poruku. Ako napravite jednostavnu stvar kao što je isključivanje notifikacija, možda će Vam se to rjeđe događati. Ako mislite da niste u stanju to napraviti, onda barem isključite zvuk. Korak po korak. Ni Rim nije sagrađen u jedan dan

2. Provjeravajte redovno koliko vremena trošite na mobitelu

Postavite si zadatak tipa danas ću samo sat vremena svoga života potrošiti na svoj mobitel. Skinite aplikacije QualityTime (Android) ili Moment (iOS) te uz pomoć njih provjeravajte koliko ste dnevno ovisni o svojem smartphoneu. Također, ove Vas aplikacije mogu upozoriti ako previše vremena trošite na svojeg elektronskog kućnog ljubimca.

FOTO: Droid Views

3. Unaprijed odredite koji ćete dio dana provesti bez mobitela

Korištenje pametnog mobitela uz doručak, ručak ili večeru nepristojno je ako ste u društvu. Ako solirate za vrijeme objeda, onda se pokušajte obuzdati. Ako ste na predavanju, dajte profesoru šansu da Vas nešto nauči. Naravno, ako ste s boljom polovicom, radije iskoristite vrijeme za romantiku nego za mobitel.

4. Nemojte koristiti mobitele kao alarm

Dobro, ovo je možda malo teže jer dosta studenata ima problema s buđenjem u ranu zoru, kad se mora ići na predavanje koje ne zanima nikog živog. Ali ako smatrate da previše vremena trošite na mobitelu, onda je ovo sigurno jedan od učinkovitijih lijekova. Prije spavanja ste na mobitelu i namještate alarm. Kad Vas alarm na mobitelu ujutro probudi, opet gledate je li netko preko noći mislio na Vas ili je netko opet u grupni inbox poslao nekakvu glupost.

Tako da, ako maknete mobitel iz svoje sobe preko noći, ovisnost će se smanjiti. A za budilicu kupite pijetla ili klasični sat na kazaljke.

FOTO: mashable.com

5. Tech stanke

Počnite gledajući svoj telefon samo na jednu minutu i provjerite sve oblike komunikacije, uključujući poruke, pozive i društvene mreže. Potom ga isključite, postavite alarm da zvoni za 15 minuta i neka Vam bude na vidiku okrenut licem prema dolje. Mobitel postavljen naglavačke ne podsjeća Vaš mozak na stres i tjeskobu. Sljedeći put kada zazvoni, provjerite ga opet na samo jednu minutu. Nastavite to raditi dok ne shvatite da zapravo ništa niste propustili ako niste provjerili svoj mobitel.

Povećajte svoju tech stanku na pet minuta svakih tjedan dana, primjerice, i uskoro ćete biti u mogućnosti ne provjeravati mobitel na sat vremena ili više, te na taj način nećete biti zabrinuti o tome što ste možda propustili.

Komentari na članak

Vezani članci

buđenje rano ujutro

Promijenite svoj bioritam

Trikovi koji će „noćnim pticama“ olakšati buđenje

Kako biste bili što učinkovitiji tijekom ispita i cijeli dan uspješno funkcionirali s jednakom razinom energije, pokušajte ranije zaspati i rano se buditi, koliko god se to činilo teško izvedivim.

GoWemy

Aplikacija GoWemy ocjenjuje vaš „styling“

Niste sigurni što obući ili kupiti? Ova aplikacija odlučit će umjesto vas!

„Selfie“ aplikacija GoWemy može vam u jednoj minuti dati objektivnu sliku vaše odjevne kombinacije, na temelju ocjena ljudi iz cijelog svijeta. Isto tako, možete i vi ocjenjivati druge ili crpiti inspiraciju iz tuđih modnih kombinacija.

Hrana za učenje

Izbjegnite ispitni stres

Savjeti koji će vam olakšati učenje za ispite

Kako bi se što bolje pripremili za ispite i izbjegli veliki stres, pokušajte slijediti ove savjete. Osim što ćete postići dobre rezultate, sačuvat ćete i svoje zdravlje.

Bezvoljnost

Krajnje je vrijeme za odrastanje

Navike koje morate promijeniti prije tridesete

U redu, ova brojka trideset u naslovu članka nije tako zloćudna kako zvuči. Ali nije ni tako daleko! S obzirom na to da smo svake godine sve stariji, pravo je vrijeme za promijeniti životni način i sretnije dočekati tridesete!

Turisti, naslovnica

Ostavite dobar dojam!

40 nepoželjnih stvari koje turisti rade

Nismo svi isti, svaka država i kultura ima svoje običaje i stvari kojima se razlikuju od drugih. Zato vam donosimo listu 40 stvari koje svaki pravi turist treba izbjegavati ako želi ostati bez kazne i oštrog pogleda lokalnog stanovništva.