Ako ste ovisnik o svojem „smartphoneu“, pronađite lijek ovdje

Uz ovih 5 savjeta manje ćete „visjeti" na mobitelu!

iPhone

Ako ste jedni od onih koji bi željeli trošiti manje vremena gledajući u ekran, donosimo Vam neke savjete koji bi Vam mogli pomoći u tome.

Svakim danom ljudi sve više i više bulje u ekrane svojih pametnih telefona, a sve manje razgovaraju jedni s drugima. Dobrodošli u budućnost! Ili bolje reći sadašnjost. Ili još bolje reći – realnost.

Iako ne mora biti tako, ljudski je rod jednostavno odlučio da će tako biti. Što raditi na dosadnom predavanju? Što raditi dok čekate u dugom redu ispred studentske referade? Ako nemate prijatelje uza sebe, odgovor na oba pitanja jest družiti se sa svojim elektronskim kolegom. Kada se čeka tramvaj ili autobus na stanici, onda se zna da je vrijeme da se iz džepa izvadi već znate što. Misli se na mobitel, naravno.

No, ako ste jedni od onih koji bi željeli manje vremena trošiti gledajući u ekran, donosimo Vam neke savjete koji bi Vam mogli pomoći u tome.

1. Isključite notifikacije

– Ah vidi poruka, samo ću izdvojiti par sekundi da odgovorim na nju. Vraga, prošlo je pola sata, a Vi još uvijek odgovarate na poruku. Ako napravite jednostavnu stvar kao što je isključivanje notifikacija, možda će Vam se to rjeđe događati. Ako mislite da niste u stanju to napraviti, onda barem isključite zvuk. Korak po korak. Ni Rim nije sagrađen u jedan dan.

2. Provjeravajte redovno koliko vremena trošite na mobitelu

Postavite si zadatak tipa danas ću samo sat vremena svoga života potrošiti na svoj mobitel. Skinite aplikacije QualityTime (Android) ili Moment (iOS) te uz pomoć njih provjeravajte koliko ste dnevno ovisni o svojem smartphoneu. Također, ove Vas aplikacije mogu upozoriti ako previše vremena trošite na svojeg elektronskog kućnog ljubimca.

FOTO: Droid Views

3. Unaprijed odredite koji ćete dio dana provesti bez mobitela

Korištenje pametnog mobitela uz doručak, ručak ili večeru nepristojno je ako ste u društvu. Ako solirate za vrijeme objeda, onda se pokušajte obuzdati. Ako ste na predavanju, dajte profesoru šansu da Vas nešto nauči. Naravno, ako ste s boljom polovicom, radije iskoristite vrijeme za romantiku nego za mobitel.

4. Nemojte koristiti mobitele kao alarm

Dobro, ovo je možda malo teže jer dosta studenata ima problema s buđenjem u ranu zoru, kad se mora ići na predavanje koje ne zanima nikog živog. Ali ako smatrate da previše vremena trošite na mobitelu, onda je ovo sigurno jedan od učinkovitijih lijekova. Prije spavanja ste na mobitelu i namještate alarm. Kad Vas alarm na mobitelu ujutro probudi, opet gledate je li netko preko noći mislio na Vas ili je netko opet u grupni inbox poslao nekakvu glupost.

Tako da, ako maknete mobitel iz svoje sobe preko noći, ovisnost će se smanjiti. A za budilicu kupite pijetla ili klasični sat na kazaljke.

FOTO: mashable.com

5. Tech stanke

Počnite gledajući svoj telefon samo na jednu minutu i provjerite sve oblike komunikacije, uključujući poruke, pozive i društvene mreže. Potom ga isključite, postavite alarm da zvoni za 15 minuta i neka Vam bude na vidiku okrenut licem prema dolje. Mobitel postavljen naglavačke ne podsjeća Vaš mozak na stres i tjeskobu. Sljedeći put kada zazvoni, provjerite ga opet na samo jednu minutu. Nastavite to raditi dok ne shvatite da zapravo ništa niste propustili ako niste provjerili svoj mobitel.

Povećajte svoju tech stanku na pet minuta svakih tjedan dana, primjerice, i uskoro ćete biti u mogućnosti ne provjeravati mobitel na sat vremena ili više, te na taj način nećete biti zabrinuti o tome što ste možda propustili.

Komentari na članak

Vezani članci

Mehmet Oz

Zabavne emisije o zdravlju samo su zabavne

Kvazisavjeti doktora Oza

Istraživanje jednog britanskog časopisa pokazalo je da savjeti u emisijama o zdravlju nisu točni.

Desktop

Izrazite svoju osobnost

Uredite radnu površinu računala i dajte joj novi izgled

Napravite radnu površinu računala svojom u nekoliko koraka.

Pegla za kosu

Par trikova za drugačiji izgled

Peglom za kosu možete puno više od ravnanja kose

Iako je prvenstveno namijenjena za ravnanje, pegla za kosu može vam pomoći u stvaranju brojnih frizura i to u svega nekoliko minuta. Ako želite uvijati kosu ili joj dodati volumena, a posjedujete peglu za kosu, nema potrebe da ulažete još novca u ostale naprave namijenjene isključivo uvijanju kose.

Sreća

Kvalitetan odnos sa samim sobom

Pet načina kako steći pozitivnu sliku o sebi

Odnos koji je često vrlo teško kvalitetno održavati, odnos je sa samim sobom. Stoga vam donosimo pet savjeta pomoću kojih više nećete imati negativnu sliku o sebi.

Zdrava hrana ili junk food

Mini-koraci do zdravlja

Nemate vremena za vježbanje? Smršavite uz ove jednostavne trikove

Ako vam spremanja večere za dan kasnije i svakodnevni odlasci u teretanu zvuče kao nešto što nikada nećete uspjeti uskladiti sa svojim zaposlenim životom, veoma često ćete misliti da nikada nećete uspjeti svoju figuru dovesti do savršenstva.