Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Google Doodle

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

Sigurno ste u svakodnevnom posjećivanju najpopularnije svjetske internetske tražilice primijetili da se standardni Google logo ponekad promijeni. Te promjene, zajednički nazvane Doodles (u slobodnom prijevodu - črčkarije), na zabavan način obilježavaju praznike, obljetnice i živote poznatih umjetnika, izumitelja i znanstvenika.

Koncept Doodlea stvoren je još daleke 1998. godine, kada su se začetnici kompanije Larry Page i Sergey Brin poigravali s tadašnjim logom, pokušavajući ovjekovječiti svoje prisustvovanje poznatom festivalu ˝Burning Man˝ u Nevadi. Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik na to da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝. Iako je prvi doodle bio relativno jednostavan, s njime je stvorena ideja ukrašavanja kompanijinog logotipa u svrhu obilježavanja važnih događaja.

Dvije godine kasnije, Larry i Sergey zamolili su trenutnog webmastera Dennisa Hwanga, tadašnjeg pripravnika u kompaniji, da dizajnira logo za obilježavanje dana pada Bastille. Potonji je bio toliko dobro prihvaćen među Googleovim korisnicima, da je Hwang promaknut u glavnog crtača doodlea, koji su se počeli pojavljivati sve češće. Iako su se u početku obilježavali samo značajniji praznici, danas doodleovi pokrivaju širok spektar događaja i obljetnica. 

S vremenom je potražnja za novim doodleovima porasla na globalnoj razini te je oformljen poseban tim Googleovih zaposlenika koji se redovito nalaze i odlučuju koji će se događaji obilježiti novim doodleom. Ideje dolaze iz brojnih izvora, uključujući Googleove zaposlenike i korisnike. Timu ilustratora i inženjera koji dizajniraju doodleove, cilj je obilježiti zanimljive događaje i obljetnice, ističući Googleovu osobnost i ljubav prema inovacijama.

Ako imate dobru ideju za kompanijin sljedeći doodle, svakako im se javite na proposals@google.com, a kolekciju od preko 1000 dosad nacrtanih pogledajte na ovom linku!

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

Youtube uvodi pretplatu

Ako želite YouTube bez reklama, morat ćete platiti

Proširilo se internetom da će Youtube početi naplaćivati usluge gledanja videoblogova i glazbenih uradaka bez prikazivanja reklama.

iPad Air

Završena konferencija

Apple predstavlja novitete!

Najnovija inkarnacija planetarno popularnog Appleovog tablet računala, sada s predmetkom Air, dolazi sa 9.7-inčnim fantastičnim Retina zaslonom te je 20% tanji i 28% lakši od prethodne generacija iPada, uz 24% reducirani ukupni volumen uređaja

Predavanje o Američkom građanskom ratu

Klub mladih Split

Dođite na predavanje o Američkom građanskom ratu

Student povijesti Ivan Peović održat će u Klubu mladih Split predavanje o jednom od najzanimljivijih razdoblja američke povijesti.

Pogubljeni Fran Krsto Frankopan i Petar Zrinski

Na današnji dan

Pogubljeni Fran Krsto Frankopan i Petar Zrinski

Prije 345 godina Fran Krsto Frankopan i Petar Zrinski, boreći se za samostalnost Hrvatske, optuženi su za izdaju i osuđeni na smrt odsijecanjem glave. Noć prije pogubljenja, Petar je napisao pismo svojoj supruzi koje je postalo jedan od najpotresnijih tekstova napisanih na hrvatskom jeziku.

Fran

Hit video

VIDEO: Francuzi snimili najbolji promotivni video za Hrvatsku

Riječ je o skupini prijatelja koji su odlučili svoj odmor u Hrvatskoj zabilježiti pomoću videokamere i selfie štapa.