Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Google Doodle

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

Sigurno ste u svakodnevnom posjećivanju najpopularnije svjetske internetske tražilice primijetili da se standardni Google logo ponekad promijeni. Te promjene, zajednički nazvane Doodles (u slobodnom prijevodu - črčkarije), na zabavan način obilježavaju praznike, obljetnice i živote poznatih umjetnika, izumitelja i znanstvenika.

Koncept Doodlea stvoren je još daleke 1998. godine, kada su se začetnici kompanije Larry Page i Sergey Brin poigravali s tadašnjim logom, pokušavajući ovjekovječiti svoje prisustvovanje poznatom festivalu ˝Burning Man˝ u Nevadi. Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik na to da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝. Iako je prvi doodle bio relativno jednostavan, s njime je stvorena ideja ukrašavanja kompanijinog logotipa u svrhu obilježavanja važnih događaja.

Dvije godine kasnije, Larry i Sergey zamolili su trenutnog webmastera Dennisa Hwanga, tadašnjeg pripravnika u kompaniji, da dizajnira logo za obilježavanje dana pada Bastille. Potonji je bio toliko dobro prihvaćen među Googleovim korisnicima, da je Hwang promaknut u glavnog crtača doodlea, koji su se počeli pojavljivati sve češće. Iako su se u početku obilježavali samo značajniji praznici, danas doodleovi pokrivaju širok spektar događaja i obljetnica. 

S vremenom je potražnja za novim doodleovima porasla na globalnoj razini te je oformljen poseban tim Googleovih zaposlenika koji se redovito nalaze i odlučuju koji će se događaji obilježiti novim doodleom. Ideje dolaze iz brojnih izvora, uključujući Googleove zaposlenike i korisnike. Timu ilustratora i inženjera koji dizajniraju doodleove, cilj je obilježiti zanimljive događaje i obljetnice, ističući Googleovu osobnost i ljubav prema inovacijama.

Ako imate dobru ideju za kompanijin sljedeći doodle, svakako im se javite na proposals@google.com, a kolekciju od preko 1000 dosad nacrtanih pogledajte na ovom linku!

Komentari na članak

Vezani članci

Fejs

Novost na društvenoj mreži

Facebook ukida opciju ''Other''

Sve što ćete morati znati da pošaljete poruku nekome je ime, a poruke će se direktno prikazati nakon što ih pošaljete.

Žena koja spava

Imate problema s buđenjem?

„Budilica“ koja doslovno izbacuje iz kreveta

Youtuber Colin Furze izumio je budilicu koja će vas doslovno izbaciti iz kreveta pa se više ne morate bojati da ćete prespavati važan ispit.

Pravo žena

Prava žena

Što žene nisu mogle 1971., a što ne mogu danas

Uvođenje prava glasa za žene teklo je sporo.

iPhone i YouTube

Možete li se zamisliti bez ovih aplikacija?

7 tehnoloških inovacija koje nisu postojale prije 10 godina

Internet je sa sobom donio mnogo promjena i tehnoloških inovacija. U članku vam donosimo 7 tehnoloških inovacija koje nisu postojale prije deset godina, a danas ih većina ljudi svakodnevno koristi.

Nova tehnologija Facebooka

Lagano rješenje u nekoliko koraka

Isključite automatsko pokretanje videa na Facebooku

Već neko vrijeme na Facebooku je normalno da se video zapisi sami pokreću kada se korisnik duže zadrži na tom dijelu naslovnice. No, u nekoliko koraka moguće je to zaustaviti.