Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Google Doodle

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

Sigurno ste u svakodnevnom posjećivanju najpopularnije svjetske internetske tražilice primijetili da se standardni Google logo ponekad promijeni. Te promjene, zajednički nazvane Doodles (u slobodnom prijevodu - črčkarije), na zabavan način obilježavaju praznike, obljetnice i živote poznatih umjetnika, izumitelja i znanstvenika.

Koncept Doodlea stvoren je još daleke 1998. godine, kada su se začetnici kompanije Larry Page i Sergey Brin poigravali s tadašnjim logom, pokušavajući ovjekovječiti svoje prisustvovanje poznatom festivalu ˝Burning Man˝ u Nevadi. Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik na to da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝. Iako je prvi doodle bio relativno jednostavan, s njime je stvorena ideja ukrašavanja kompanijinog logotipa u svrhu obilježavanja važnih događaja.

Dvije godine kasnije, Larry i Sergey zamolili su trenutnog webmastera Dennisa Hwanga, tadašnjeg pripravnika u kompaniji, da dizajnira logo za obilježavanje dana pada Bastille. Potonji je bio toliko dobro prihvaćen među Googleovim korisnicima, da je Hwang promaknut u glavnog crtača doodlea, koji su se počeli pojavljivati sve češće. Iako su se u početku obilježavali samo značajniji praznici, danas doodleovi pokrivaju širok spektar događaja i obljetnica. 

S vremenom je potražnja za novim doodleovima porasla na globalnoj razini te je oformljen poseban tim Googleovih zaposlenika koji se redovito nalaze i odlučuju koji će se događaji obilježiti novim doodleom. Ideje dolaze iz brojnih izvora, uključujući Googleove zaposlenike i korisnike. Timu ilustratora i inženjera koji dizajniraju doodleove, cilj je obilježiti zanimljive događaje i obljetnice, ističući Googleovu osobnost i ljubav prema inovacijama.

Ako imate dobru ideju za kompanijin sljedeći doodle, svakako im se javite na proposals@google.com, a kolekciju od preko 1000 dosad nacrtanih pogledajte na ovom linku!

Komentari na članak

Vezani članci

Apple logo

Sukob divova

Tehnološki div Apple zabrinut zbog konkurencije

Apple je zabrinut zbog napretka konkurencije koja nudi jeftinije, ali i vrlo kvalitetne uređaje.

Obračun kod O. K. Corrala

Na današnji dan

Krvavi obračun kod O. K. Corrala

1881. godine u Arizoni dogodio se jedan od najslavnijih događaja u povijesti američkog Divljeg zapada.

Aplikacija Reporter 1

Aplikacija koja zna sve o vama

Aplikacija Reporter

Reporter je aplikacija koja može otkriti vaše raspoloženje, tko su vam pravi prijatelji, čak i tip vaše dijete.

OTTO/naslovna

GIF fotoaparat

OTTO - fotoaparat za izradu GIF-ova

Uz OTTO-a, zaboravit će se na stare statične fotografije, bez obzira koliko kvalitetne bile.

google_music

Googleova poslastica za ljubitelje glazbe

Music Timeline – vizualizacija popularnosti glazbenih žanrova kroz desetljeća

Pomoću Music Timelinea može se pratiti popularnost određenih izvođača i glazbenih žanrova tijekom desetljeća, kao i preslušati odabrane naslove koristeći usluge Google Play Music.