Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Google Doodle

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

Sigurno ste u svakodnevnom posjećivanju najpopularnije svjetske internetske tražilice primijetili da se standardni Google logo ponekad promijeni. Te promjene, zajednički nazvane Doodles (u slobodnom prijevodu - črčkarije), na zabavan način obilježavaju praznike, obljetnice i živote poznatih umjetnika, izumitelja i znanstvenika.

Koncept Doodlea stvoren je još daleke 1998. godine, kada su se začetnici kompanije Larry Page i Sergey Brin poigravali s tadašnjim logom, pokušavajući ovjekovječiti svoje prisustvovanje poznatom festivalu ˝Burning Man˝ u Nevadi. Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik na to da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝. Iako je prvi doodle bio relativno jednostavan, s njime je stvorena ideja ukrašavanja kompanijinog logotipa u svrhu obilježavanja važnih događaja.

Dvije godine kasnije, Larry i Sergey zamolili su trenutnog webmastera Dennisa Hwanga, tadašnjeg pripravnika u kompaniji, da dizajnira logo za obilježavanje dana pada Bastille. Potonji je bio toliko dobro prihvaćen među Googleovim korisnicima, da je Hwang promaknut u glavnog crtača doodlea, koji su se počeli pojavljivati sve češće. Iako su se u početku obilježavali samo značajniji praznici, danas doodleovi pokrivaju širok spektar događaja i obljetnica. 

S vremenom je potražnja za novim doodleovima porasla na globalnoj razini te je oformljen poseban tim Googleovih zaposlenika koji se redovito nalaze i odlučuju koji će se događaji obilježiti novim doodleom. Ideje dolaze iz brojnih izvora, uključujući Googleove zaposlenike i korisnike. Timu ilustratora i inženjera koji dizajniraju doodleove, cilj je obilježiti zanimljive događaje i obljetnice, ističući Googleovu osobnost i ljubav prema inovacijama.

Ako imate dobru ideju za kompanijin sljedeći doodle, svakako im se javite na proposals@google.com, a kolekciju od preko 1000 dosad nacrtanih pogledajte na ovom linku!

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Sveučilišta i društvene mreže

Sveučilišta bi trebala koristiti Twitter kako bi se povezala sa studentima

Hoće li se Sveučilišta povezivati sa studentima putem društvenih mreža?

Project Lightning

Informativna platforma za praćenje događaja

Twitterov tajni projekt "Lightning"

Spomenuta opcija nalazit će se u okviru glavne stranice sa sadržajem, a imat će zadatak da prikazuje aktualne događaje kao i udarne vijesti.

Mr. Selfie

Jeste li i vi Mr. Selfie?

VIDEO: Koliko smo ovisni o tehnologiji?

Od jutra do mraka, bez podizanja pogleda s ekrana, glavni lik ovog video kroz dan se nađe u nizu apsurdnih situacija, no jedva ih primjećuje.

Studenti

Adria Student Innovation contest

Međunarodni natječaj za studente

Ovogodišnja tema natječaja je " Inovativna hotelska aplikacija".

GPP Osijek

Gradski prijevoz putnika Osijek

Osijek prvi u Hrvatskoj uvodi besplatan wi-fi u javni gradski prijevoz!

GPP Osijek će, zajedno sa svojim klijentima-oglašivačima, omogućiti putnicima (pri)gradskih autobusnih i tramvajskih linija besplatan pristup internetu.