Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

3D emotikoni

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Onomatopeje i emotikoni trenutno su najpopularniji načini izražavanja smijeha u porukama na Facebooku. Rezultati su to istraživanja koje je provela tvrtka Facebook Inc.

Prema istraživanju, najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u više od polovice slučajeva. Emotikoni drže drugo mjesto s oko 34 posto, dok se korisnici Facebooka onomatopejom "hehe" koriste u 13 posto slučajeva.

Nekad vrlo popularan izraz "lol", koji stoji kao skraćenica za "laughing out loud", značajno je izgubio na popularnosti. Koristi se, naime samo u 1,9 posto slučajeva. Njegove izvedenice kao što su "lmao", "lmfao" i "rotfl" gotovo da su izumrle.

Istraživanje je pokazalo da su muškarcima draže onomatopeje "haha" i "hehe", dok su žene privrženije emotikonima, kao i pripadnici mlađih generacija.

Komentari na članak

Vezani članci

fb lite

Nova verzija Facebookove aplikacije

"Lite" - jednostavnija Facebook Android aplikacija

"Lite" je daleko jednostavnija aplikacija za pristup Facebookovu sadržaju, a namijenjena je zemljama u razvoju, kojima je podatkovni promet skup.

Facebook logo

Facebook i dalje želi ostati na vrhu

Zuckerberg odlučio kupiti WhatsApp za 19 milijardi dolara

Budući da izvršni direktor Facebook-a Mark Zuckerberg nije uspio prošle godine kupiti Snapchat, odlučio se na kupnju WhatsApp-a.

Naslovna

Uredi s pet zvjezdica

FOTO: Najljepši uredi popularnih tehnoloških kompanija

Najpopularnije tehnološke kompanije na svijetu svoj prostor čine kreativnim i zanimljivim kako bi njihovi zaposlenici bili motivirani.

Web of trust

Nova zaštita od virusa

Pretražujte internet sigurno uz WOT

 Finski add-on koji vas upozorava na opasan sadržaj.

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.