Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

3D emotikoni

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Onomatopeje i emotikoni trenutno su najpopularniji načini izražavanja smijeha u porukama na Facebooku. Rezultati su to istraživanja koje je provela tvrtka Facebook Inc.

Prema istraživanju, najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u više od polovice slučajeva. Emotikoni drže drugo mjesto s oko 34 posto, dok se korisnici Facebooka onomatopejom "hehe" koriste u 13 posto slučajeva.

Nekad vrlo popularan izraz "lol", koji stoji kao skraćenica za "laughing out loud", značajno je izgubio na popularnosti. Koristi se, naime samo u 1,9 posto slučajeva. Njegove izvedenice kao što su "lmao", "lmfao" i "rotfl" gotovo da su izumrle.

Istraživanje je pokazalo da su muškarcima draže onomatopeje "haha" i "hehe", dok su žene privrženije emotikonima, kao i pripadnici mlađih generacija.

Komentari na članak

Vezani članci

Naslovna

Virtualna stvarnost

Neuspješni tehnološki pothvati

U osamdesetima i devedesetima nije bilo puno uspjeha u kreiranju virtualne stvarnosti.

Selfie cover

Trend povezan s nizom ozbiljnih dijagnoza

Selfiji, narcizam i mentalne bolesti imaju puno toga zajedničkog

Sve veći broj ljudi postaje ovisan o selfijima i društvenim mrežama. Ta činjenica povezana je s mentalnim zdravstvenim stanjem osoba opsjednutih izgledom.

U-Multirank logo

U-Multirank

U-Multirank: Pronađite sveučilište po Vašoj mjeri!

U-Multirank nudi studentima jedinstvenu perspektivu vršnjaka pokrivajući više od 850 visokih učilišta, 1 000 fakulteta i 5 000 studijskih programa iz čak 74 zemlje svijeta!

Santa Tracker

Već tradicionalna Googleova aplikacija

Provjerite gdje se nalazi Djed Božićnjak tijekom Badnje večeri!

Na naslovnoj se stranici aplikacije odbrojava vrijeme, a kraj odbrojavanja znači i sam polazak Djeda Božićnjaka.

Facebook logo

Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.