Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

3D emotikoni

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Onomatopeje i emotikoni trenutno su najpopularniji načini izražavanja smijeha u porukama na Facebooku. Rezultati su to istraživanja koje je provela tvrtka Facebook Inc.

Prema istraživanju, najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u više od polovice slučajeva. Emotikoni drže drugo mjesto s oko 34 posto, dok se korisnici Facebooka onomatopejom "hehe" koriste u 13 posto slučajeva.

Nekad vrlo popularan izraz "lol", koji stoji kao skraćenica za "laughing out loud", značajno je izgubio na popularnosti. Koristi se, naime samo u 1,9 posto slučajeva. Njegove izvedenice kao što su "lmao", "lmfao" i "rotfl" gotovo da su izumrle.

Istraživanje je pokazalo da su muškarcima draže onomatopeje "haha" i "hehe", dok su žene privrženije emotikonima, kao i pripadnici mlađih generacija.

Komentari na članak

Vezani članci

iPhone

Ako ste ovisnik o svojem „smartphoneu“, pronađite lijek ovdje

Uz ovih 5 savjeta manje ćete „visjeti" na mobitelu!

Ako ste jedni od onih koji bi željeli trošiti manje vremena gledajući u ekran, donosimo Vam neke savjete koji bi Vam mogli pomoći u tome.

Airdroid

Bežićni prijenos datoteka

Airdroid šalje kablove u povijest

Ova aplikacija omogućuje svojim korisnicima da preko Wi-Fija pošalju datoteke iz mobitela u računalo i obrnuto. Pomoću nje možete upravljati mobitelom preko računala.

Anti-Botnet Nacionalni centar

Antibot.hr

Web Nacionalnog centra podrške protiv botneta

 Hrvatska akademska i istraživačka mreža je pokrenula web sjedište Nacionalnog centra podrške protiv botneta u sklopu međunarodnog projekta Centra za naprednu računalnu zaštitu (ACDC).

iPad Air

Završena konferencija

Apple predstavlja novitete!

Najnovija inkarnacija planetarno popularnog Appleovog tablet računala, sada s predmetkom Air, dolazi sa 9.7-inčnim fantastičnim Retina zaslonom te je 20% tanji i 28% lakši od prethodne generacija iPada, uz 24% reducirani ukupni volumen uređaja

Internet

Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.