Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Always reklama kao cura

Always reklama

VIDEO: Što znači 'trčati kao cura'?

Gajite li i vi ovakve predrasude?

Putne torbe i koferi

Orion Travel Tech

Kako izbjeći plaćanje predane prtljage na aerodromima?

Orion Travel Tech na inovativan i pomalo napadan način omogućuje putnicima da se riješe dodatnih troškova na putovanjima.

Kikac

Zanimljiv trend i način promoviranja

VIDEO: Kad se sportaši preruše u "obične" ljude

Popularni sportaši uglavnom nemaju mira od velikog broja obožavatelja koji ih prati u stopu. Nekad se jednostavno odluče zamaskirati i odmoriti od vlastite popularnosti...

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

NZ Transport Agency reklama

Uz puno emocija

VIDEO: Reklama s Novog Zelanda podiže svijest o prebrzoj vožnji

Emotivna reklama o jednoj kobnoj pogrešci tijekom vožnje.