Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Novi slogan Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska puna života"

„Hrvatska puna života”

Slučaj slogana Hrvatske turističke zajednice: zašto studenti nisu sudjelovali?

Mnogo se kritika upravo javilo zbog iznosa od 2,5 milijuna kuna koji će biti uložen za brendiranje naše zemlje, međutim iznos o kojem se spekulira nije velik s obzirom na to koliko takvi projekti inače stoje.

Prošlu godinu obilježio je oporavak medijske industrije

Četvrti Medijski susreti u Matici hrvatskoj

Prošlu godinu obilježio oporavak medijske industrije

Na Medijskim susretima u Matici hrvatskoj govorilo se o trendovima koji su obilježili svijet medija prošle godine.

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Always reklama kao cura

Always reklama

VIDEO: Što znači 'trčati kao cura'?

Gajite li i vi ovakve predrasude?

Coca Cola - naslovna

Na današnji dan

Prodana prva boca najpopularnijeg pića na svijetu

Teško je zamisliti današnjicu bez ovoga popularnog pića koje je obilježilo posljednje stoljeće u čitavom svijetu.