Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Rock

Odvrnuti na 11!

Ultimativna rock playlista za doček nove 2015.

Okupite svoje prijatelje, maknite sav namještaj i oboružajte se hranom i cugom. Mi vam donosimo deset pjesama izdanih ove godine koje se moraju naći na vašoj novogodišnjoj playlisti.

mikrofon

Vježbom postanite odličan govornik

Ususret novom semestru: Riješite se straha od javnog nastupa!

Ramit Singh Sethi, autor bestsellera "I Will Teach You To Be Rich", ponudio je moguće rješenje kako savladati strah od javnog nastupa i govora.

Maraschino party

Novi glazbeni program

ReFreshajte se ovog petka u Maraschinu

Ako se mislite gdje večeras vani, bacite đir do Maraschina jer vas očekuje jako dobra zabava!

Selfie cover

Glumci, pjevači, političari, pa čak i Papa

Najpoznatije "selfies" fotografije u 2013. godini

Jeste li čuli za riječ "selfies"? Pogledajte poznate osobe na "selfies" fotografijama koje su izazvale najviše pažnje ove godine.

Mashable ideas

Steelcase Brody - izvanredan izum

VIDEO: Nova stolica za skrivanje od kolega na poslu

Vodeća svjetska tvrtka za proizvodnju uredskog namještaja, Steelcase, oduševila je svijet izumom Brodya - uredskog stola i stolice koji omogućavaju privatnost bez obzira na to koliko osoba dijeli ured s vama. Proizvod nudi niz pogodnosti, no njegov, još uvijek, najveći nedostatak je iznimno visoka cijena.