Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Super Bowl L

Više od sportskog spektakla

VIDEO: Reklame koje su obilježile Super Bowl

Oni koji nisu imali sreće da budu u 70 tisuća ljudi na Levi`s Stadiumu u Santa Clari, mogli su iz topline svojih domova, između ostalog, popratiti i velik broj reklama za čije su sekunde emitiranja kompanije izdvojile enormne svote.

Prošlu godinu obilježio je oporavak medijske industrije

Četvrti Medijski susreti u Matici hrvatskoj

Prošlu godinu obilježio oporavak medijske industrije

Na Medijskim susretima u Matici hrvatskoj govorilo se o trendovima koji su obilježili svijet medija prošle godine.

Grafiti u SC-u - kultura

Festival suvremene glazbe

Proljetna eksperimentalna vožnja kroz suvremeni zvuk u SC-u

Na novom izdanju Izloga suvremenog zvuka, koji se održava u zagrebačkom Studentskom centru, gostuju umjetnici iz Austrije, Belgije, Danske, Velike Britanije, Francuske, Hrvatske, Nizozemske, Njemačke, Portugala, Slovenije, Srbije i Švicarske.

Predstava ""Rapsodija za tri glave, šest stopala i deset ruku"

Premijera u Teatru &TD

"Rapsodija za tri glave, šest stopala i deset ruku" inspirirana je reakcijama na zvuk

U Teatru &TD premijerno će se izvesti bogati glazbeno-plesni materijal Natasje Štefanić. Nastao je inspiriran željom za istraživanjem različitih zvukovnih kvaliteta te vrsta kretanja koje se javljaju kao reakcije na zvuk.

Razbijanje mobitela

Inovativna reklama

Biste li pokušali spasiti svoj mobilni uređaj?

Iako je teško ocijeniti je li reklama namještena, mora se priznati kako je inovativna i pomalo šokantna