Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Mozak

Nova studija dokazala neurološki poremećaj

VIDEO: Neurolozi objašnjavaju zašto nekima smetaju uobičajeni zvukovi

Ako vas nečije klikanje olovkom na predavanju može razbjesniti i već ste na rubu da mu prigovorite, možda niste preosjetljivi nego imate rijedak neurološki poremećaj.

Prošlu godinu obilježio je oporavak medijske industrije

Četvrti Medijski susreti u Matici hrvatskoj

Prošlu godinu obilježio oporavak medijske industrije

Na Medijskim susretima u Matici hrvatskoj govorilo se o trendovima koji su obilježili svijet medija prošle godine.

Coca Cola - naslovna

Na današnji dan

Prodana prva boca najpopularnijeg pića na svijetu

Teško je zamisliti današnjicu bez ovoga popularnog pića koje je obilježilo posljednje stoljeće u čitavom svijetu.

Putne torbe i koferi

Orion Travel Tech

Kako izbjeći plaćanje predane prtljage na aerodromima?

Orion Travel Tech na inovativan i pomalo napadan način omogućuje putnicima da se riješe dodatnih troškova na putovanjima.

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.