Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Poliklinika Bilić Vision

Poliklinika Bilić Vision

Rješite se dioptrije i zakoračite u novu 2015. godinu bistra pogleda!

Bez obzira na to jeste li već naviknuli na nošenje naočala ili kontaktnih leća, vjerujemo da ćete se složiti da bi vam bez njih život bio puno jednostavniji. Iskoristite blagdanski popust i riješite se dioptrije u Poliklinici Bilić Vision!

Novi slogan Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska puna života"

„Hrvatska puna života”

Slučaj slogana Hrvatske turističke zajednice: zašto studenti nisu sudjelovali?

Mnogo se kritika upravo javilo zbog iznosa od 2,5 milijuna kuna koji će biti uložen za brendiranje naše zemlje, međutim iznos o kojem se spekulira nije velik s obzirom na to koliko takvi projekti inače stoje.

Grafiti u SC-u - kultura

Festival suvremene glazbe

Proljetna eksperimentalna vožnja kroz suvremeni zvuk u SC-u

Na novom izdanju Izloga suvremenog zvuka, koji se održava u zagrebačkom Studentskom centru, gostuju umjetnici iz Austrije, Belgije, Danske, Velike Britanije, Francuske, Hrvatske, Nizozemske, Njemačke, Portugala, Slovenije, Srbije i Švicarske.

Mozak

Nova studija dokazala neurološki poremećaj

VIDEO: Neurolozi objašnjavaju zašto nekima smetaju uobičajeni zvukovi

Ako vas nečije klikanje olovkom na predavanju može razbjesniti i već ste na rubu da mu prigovorite, možda niste preosjetljivi nego imate rijedak neurološki poremećaj.

Pepsi reklama

Inovativni Pepsi ponovno iznenađuje

Pepsi reklamom oduzeo dah prolaznicima

Pepsi Max ekipa ponovno je uspjela iznenaditi prolaznike nevjerojatno realnim projekcijama.