Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Pepsi reklama

Inovativni Pepsi ponovno iznenađuje

Pepsi reklamom oduzeo dah prolaznicima

Pepsi Max ekipa ponovno je uspjela iznenaditi prolaznike nevjerojatno realnim projekcijama.

Coca Cola - naslovna

Na današnji dan

Prodana prva boca najpopularnijeg pića na svijetu

Teško je zamisliti današnjicu bez ovoga popularnog pića koje je obilježilo posljednje stoljeće u čitavom svijetu.

Razbijanje mobitela

Inovativna reklama

Biste li pokušali spasiti svoj mobilni uređaj?

Iako je teško ocijeniti je li reklama namještena, mora se priznati kako je inovativna i pomalo šokantna

Predstava ""Rapsodija za tri glave, šest stopala i deset ruku"

Premijera u Teatru &TD

"Rapsodija za tri glave, šest stopala i deset ruku" inspirirana je reakcijama na zvuk

U Teatru &TD premijerno će se izvesti bogati glazbeno-plesni materijal Natasje Štefanić. Nastao je inspiriran željom za istraživanjem različitih zvukovnih kvaliteta te vrsta kretanja koje se javljaju kao reakcije na zvuk.

HelloFlo reklama

HelloFlo

VIDEO: Reklama koja će vas naučiti da ne smijete lagati

Savjetujemo vam da stisnete play i da uživate u ove dvije minute.