Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Komentari na članak

Vezani članci

Novi slogan Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska puna života"

„Hrvatska puna života”

Slučaj slogana Hrvatske turističke zajednice: zašto studenti nisu sudjelovali?

Mnogo se kritika upravo javilo zbog iznosa od 2,5 milijuna kuna koji će biti uložen za brendiranje naše zemlje, međutim iznos o kojem se spekulira nije velik s obzirom na to koliko takvi projekti inače stoje.

Predstava ""Rapsodija za tri glave, šest stopala i deset ruku"

Premijera u Teatru &TD

"Rapsodija za tri glave, šest stopala i deset ruku" inspirirana je reakcijama na zvuk

U Teatru &TD premijerno će se izvesti bogati glazbeno-plesni materijal Natasje Štefanić. Nastao je inspiriran željom za istraživanjem različitih zvukovnih kvaliteta te vrsta kretanja koje se javljaju kao reakcije na zvuk.

Prva reklama za seks

Promotivni video

VIDEO: Prva reklama za seks na svijetu... bez seksa

Prva reklama za seks, koju možete pogledati ispod, neće biti prikazivana na televiziji već isključivo na internetu.

Putne torbe i koferi

Orion Travel Tech

Kako izbjeći plaćanje predane prtljage na aerodromima?

Orion Travel Tech na inovativan i pomalo napadan način omogućuje putnicima da se riješe dodatnih troškova na putovanjima.

Mozak

Nova studija dokazala neurološki poremećaj

VIDEO: Neurolozi objašnjavaju zašto nekima smetaju uobičajeni zvukovi

Ako vas nečije klikanje olovkom na predavanju može razbjesniti i već ste na rubu da mu prigovorite, možda niste preosjetljivi nego imate rijedak neurološki poremećaj.