Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Euri

Financijska pismenost

Mladi uče ulagati, trošiti i štedjeti na projektu "Osobne financije"

Novi projekt Ekonomske klinike "Osobne financije" odvijat će se svakog petka u razdoblju od 31. ožujka do 12. svibnja. Cilj mu je stvaranje financijskih pismenih i odgovornih građana.

SAD

"Benjamin Franklin Transatlantic Fellows Summer Institute"

Jednomjesečni program u SAD-u omogućuje bolje upoznavanje američke kulture

Mladi u dobi od 16 do 18 godina pozvani su da se prijave na jednomjesečni program "Benjamin Franklin Fellows Summer Institute" u SAD-u. Kroz radionice, rasprave i prezentacije naučit će više o američkoj kulturi i načinu života.

Pisanje

Književna nagrada Sedmica & Kritična Masa

Kritična masa i Sedmica nagrađuju mlade autore

Svi mladi autori imaju priliku pokazati svoje umijeće pisanja proznih tekstova prijavom na natječaj Kritične mase i Sedmice.

Zgrada rektorata Sveučilišta u Puli

Sveučilište u Puli

Istra: Natječaj za sudjelovanje u edukacijskom programu Poslovnog usavršavanja za mlade START ME UP 2014

Natječaj je otvoren do 10. listopada 2014. Ciljna su skupina studenti/-ice viših godina studija te mladi (do 30 godina) s višom ili visokom stručnom spremom.

Regrutacija

AIESEC Hrvatska

AIESEC prima nove članove, uključite se u najveću studentsku organizaciju

Udruga trenutno organizira regrutaciju novih članova i traži mlade i ambiciozne studente koji žele aktivno sudjelovati u rješavanju problema na globalnoj razini.