Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Strukturirani dijalog, lokalne konzultacije

Lokalne konzultacije

Poticanje sudjelovanja mladih u europskom društvu kroz strukturirani dijalog

U Klubu mladih KLOOZ će se ove srijede u 19 sati održati lokalne konzultacije u sklopu 5. ciklusa Strukturiranog dijaloga s mladima. Tema je "Omogućimo svim mladim ljudima da sudjeluju u raznolikoj, povezanoj i uključivoj Europi. Spremni za život, spremni za društvo!"

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.

Trodnevna duhovna obnova za studente i mlade u Splitu

Studentski dom dr. Franjo Tuđman Split

Trodnevna duhovna obnova za studente i mlade u Splitu

Duhovnu obnovu predvodit će mr. don Damir Stojić, salezijanac, studentski kapelan u Zagrebu. Program možete pratiti i preko live streminga na YouTubeu.

Klub za mlade Zagreb

Klub za mlade Zagreb

Prijavite se na besplatne radionice

U Klubu za mlade Zagreb održavaju se besplatne radionice raznih tematika. Saznajte kako napisati životopis i motivacijsko pismo, uključite se na dramske radionice, saznajte ponešto i o legalizaciji marihuane. Prijave su u tijeku za sve radionice.

Adam i Leonard Nimoy

Dokumentarni film

Sin Leonarda Nimoya želi snimiti dokumentarac o Spocku

Sin Leonarda Nimoya najavio je snimanje dokumentarca o njegovu životu i karijeri, ponajviše o ulozi Mr. Spocka. Dokumentarcem „For the love of Spock" proslavit će se 50. obljetnica „Zvjezdanih staza"