Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Obitelj za Božić

Blagdani za sve generacije

Božićni blagdani iz perspektive mladih i onih malo starijih

Božić ima drugačije značenje za djecu, tinejdžere, studente, roditelje te bake i djedove. Svatko ima svoju ulogu i svoje brige.

Studenti

Put pod noge

15 najpoželjnijih gradova za mlade

Donosimo vam 15 gradova koji su mladima najpoželjniji, kako u pogledu obrazovanja, tako i u pogledu društvenog života. Krećemo s Finskom, a najpoželjnije studentske gradove provjerite na dnu!

Ekonomski fakultet III

Ekonomski fakultet u Zagrebu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Sarajavu

CEO konferencija za mlade u Zagrebu

Zanima li Vas kako biti uspješan konzultant, kako pretvoriti ideju u biznis? Ili pak želite čuti životnu priču nekadašnje manekenke, a danas uspješne novinarke u inozemstvu? Sve to i puno više možete saznati na CEO konferenciji!

Jesam li ovisnik?

Hrvatsko Nadzemlje Split

U vrijeme korizme mladi će progovoriti o modernim ovisnostima

Danas sve više ima ovisnika o kladionici, kocki, internetu, mobitelu i pornografiji. Stoga su ove moderne ovisnosti tema novog susreta mladih grada Splita.

Sigetska bitka

Natječaj društva hrvatskih književnika

Napišite roman o Sigetskoj bitci i osvojite 20 tisuća kuna!

Volite pisati? Društvo hrvatskih književnika vam nudi mogućnost da napišete roman o Sigetskoj bitci i usput zaradite 20 tisuća kuna!