Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

AIESEC

Jednodnevna radionica za studente

UNIQA educira mlade o upravljanju rizicima

Radi se o jednodnevnoj konferenciji koja spaja tvrtke i poduzetnike sa studentskim svijetom te daje mogućnost mladim ljudima da se njihov glas čuje. Naglasak se stavlja na poduzetništvo, edukaciju i društvenu odgovornost.

Matej Brečić

Matej Brečić, osnivač modne marke Pocket

INTERVJU: Student i poduzetnik otkriva kako pokrenuti vlastiti posao

Mladi student-poduzetnik Matej Brečić otkriva kako studenti mogu uskladiti fakultetske obveze i istovremeno graditi profesionalnu karijeru.

https://pixabay.com/en/engagement-couple-romance-bike-1718244/

Tajne uspješnih kratkih veza

Postoje veze koje ne traju zauvijek i nisu kao iz filmova

Maštanje o tome kako ćete život provesti zauvijek zajedno i filmska ljubav nisu za svakoga. Ponekad su u životu potrebnije veze koje imaju kraj, a fokusiraju se na sadašnjost. Neke osobe ipak više brinu o karijeri ili fakultetu nego o tome što će odgovoriti kada ih zaustave na ulici i pitaju o stanju njihovoga ljubavnog života.

Međunarodni dan mladih

Na današnji dan

Međunarodni dan mladih

Danas slavimo Međunarodni dan mladih! Saznajte kako je započelo njegovo obilježavanje i najbolje načine kako ga proslaviti u Hrvatskoj.

Super vibre uz Vip i Viber

Telekom i OTT industrija omogućuju dodatni podatkovni promet

Super vibre uz Vip i Viber

Vipnet i Viber predstavili su ekskluzivnu zajedničku „Super vibre“ promociju za Vipme prepaid-korisnike koja omogućuje dodatan podatkovni promet za komuniciranje na jednoj od najraširenijih svjetskih aplikacija.