Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Discover EU

EPP-ova kampanja

Pokrenuta kampanja kojom bi mladi Europljani dobili besplatnu Interrail kartu

Besplatnu Interrail kartu trebao bi dobiti svaki mladi Europljanin na svoj 18. rođendan.

rad

Prvi pravi posao

Devet pogrešaka koje trebate izbjegavati na prvom poslu nakon fakulteta

Ne očekuje se od vas da dolaskom na posao znate sve, ali se očekuje da imate volje za stjecanje novog znanja i da poštujete pravila. Ne radite greške i dokažite se na početku.

youth unemployment

Hrvatska na visokom 9. mjestu

Grčka predvodi listu zemalja s najvećim rizikom nezaposlenosti mladih

Business Insider objavio je listu zemalja gdje su mladi u najvećem riziku od moguće nezaposlenosti. Popis zemalja rangirali su uzevši u obzir ekonomske i geopolitičke razloge koji su vodili do takvog stanja u pojedinoj zemlji.

Djetinjstvo

Iva Mikić

Neka nova (de)generacija

Roditelji stvore debila od djeteta. Debile ne stvara društvo. Društvo ih samo otkriva još više i širi taj debilizam.

Matej Brečić

Matej Brečić, osnivač modne marke Pocket

INTERVJU: Student i poduzetnik otkriva kako pokrenuti vlastiti posao

Mladi student-poduzetnik Matej Brečić otkriva kako studenti mogu uskladiti fakultetske obveze i istovremeno graditi profesionalnu karijeru.