Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Splitska riva

Sučeljavanje u Klubu mladih Split

Kandidati za splitskog gradonačelnika progovaraju o programima za mlade

Klub mladih Split organizira sučeljavanje kandidatkinja i kandidata za splitskog gradonačelnika. Održat će se u utorak, 21. ožujka u 19 sati.

Dan sigurnijeg interneta

Međunarodno obilježavanje Dana sigurnijeg interneta

Svako drugo dijete doživjelo je uznemiravanje na internetu

Uskoro se obilježava međunarodni Dan sigurnijeg interneta. Tim povodom vam donosimo rezultate istraživanja o korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija djece i mladih u Hrvatskoj.

Jesam li ovisnik?

Hrvatsko Nadzemlje Split

U vrijeme korizme mladi će progovoriti o modernim ovisnostima

Danas sve više ima ovisnika o kladionici, kocki, internetu, mobitelu i pornografiji. Stoga su ove moderne ovisnosti tema novog susreta mladih grada Splita.

Tisak Snapchat kampanja

Prvi u Hrvatskoj

Inovativna Snapchat kampanja namijenjena mlađoj publici

Najbrže rastuću društvenu mrežu Snapchat i najpopularniji koncept sadržaja s YouTubea Tisak je objedinio u kampanju kojom se obraća mlađoj publici.

Durex prvi emotikon za siguran seks

Podržite akciju korištenjem hashtaga #CondomEmoji

Durex kreira prvi službeni emotikon za siguran seks

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS.