Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Erasmus mobility

Agencija za mobilnost i programe EU

Sudjeluj u programima osposobljavanja i putuj po Europi!

Agencija za mobilnost i programe EU, u sklopu programa Erasmus, otvorila je poziv za mlade iz Hrvatske za sudjelovanje na projektima koje financira Europska unija. Sudionici imaju osiguran smještaj, a EU sufinancira i prijevoz u određenom postotku, ovisno o državi.

Meekend

Erasmus Student Network Zagreb

Saznajte sve o mobilnosti mladih i naučite sastaviti životopis na Mov’in Europe Weekendu

Dvodnevni događaj, MEekend – Mov’in Europe Weekend, održat će se 11. i 12. studenog 2016. godine te će mladima ponuditi informacije iz prve ruke o mogućnostima, prednostima i nedostacima programa mobilnosti.

Izabran novi Nacionalni odbor ESN-a Hrvatska

Izabran novi Nacionalni odbor ESN-a Hrvatska

Studenti volontiranjem žele pokazati koliko je Hrvatska potrebna Europi

Novoizabrani Nacionalni odbor ESN-a Hrvatska želi ohrabriti mlade da pruže priliku volontiranju koje će ih osloboditi straha od koraka u nepoznato te im pokazati da mogu biti promjena koju žele vidjeti u svom društvu i svijetu.

Exit Festival 2016 – drugi dan

Umag – Temišvar – Novi Sad – Budva

EXIT tim pokreće novi festival u Hrvatskoj

Novu je fazu kontinuirane misije regionalnog povezivanja EXIT tim započeo 2014. Ove je godine ostvario suradnju s hrvatskim gradom Umagom.

Sveučilište Sjever

Sveučilište Sjever

Sveučilište Sjever potpisalo niz ugovora o suradnji

Svi potpisani ugovori omogućit će razmjenu znanja i iskustava, suradnju na različitim projektima i razmjenu studenata i nastavnog osoblja između Sveučilišta Sjever i spomenutih institucija.