Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Cigareta

Na današnji dan

Objavljeno Terryjevo izvješće, početak borbe protiv pušenja

Američka zdravstvena služba objavila je 11. siječnja 1964. godine izvješće u kojem je dokazano da je pušenje štetno za zdravlje, čime se mijenja svijest javnosti o pušenju.

Marko Pavičić

Projekt mladih za podizanje motivacije

INTERVJU: MotivationUp će te pokrenuti i raditi s tobom na ostvarenju tvojih ciljeva

MotivationUp skupina je ljudi koja će pobuditi ono najbolje u vama; koja će vam dati snage i hrabrosti za ostvarenje svojih snova; koja će uz vas biti čak i u trenucima kada vaši najbliži ne mogu biti tu.

13. Liburnia Film Festival

Na platformi Indiegogo

Liburnia Film Festival pokrenuo crowdfunding kampanju

LFF želi prikupit 3500 dolara za nagradu publike, za najbolji film po izboru žirija i za rad Saše Jantoleka.

youth unemployment

Hrvatska na visokom 9. mjestu

Grčka predvodi listu zemalja s najvećim rizikom nezaposlenosti mladih

Business Insider objavio je listu zemalja gdje su mladi u najvećem riziku od moguće nezaposlenosti. Popis zemalja rangirali su uzevši u obzir ekonomske i geopolitičke razloge koji su vodili do takvog stanja u pojedinoj zemlji.

Međunarodni dan studenata

Na današnji dan

Kako se u Hrvatskoj obilježava Međunarodni dan studenata

Danas mladi širom svijeta slave različitost, toleranciju, ravnopravnost, multikulturalizam i međusobnu suradnju. Slave li hrvatski studenti svoj dan?