Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Europski seminar

Udruga Europski put

U Zagrebu održan Europski seminar

Zajedno s hrvatskom udrugom domaćinom Europski put, sudionici projekta stigli su iz devet drugih zemalja: Austrije, Bugarske, Estonije, Francuske, Italije, Latvije, Litve, Makedonije i Slovenije.

udruga Informo

Edukacija mladih i nezaposlenih osoba

INTERVJU i FOTO: Udruga Informo mlade približava zaposlenju

Udruga Informo projektom „Zaposli se“ putem stručnih radionica, seminara i predavanja pruža mladim i nezaposlenim osobama informacije i prezentira vještine koje su ključne za dobivanje posla.

Logo Udruge Zamisli

Aktivna politika mladih

Projekt Udruge Zamisli uključuje osobe s invaliditetom u kulturno-umjetnički život

U sklopu projekta "Poduzetni i kreativni: inkluzivnost mladih u poduzetništvu i kulturi" priprema se tematski sastanak između stručnjaka i mladih s ciljem donošenja preporuka za donositelje odluka. Održat će se 19. siječnja u Multimedijalnom institutu MaMa.

Splitska riva

Sučeljavanje u Klubu mladih Split

Kandidati za splitskog gradonačelnika progovaraju o programima za mlade

Klub mladih Split organizira sučeljavanje kandidatkinja i kandidata za splitskog gradonačelnika. Održat će se u utorak, 21. ožujka u 19 sati.

Razgovor za posao

Ambidekster klub

Na edukativnoj radionici naučite kako se kratko, ali efektno predstaviti poslodavcima

Radionica je namijenjena mladima koji su nezaposleni, pri kraju studija ili srednje škole, a motivirani su educirati se o temama traženja posla, predstavljanja poslodavcima, pisanja životopisa i zamolbi te razvoja komunikacijskih vještina.