Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Golden Sempler nagrada

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja  provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka. Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili  novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“. Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Komentari na članak

Vezani članci

Ljetna tvornica znanosti 2016.

Ljetna tvornica znanosti 2016.

Traže se mentori za Ljetnu tvornicu znanosti

Ako volite znanost i želite svoje znanje podijeliti s djecom i mladima, vrijeme je da se prijavite na natječaj za mentore Ljetne tvornice znanosti!

Andrey Shtylenko

Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Korizmeni susret mladih grada Splita

Hrvatsko Nadzemlje Split

Korizmeni susret mladih grada Splita

Pojam grijeha danas se koristi i za nešto privlačno i primamljivo pa se kaže da je nešto slatko kao grijeh. S druge strane je molitva. Što je ona i čemu služi? Zašto je potrebna? Na ta i druga pitanja na susretu mladih odgovorit će profesor na splitskom KBF-u, mr. sc. don Jenko Bulić.

Globalni pokret mladih za bolje sutra

"Youth Speak Survey"

Globalni pokret mladih za bolje sutra

Najveća međunarodna studentska organizacija AIESEC kroz Youth Speak program želi osigurati značajnu ulogu mladih u donošenju odluka. Postavila je 17 ciljeva predviđenih za ispunjavanje do 2030. godine.

Preporuke i mišljenja mladih pronalaze svoje mjesto u eropskim politikama

Lokalne konzultacije u udruzi CINAZ

Preporuke i mišljenja mladih pronalaze svoje mjesto u europskim politikama

U tijeku je peti ciklus strukturiranog dijaloga s mladima posvećen životnim vještinama. Da bi se uključio što veći broj ljudi, udruga CINAZ pomaže provedbi konzultacija u Zadarskoj županiji.