Inovativni Pepsi ponovno iznenađuje

Pepsi reklamom oduzeo dah prolaznicima

Pepsi reklama

Pepsi Max ekipa ponovno je uspjela iznenaditi prolaznike nevjerojatno realnim projekcijama.

Pepsi Max ekipa još jednom je napravila nevjerojatnu reklamu. Ovaj su put žrtve bili putnici na jednoj od autobusnih stanica u Londonu.

Na mjestu na kojem se inače nalaze plakati postavljeno je računalo koje je projiciralo nevjerojatno realne scene. neki su se nasmijali, a neki su ostali šokirani vidjevši da će ih tigar napasti ili da raketa leti prema njima.

Kako je ekipa iz Pepsija nasamarila putnike, pogledajte u videu.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti

Studentsko marketinško natjecanje

Upoznajte prve hrvatske finaliste L'Oreal Brandstorma!

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima iz naše regije.

Smog u Londonu

Na današnji dan

Smog prekrio London na četiri dana

Davne 1952. godine smrtonosni smog odnio je živote mnogih stanovnika Londona, a i danas se smatra jednim od najvećih tragedija koje su se dogodile u ovom velikom gradu.

British International School

Primijeni teoriju u praksi

Prilika za stručnu praksu na British International School u Londonu

British International School, institucija za pružanje edukacije iz engleskoga jezika, raspisala je natječaj za obavljanje (ne)plaćene stručne prakse iz područja marketinga, IT-a, financija, prodaje i turizma.

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Super Bowl L

Više od sportskog spektakla

VIDEO: Reklame koje su obilježile Super Bowl

Oni koji nisu imali sreće da budu u 70 tisuća ljudi na Levi`s Stadiumu u Santa Clari, mogli su iz topline svojih domova, između ostalog, popratiti i velik broj reklama za čije su sekunde emitiranja kompanije izdvojile enormne svote.