LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
DOBRO OSMIŠLJENO

Ovo su 3 glavna razloga zbog kojih, koristeći TikTok, zaboravimo na vrijeme

Iako je bezbroj razloga koji ovu društvenu mrežu čine popularnom, mnogi se slažu da je njezina snaga u jednostavnosti korištenja, dobrom algoritmu i kratkom videoformatu.

Iako je bezbroj razloga koji ovu društvenu mrežu čine popularnom, mnogi se slažu da je njezina snaga u jednostavnosti korištenja, dobrom algoritmu i kratkom videoformatu.

Iako konkretna istraživanja o vremenu provedenom na TikToku u Hrvatskoj nisu dostupna, globalno istraživanje koje je provela tvrtka App Annie u srpnju 2020. godine pokazalo je da prosječni korisnik TikToka provodi oko 52 minute dnevno na aplikaciji. To pokazuje da mnogi zaborave na vrijeme, a čini se da je sve osmišljeno upravo kako bi prosječnog čovjeka zadržalo što duže na toj društvenoj mreži. Iako je bezbroj razloga koji tu društvenu mrežu čine popularnom, mnogi se slažu da je njezina snaga u jednostavnosti korištenja, dobrom algoritmu i kratkom videoformatu.

Jednostavnost korištenja

Bilo da ste pasivni ili aktivni korisnik, TikTok je mislio na sve. Ako ste pasivni korisnik koji samo pregledava sadržaj, ono što TikTok čini posebnim činjenica je da sadržaj možete pregledavati samo jednostavnim potezom prsta po zaslonu vašeg uređaja. S druge strane, ako ste aktivni korisnik, potrebna je samo volja i nešto kreativnosti, jer je sučelje kao stvoreno za učitavanje sadržaja. Sve je brzo i jednostavno, a opet daje mogućnosti da vas učini čak i svjetski popularnim kreatorima sadržaja.

Kratak videoformat

Kažu da ljudska pažnja traje najviše 20 minuta, a da je sve nakon toga naklapanje u prazno, koje čovjek baš i ne registrira. Je li tomu tako, prepuštamo stručnjacima, ali činjenica je da se na TikToku bitne priče pričaju u maksimalno 3 minute trajanja sadržaja. Tako je TikTok, uz to što se na njemu možemo zabaviti, postao i posrednik do bitnih informacija te sadržaja za obrazovanje. Kratki videoformat omogućuje korisnicima da brzo stvore i konzumiraju sadržaj, što znači da mogu brzo pronaći ono što traže. To je posebno privlačno mlađoj publici, koja ne želi gubiti vrijeme na dugotrajne videozapise.

Algoritmi personalizacije sadržaja

TikTok koristi sofisticirane algoritme kako bi personalizirao sadržaj za svakog korisnika. Riječ je o algoritmima koji u obzir uzimaju korisničke preference, navike pregledavanja i interese, a upravo je to ono što čini aplikaciju vrlo atraktivnom za korisnike koji su u potrazi za sadržajem koji odgovara njihovim interesima. Smanjuje se vrijeme pronalaženja onoga što vas zaista zanima jer upravo u procesu mnogi odustanu od korištenja određene društvene mreže ili izvora informacija. Na TikToku sve ćete dobiti sada i odmah.
FOTO: UNSPLASH