LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Poslovni savjeti

Kako treba izgledati dobar LinkedIn profil

Ako tek planirate otvoriti svoj poslovni korisnički račun na LinkedInu ili ste to već učinili, ali ni sami ne znate odakle početi, pravo je vrijeme da pročitate korisne savjete kako na najbolji mogući način urediti ovu poslovnu društvenu mrežu.

Ako tek planirate otvoriti svoj poslovni korisnički račun na LinkedInu ili ste to već učinili, ali ni sami ne znate odakle početi, pravo je vrijeme da pročitate korisne savjete kako na najbolji mogući način urediti ovu poslovnu društvenu mrežu.

LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža koja svojim korisnicima omogućava razmatranje poslovnih opcija, ali i povezivanje s ostalim svestranim profesionalcima i poslodavcima koji također žele dodatno unaprijediti svoju karijeru. Istraživanja pokazuju kako se ovoj mreži svake sekunde pridruže dva nova korisnika, što ju čini idealnom platformom za unapređivanje i rast već postojećeg posla ili traženje bolje i kvalitetnije poslovne prilike. Kako biste na najbolji mogući uredili svoj LinkedIn profil, donosimo vam par korisnih savjeta koji će vam u tome zasigurno pomoći.

1. Profilna slika

Kod postavljanja profilne slike pobrinite se da ona izgleda profesionalno jer je to prvo što će potencijalni poslodavac primijetiti prilikom posjete vašem korisničkom računu. Idealno bi bilo da na slici nosite poslovnu košulju, blago se smijete te gledate direktno u kameru jer ćete na taj način ostaviti najbolji mogući prvi dojam. U prilog tome govori činjenica kako je LinkedIn objavio rezultate u kojima se navodi da računi s profilnim slikama imaju 21 put više pregleda te devet puta više zahtjeva za povezivanjem od onih koji to nemaju.

2. Headline

Prvo i najvažnije je da napišete svoje puno ime i prezime jer će vas isključivo na temelju toga moći pronaći svi budući poslovni suradnici, partneri i potencijalni poslodavci. U headlineu je važno napisati posao kojim se trenutno bavite i tu na raspolaganju imate 120 znakova. Također možete napisati i ključne riječi vezane uz vaše obrazovanje te naznačiti obrazovne institucije koje ste završili. Na taj način ćete biti vidljiviji i dostupniji ostalim korisnicima.

3. Summary

Budući da potencijalnim poslodavcima i suradnicima otkriva neka od vaših najvećih postignuća, sažetak na LinkedInu jedan je od najgledanijih dijelova. Također u ovom dijelu trebate odgovoriti na neka od sljedećih pitanja: Tko ste? Kome pomažete? Kako pomažete?, a možete istaknuti i svoj volonterski rad te nagrade. Na raspolaganju imate 2000 znakova, a kako biste korisnicima omogućili da vas lakše pronađu, svakako na kraju dodajte i svoju e-mail adresu.

4. Radno iskustvo

Dio s radnim iskustvom naći ćete odmah ispod glavnog profila i tu možete naznačiti tvrtku u kojoj radite, što će vas automatski povezati sa stranicom same kompanije. Također ovdje možete opisati posao kojim se bavite s tim da obratite pažnju na to da u opisu točno identificirate svoja ključna postignuća i uspjehe. Za to vam je potrebno svega par rečenica koje ćete napisati isključivo u prvom licu jednine.

5. Volonterski rad

Odjeljak u kojem možete istaknuti svoje volontersko iskustvo nalazi se na dnu profila, odmah ispod radnog iskustva i obrazovanja, a važno je spomenuti da 41% kompanija volonterski posao smatra jednako važnim kao i plaćeni posao. Također odmah ispod spomenutog odjeljka nalazi se dio u kojem možete kroz ključne riječi istaknuti neke od svojih najvažnijih vještina.

Uz spomenute savjete svakako pripazite da budete aktivni na ovoj društvenoj mreži te da ažurirate nove informacije o svojoj profesiji, poslu i slično, a kao studenti imajte na umu da kroz volonterska iskustva itekako možete zavidno ispuniti svoj LinkedIn profil.

FOTO: PIXABAY