Mali trikovi

Kako kreirati savršen profil na LinkedInu i privući poslodavce

LinkedIn

Iznimno je važno da redovito brinete o vašem profilu. Ne smijete ga zapuštati jer na taj način pokazujete da ne brinete o vlastitoj karijeri.

LinkedIn profili postaju sve popularniji u oglašavanju vlastitih vještina, a na kompetitivnom tržištu potrebno se istaknuti u odnosu na ostale.

Dakle, kako kreirati savršen profil?

Darain Faraz, glasnogovornik LinkedIna, istaknuo je nekoliko trikova.

"Ako se prijavljujete za posao koji samo traži vaš životopis, to nije kraj priče. Poslodavac će tražiti vaše ime online", rekao je.

Prema njemu, profesionalna društvena mreža postala je norma jer sve više stručnjaka otvara svoje profile na LinkedInu.

"Studenti su na LinkedInu najbrže rastuća skupina, a profil s jednim poslom unatrag posljednjih godinu dana, prije će biti pogledan", rekao je Darain.

Neke stvari morate, a neke ne smijete napraviti pri kreiranju vašeg profila.

Ono što morate napraviti:

1. Jednostavnost je ključ, ali, zapamtite, sadržaj se gleda. Ključ je: zaključak; iskustvo; vještine; obrazovanje.

2. Koristite profesionalnu fotografiju. Ako vas poslodavac bude tražio na internetu, LinkedIn profil sedam puta povećava šansu da će vas pogledati. Morate koristiti profesionalnu fotografiju profila, glava i ramena.

3. Iznimno je bitno imati jaku mrežu ljudi s kojima ste povezani. Postoji "magičan" broj veza na LinkedInu, a to je broj 50.

4. Pokušajte dobiti odlične preporuke vaših kolega i bivših šefova. Ne samo da je to jednako preporukama "uživo", nego se na taj način povećava i vrijednost vaših vještina i iskustava.

5. Redovito se brinite o vašem profilu, nemojte ga zapuštati. Već je rečeno da se vaš LinkedIn profil nalazi pri vrhu svih tražilica s vašim imenom u njima, zato vaš dojam mora biti jak u startu. Osvježavajte vaš profil sa svim novim postignućima, bilo da se radi o promaknuću ili novoj kvalifikaciji.

Sada idemo na ono što ne biste trebali raditi:

1. Nemojte samo kopirati i zalijepiti svoj životopis. Umjesto da to radite, pokušajte opisati vaša iskustva i sposobnosti kao što biste to rekli nekome koga ste tek upoznali.

2. Nemojte užasno pisati kao što mnogi rade na Facebooku. Pišite za "ekran", u kratkim blokovima, s vizualnim i tekstualnim putokazima.

3. Nemojte biti previše "promiskuitetni" online i dobro razmislite kako se povezujete s ljudima. Vaši kontakti odraz su vas kao profesionalca. Zapamtite, kada gledate nečiji profil na LinkedInu, vidjet ćete imate li zajedničkih "prijatelja".

4. Ne ostavljate profil neuredan i neažuriran jer vaša briga o profilu pokazuje koliko se brinete o stvaranju vlastitog branda i karijere.

5.Nemojte biti samotnjak, jako je važno širiti doseg i spojiti se s ljudima. Napravite tjedne podsjetnike za posjet profila prijatelja i poslovnih kontakata. Možete aktivno sudjelovati kratkom porukom, komentarom na njihov status ili takozvanim odobrenjem (endorsement).

Komentari na članak

Vezani članci

The Office

Nakon fakulteta, na posao!

16 pogrešaka koje najčešće radimo na poslu

Zabavan opis najluđih stvari koje nikako ne biste smjeli napraviti na radnom mjestu.

5 neobičnih načina za povečanje kvalitete sna

Savjeti za početak nove akademske godine

Pet neobičnih načina za povećanje kvalitete sna

Kako biste izbjegli nesanicu, isprobajte naše neobične savjete za podizanje kvalitete sna – uspjeh je zagarantiran!

Facebook logo

Facebook

Kako izbrisati Facebook Search History?

Ako još uvijek ne znate kako izbrisati veliku količinu informacija koja je nastala pretraživanjem stranica ili samo jednim klikom miša, ne brinite. U samo nekoliko koraka riješit ćete se nepotrebnih informacija.

Novogodišnji outfit: Pop the champagne

Najluđa noć u godini

FOTO i VIDEO: Savršeni party outfit & make-up

Ukoliko još niste izabrale outfit za novogodišnji party, ne brinite! Neznate kako pravilno nanijeti smokey-eye ili šljokice na oči? Ni za ovo ne brinite! Složili smo za vas fotogaleriju odličnih modnih kombinacija i make-up tutoriala za doček nove godine koji vam može pomoći u poslijednjim trenucima.

Studenti

Heinekenov „International Graduate Programme“

Heineken traži pripravnike za rad u inozemstvu!

„International Graduate Programme“ traži talentirane, ambiciozne, motivirane, odvažne, znatiželjne diplomante ili apsolvente. Program počinje u rujnu i traje 18 mjeseci, a odabrani kandidati će dobiti priliku za rad u internacionalnom okruženju kroz tri zadatka u tri zemlje svijeta.