Mali trikovi

Kako kreirati savršen profil na LinkedInu i privući poslodavce

LinkedIn

Iznimno je važno da redovito brinete o vašem profilu. Ne smijete ga zapuštati jer na taj način pokazujete da ne brinete o vlastitoj karijeri.

LinkedIn profili postaju sve popularniji u oglašavanju vlastitih vještina, a na kompetitivnom tržištu potrebno se istaknuti u odnosu na ostale.

Dakle, kako kreirati savršen profil?

Darain Faraz, glasnogovornik LinkedIna, istaknuo je nekoliko trikova.

"Ako se prijavljujete za posao koji samo traži vaš životopis, to nije kraj priče. Poslodavac će tražiti vaše ime online", rekao je.

Prema njemu, profesionalna društvena mreža postala je norma jer sve više stručnjaka otvara svoje profile na LinkedInu.

"Studenti su na LinkedInu najbrže rastuća skupina, a profil s jednim poslom unatrag posljednjih godinu dana, prije će biti pogledan", rekao je Darain.

Neke stvari morate, a neke ne smijete napraviti pri kreiranju vašeg profila.

Ono što morate napraviti:

1. Jednostavnost je ključ, ali, zapamtite, sadržaj se gleda. Ključ je: zaključak; iskustvo; vještine; obrazovanje.

2. Koristite profesionalnu fotografiju. Ako vas poslodavac bude tražio na internetu, LinkedIn profil sedam puta povećava šansu da će vas pogledati. Morate koristiti profesionalnu fotografiju profila, glava i ramena.

3. Iznimno je bitno imati jaku mrežu ljudi s kojima ste povezani. Postoji "magičan" broj veza na LinkedInu, a to je broj 50.

4. Pokušajte dobiti odlične preporuke vaših kolega i bivših šefova. Ne samo da je to jednako preporukama "uživo", nego se na taj način povećava i vrijednost vaših vještina i iskustava.

5. Redovito se brinite o vašem profilu, nemojte ga zapuštati. Već je rečeno da se vaš LinkedIn profil nalazi pri vrhu svih tražilica s vašim imenom u njima, zato vaš dojam mora biti jak u startu. Osvježavajte vaš profil sa svim novim postignućima, bilo da se radi o promaknuću ili novoj kvalifikaciji.

Sada idemo na ono što ne biste trebali raditi:

1. Nemojte samo kopirati i zalijepiti svoj životopis. Umjesto da to radite, pokušajte opisati vaša iskustva i sposobnosti kao što biste to rekli nekome koga ste tek upoznali.

2. Nemojte užasno pisati kao što mnogi rade na Facebooku. Pišite za "ekran", u kratkim blokovima, s vizualnim i tekstualnim putokazima.

3. Nemojte biti previše "promiskuitetni" online i dobro razmislite kako se povezujete s ljudima. Vaši kontakti odraz su vas kao profesionalca. Zapamtite, kada gledate nečiji profil na LinkedInu, vidjet ćete imate li zajedničkih "prijatelja".

4. Ne ostavljate profil neuredan i neažuriran jer vaša briga o profilu pokazuje koliko se brinete o stvaranju vlastitog branda i karijere.

5.Nemojte biti samotnjak, jako je važno širiti doseg i spojiti se s ljudima. Napravite tjedne podsjetnike za posjet profila prijatelja i poslovnih kontakata. Možete aktivno sudjelovati kratkom porukom, komentarom na njihov status ili takozvanim odobrenjem (endorsement).

Komentari na članak

Vezani članci

Fotoaparati

Pametno trošenje

Vodič za kupovinu digitalnog fotoaparata

Razmišljate o kupovini fotoaparata? Pročitajte naš vodič i budite sigurni da ćete dobiti najviše za uloženi novac!

Studentica uči

Lakše preživite prvu navalu kolokvija!

4 savjeta za lakše preživljavanje u vrijeme rokova

Vrijeme kolokvija je za mnoge stresno doba. Donosimo vam neke savjete kako ga lakše preživjeti.

Tableti

Pametno trošenje

Vodič za kupovinu tableta

Prije kupovine svakako malo istražite: usporedite cijene sličnih tableta, pogledajte forume i pročitajte recenzije korisnika, raspitajte se kod trgovaca informatičke opreme koji se modeli najviše prodaju i slično

Man with box on his head

Iva Mikić

Što odijelo čini čovjeku?

– Iz vrećice? Zar ja tebi stvarno izgledam kao netko tko pije capuccino iz vrećice? – Ovo je sto posto skrivena kamera. Gledam ga podignutih obrva u nevjerici što me pita. Ostatak terase pomno prati tijek događanja.

Tipkanje u vožnji

Izazovi modernog svijeta

Što je ovisnost o Facebooku i kako je se riješiti?

Zašto ljudi imaju potrebu da prilikom rada posegnu za pametnim telefonom i pogledaju što se novog desilo na Facebooku?