Mali trikovi

Kako kreirati savršen profil na LinkedInu i privući poslodavce

LinkedIn

Iznimno je važno da redovito brinete o vašem profilu. Ne smijete ga zapuštati jer na taj način pokazujete da ne brinete o vlastitoj karijeri.

LinkedIn profili postaju sve popularniji u oglašavanju vlastitih vještina, a na kompetitivnom tržištu potrebno se istaknuti u odnosu na ostale.

Dakle, kako kreirati savršen profil?

Darain Faraz, glasnogovornik LinkedIna, istaknuo je nekoliko trikova.

"Ako se prijavljujete za posao koji samo traži vaš životopis, to nije kraj priče. Poslodavac će tražiti vaše ime online", rekao je.

Prema njemu, profesionalna društvena mreža postala je norma jer sve više stručnjaka otvara svoje profile na LinkedInu.

"Studenti su na LinkedInu najbrže rastuća skupina, a profil s jednim poslom unatrag posljednjih godinu dana, prije će biti pogledan", rekao je Darain.

Neke stvari morate, a neke ne smijete napraviti pri kreiranju vašeg profila.

Ono što morate napraviti:

1. Jednostavnost je ključ, ali, zapamtite, sadržaj se gleda. Ključ je: zaključak; iskustvo; vještine; obrazovanje.

2. Koristite profesionalnu fotografiju. Ako vas poslodavac bude tražio na internetu, LinkedIn profil sedam puta povećava šansu da će vas pogledati. Morate koristiti profesionalnu fotografiju profila, glava i ramena.

3. Iznimno je bitno imati jaku mrežu ljudi s kojima ste povezani. Postoji "magičan" broj veza na LinkedInu, a to je broj 50.

4. Pokušajte dobiti odlične preporuke vaših kolega i bivših šefova. Ne samo da je to jednako preporukama "uživo", nego se na taj način povećava i vrijednost vaših vještina i iskustava.

5. Redovito se brinite o vašem profilu, nemojte ga zapuštati. Već je rečeno da se vaš LinkedIn profil nalazi pri vrhu svih tražilica s vašim imenom u njima, zato vaš dojam mora biti jak u startu. Osvježavajte vaš profil sa svim novim postignućima, bilo da se radi o promaknuću ili novoj kvalifikaciji.

Sada idemo na ono što ne biste trebali raditi:

1. Nemojte samo kopirati i zalijepiti svoj životopis. Umjesto da to radite, pokušajte opisati vaša iskustva i sposobnosti kao što biste to rekli nekome koga ste tek upoznali.

2. Nemojte užasno pisati kao što mnogi rade na Facebooku. Pišite za "ekran", u kratkim blokovima, s vizualnim i tekstualnim putokazima.

3. Nemojte biti previše "promiskuitetni" online i dobro razmislite kako se povezujete s ljudima. Vaši kontakti odraz su vas kao profesionalca. Zapamtite, kada gledate nečiji profil na LinkedInu, vidjet ćete imate li zajedničkih "prijatelja".

4. Ne ostavljate profil neuredan i neažuriran jer vaša briga o profilu pokazuje koliko se brinete o stvaranju vlastitog branda i karijere.

5.Nemojte biti samotnjak, jako je važno širiti doseg i spojiti se s ljudima. Napravite tjedne podsjetnike za posjet profila prijatelja i poslovnih kontakata. Možete aktivno sudjelovati kratkom porukom, komentarom na njihov status ili takozvanim odobrenjem (endorsement).

Komentari na članak

Vezani članci

Panel "Kako do (boljeg) posla?"

Udruga 3D za lokalni razvoj

Stručnjaci za tržište rada otkrivaju kako do posla

Panel je namijenjen svima koji razmišljaju o traženju (boljeg) posla, bilo da je riječ o srednjoškolcima, studentima, nezaposlenima ili zaposlenima. Sudjelovanje na panelu je besplatno.

LEAP summit-Ako radite ove četiri stvari, uspjeh vam je zagarantiran

LEAP Summit

Ako poslušate ova četiri savjeta, uspjeh vam je zagarantiran

Konferencija LEAP Summit održava se početkom svibnja u zagrebačkom Studentskom centru. Prijavite se i ubrzajte svoj put do uspjeha.

Ležaljke na plaži

Savjeti poznatog blogera

Motivirajte se za rad na putovanju!

Popularni bloger, Leo Babauta, savjetuje kako se motivirati za izvršavanje radnih obveza na putovanju.

8 trikova za jednostavno pakiranje 9

Mukama je došao kraj

FOTO: 8 trikova za jednostavno pakiranje

Donosimo vam 8 jednostavnih trikova za pakiranje uz koje će svaki mali kofer biti dovoljno velik.

Facebook

Facebook zna kakve ljude želi u svom timu

Otkriveno pitanje koje najviše vole postavljati na intervjuu za posao u Facebooku

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.