Tko se to tamo (ne baš) prikriveno oglašava?

Kad sponzoriranje pođe po krivu

Doge selfie

Mislili ste da je ceremonija dodjele Oscara prošla bez ikakvih problema? Prevarili ste se!

Osim Super Bowla, dodjela Oscara uz televizijske prijemnike prikuje najveći broj gledatelja, ne samo u Sjedinjenim Američkim Državama, već i u ostatku svijeta. Upravo zbog toga, oglašavanje u vrijeme ta dva događaja zahtjeva ekstremne sume novca: ove je godine 30 sekundi reklame za vrijeme najvažnije filmske ceremonije koštalo nevjerojatnih 1,8 milijuna dolara. Ako ste mislili da je to puno, što ćete tek reći na činjenicu da je tridesetsekundni reklamni spot za vrijeme ovogodišnjeg Super Bowla koštao čak 4 milijuna dolara?!

Osim reklamnih spotova, jedan od najboljih načina reklamiranja branda je sponzoriranje.

Ove godine sponzori dodjele Oscara bili su, između ostaloga, Pepsi i Samsung, koji su, naravno, izdašno platili za tu mogućnost. Međutim, na njihov veliki šok, voditeljica ovogodišnje dodjele Ellen DeGeneres – svjesno ili nesvjesno – pokvarila im je planove.

Pizza za svakoga

Oscars pizza 

Oscars pizza, FOTO: Twitter 

Naime, pizze koje je Ellen naručila u humorističnom skeču iz pizzerije Big Mama's & Papa's stigle su u kutijama na čijim je stranama bio logo Coca-Cole – najvećeg protivnika sponzora Pepsija. Bilo da ste nepravilnost primijetili ili ne, slike su se brzinom svjetlosti proširile Twitterom omogućivši da Coca-Colin brand, ni kriv ni dužan, povisi svoju vrijednost za 1,4 milijuna dolara.

Selfie that broke the Internet

Oscar selfie 

Oscar selfie, FOTO: Twitter 

Drugi pokrovitelj, Samsung, sponzorirao je mobitel s kojega je Ellen slala Tweetove za vrijeme ceremonije te se slikala s pojedinim glumcima. To je također bio mobitel kojim je Ellen uslikala selfie s nekim od najboljih glumaca današnjice, a s ciljem da objavi sliku koja će dobiti najviše retweetova u povijesti.

To joj je i uspjelo – osim što je sliku retweetalo gotovo 3,5 milijuna ljudi, srušen je cijeli Twitterov sustav. Doista herojski pothvat!

U čemu je onda problem, pitate se? Ma, sve bi bilo super da se Ellen u backstageu nije slikala s poznatima i onda te slike objavljivala putem svog – iPhonea!

No, doista, organizatori su ovakvo što trebali predvidjeti: Ellen obožava svoj iPhone i Applove proizvode, a nerijetko ih reklamira u svojoj emisiji.

Bilo kako bilo, dok Ellen možda neće dobiti priliku reprizirati svoju ulogu voditeljice Oscara treći put, pizzerija Big Mama's & Papa's zasigurno je najveći pobjednik cijelog spektakla – vrijednost ove male obiteljske pizzerije u jednoj je noći porasla za čak 1,6 milijuna dolara!

Komentari na članak

Vezani članci

Održan Smart Caffe s Ivanom Grgićem iz Adverte

Udruga studenata marketinga Bookmark

Ivan Grgić na Smart Caffeu: „Mi u Osijeku vidimo potencijal!“

U opuštenome ambijentu Atelier bara u Eurodomu, osječki su studenti dobili priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Gost Smart Caffea bio je Ivan Grgić, suosnivač kreativne agencije Adverta.

10 božićnih reklama 2015. godine

Reklame zbog kojih ne bi poželio promijeniti program

Deset najboljih božićnih reklama 2015. godine

Uskoro ulazimo u božićni mjesec - boje koje prevladavaju su crvene i zelene, debeli djedice nam postaju simpatični, a prilagodba se očekuje i od televizijskih reklama. Koje su najbolje i najsentimentalnije reklame ove božićne sezone u Europi?

Super Bowl L

Više od sportskog spektakla

VIDEO: Reklame koje su obilježile Super Bowl

Oni koji nisu imali sreće da budu u 70 tisuća ljudi na Levi`s Stadiumu u Santa Clari, mogli su iz topline svojih domova, između ostalog, popratiti i velik broj reklama za čije su sekunde emitiranja kompanije izdvojile enormne svote.

Petar Bogdan

Intervju s osnivačem udruge S4S i marketinške agencije Akcija

Petar Bogdan: „Neuspjeh je lekcija koja vodi do uspjeha!“

Petar Bogdan mogao bi poslužiti kao primjer svakoj mladoj osobi koja želi uspjeti te se izdići iznad okvira koje društvo postavlja.

Regrutacija

AIESEC Osijek

Pridruži se, nauči nove stvari i pokaži što možeš!

Buđenje, kava, predavanje, ručak, vježbe, kava, učenje i na kraju noć provedena na društvenim mrežama. Izgleda li tako i tvoj dan? Isti ljudi, iste stvari, ista rutina. Želiš li to promijeniti? Sada imaš priliku! I to priliku za učlanjenje u najveću internacionalnu studentsku organizaciju.