Tko se to tamo (ne baš) prikriveno oglašava?

Kad sponzoriranje pođe po krivu

Doge selfie

Mislili ste da je ceremonija dodjele Oscara prošla bez ikakvih problema? Prevarili ste se!

Osim Super Bowla, dodjela Oscara uz televizijske prijemnike prikuje najveći broj gledatelja, ne samo u Sjedinjenim Američkim Državama, već i u ostatku svijeta. Upravo zbog toga, oglašavanje u vrijeme ta dva događaja zahtjeva ekstremne sume novca: ove je godine 30 sekundi reklame za vrijeme najvažnije filmske ceremonije koštalo nevjerojatnih 1,8 milijuna dolara. Ako ste mislili da je to puno, što ćete tek reći na činjenicu da je tridesetsekundni reklamni spot za vrijeme ovogodišnjeg Super Bowla koštao čak 4 milijuna dolara?!

Osim reklamnih spotova, jedan od najboljih načina reklamiranja branda je sponzoriranje.

Ove godine sponzori dodjele Oscara bili su, između ostaloga, Pepsi i Samsung, koji su, naravno, izdašno platili za tu mogućnost. Međutim, na njihov veliki šok, voditeljica ovogodišnje dodjele Ellen DeGeneres – svjesno ili nesvjesno – pokvarila im je planove.

Pizza za svakoga

Oscars pizza 

Oscars pizza, FOTO: Twitter 

Naime, pizze koje je Ellen naručila u humorističnom skeču iz pizzerije Big Mama's & Papa's stigle su u kutijama na čijim je stranama bio logo Coca-Cole – najvećeg protivnika sponzora Pepsija. Bilo da ste nepravilnost primijetili ili ne, slike su se brzinom svjetlosti proširile Twitterom omogućivši da Coca-Colin brand, ni kriv ni dužan, povisi svoju vrijednost za 1,4 milijuna dolara.

Selfie that broke the Internet

Oscar selfie 

Oscar selfie, FOTO: Twitter 

Drugi pokrovitelj, Samsung, sponzorirao je mobitel s kojega je Ellen slala Tweetove za vrijeme ceremonije te se slikala s pojedinim glumcima. To je također bio mobitel kojim je Ellen uslikala selfie s nekim od najboljih glumaca današnjice, a s ciljem da objavi sliku koja će dobiti najviše retweetova u povijesti.

To joj je i uspjelo – osim što je sliku retweetalo gotovo 3,5 milijuna ljudi, srušen je cijeli Twitterov sustav. Doista herojski pothvat!

U čemu je onda problem, pitate se? Ma, sve bi bilo super da se Ellen u backstageu nije slikala s poznatima i onda te slike objavljivala putem svog – iPhonea!

No, doista, organizatori su ovakvo što trebali predvidjeti: Ellen obožava svoj iPhone i Applove proizvode, a nerijetko ih reklamira u svojoj emisiji.

Bilo kako bilo, dok Ellen možda neće dobiti priliku reprizirati svoju ulogu voditeljice Oscara treći put, pizzerija Big Mama's & Papa's zasigurno je najveći pobjednik cijelog spektakla – vrijednost ove male obiteljske pizzerije u jednoj je noći porasla za čak 1,6 milijuna dolara!

Komentari na članak

Vezani članci

Studentski izlet u Milano

Studentski Zbor Ekonomskog Fakulteta vodi na

Studentski izlet u Milano

Prijave za putovanje će biti otvorene 16. ožujka u 21 sat. 

Najsmješnije krivotvorine - Like Nike

Bolji od originala

FOTO: Od iPhone tenisica do Binbows trgovine - smiješni krivotvoreni proizvodi!

Uspjeh tih velikih i vrlo bogatih tvrtki omogućuje i to da na njima zarade i spretni poduzetnici koji rade replike njihovih proizvoda. Tako na osnovu imena jednakih ili sličnih originalnom proizvodu mogu uvaliti niskokvalitetnu robu po razumnoj cijeni.

Mislim dakle postojim

Sigurno će barem jedna biti „vaša”

Izreke u kojima se može pronaći svaki student

Pročitajte 10 inspirativnih izreka u kojima se može pronaći svaki student!

Dražen Tomić

ICT Business TV

TV emisija za sve ljubitelje tehnologije

Pokrenuta ICT Business TV - emisija za sve zaljubljenike u nove tehnologije.

google_music

Googleova poslastica za ljubitelje glazbe

Music Timeline – vizualizacija popularnosti glazbenih žanrova kroz desetljeća

Pomoću Music Timelinea može se pratiti popularnost određenih izvođača i glazbenih žanrova tijekom desetljeća, kao i preslušati odabrane naslove koristeći usluge Google Play Music.