Tko se to tamo (ne baš) prikriveno oglašava?

Kad sponzoriranje pođe po krivu

Doge selfie

Mislili ste da je ceremonija dodjele Oscara prošla bez ikakvih problema? Prevarili ste se!

Osim Super Bowla, dodjela Oscara uz televizijske prijemnike prikuje najveći broj gledatelja, ne samo u Sjedinjenim Američkim Državama, već i u ostatku svijeta. Upravo zbog toga, oglašavanje u vrijeme ta dva događaja zahtjeva ekstremne sume novca: ove je godine 30 sekundi reklame za vrijeme najvažnije filmske ceremonije koštalo nevjerojatnih 1,8 milijuna dolara. Ako ste mislili da je to puno, što ćete tek reći na činjenicu da je tridesetsekundni reklamni spot za vrijeme ovogodišnjeg Super Bowla koštao čak 4 milijuna dolara?!

Osim reklamnih spotova, jedan od najboljih načina reklamiranja branda je sponzoriranje.

Ove godine sponzori dodjele Oscara bili su, između ostaloga, Pepsi i Samsung, koji su, naravno, izdašno platili za tu mogućnost. Međutim, na njihov veliki šok, voditeljica ovogodišnje dodjele Ellen DeGeneres – svjesno ili nesvjesno – pokvarila im je planove.

Pizza za svakoga

Oscars pizza 

Oscars pizza, FOTO: Twitter 

Naime, pizze koje je Ellen naručila u humorističnom skeču iz pizzerije Big Mama's & Papa's stigle su u kutijama na čijim je stranama bio logo Coca-Cole – najvećeg protivnika sponzora Pepsija. Bilo da ste nepravilnost primijetili ili ne, slike su se brzinom svjetlosti proširile Twitterom omogućivši da Coca-Colin brand, ni kriv ni dužan, povisi svoju vrijednost za 1,4 milijuna dolara.

Selfie that broke the Internet

Oscar selfie 

Oscar selfie, FOTO: Twitter 

Drugi pokrovitelj, Samsung, sponzorirao je mobitel s kojega je Ellen slala Tweetove za vrijeme ceremonije te se slikala s pojedinim glumcima. To je također bio mobitel kojim je Ellen uslikala selfie s nekim od najboljih glumaca današnjice, a s ciljem da objavi sliku koja će dobiti najviše retweetova u povijesti.

To joj je i uspjelo – osim što je sliku retweetalo gotovo 3,5 milijuna ljudi, srušen je cijeli Twitterov sustav. Doista herojski pothvat!

U čemu je onda problem, pitate se? Ma, sve bi bilo super da se Ellen u backstageu nije slikala s poznatima i onda te slike objavljivala putem svog – iPhonea!

No, doista, organizatori su ovakvo što trebali predvidjeti: Ellen obožava svoj iPhone i Applove proizvode, a nerijetko ih reklamira u svojoj emisiji.

Bilo kako bilo, dok Ellen možda neće dobiti priliku reprizirati svoju ulogu voditeljice Oscara treći put, pizzerija Big Mama's & Papa's zasigurno je najveći pobjednik cijelog spektakla – vrijednost ove male obiteljske pizzerije u jednoj je noći porasla za čak 1,6 milijuna dolara!

Komentari na članak

Vezani članci

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Info centar za mlade Zadar 2

Zadarski Info centar za mlade poziva

Predavanje Mediji i reklame: koliko su nam važni?

Koliko je jak utjecaj medija u suvremenome društvu? Na predavanjima pod nazivom Mediji i reklame: koliko su nam važni? svi zainteresirani imaju priliku upoznati se s primjerima medijskih manipulacija, naučiti kako ih prepoznati te kako se kvalitetno informirati i koja su njihova prava.

Super Bowl

Na današnji dan

Nevjerojatne činjenice koje dokazuju da su Amerikanci ludi za „svojim“ nogometom

Na današnji su dan 1869. godine studenti Princetona i Rutgersa odigrali prvu utakmicu američkog nogometa. O velikoj popularnosti ovog sporta svjedoči Super Bowl koji je posljednjih godina postao jedan od najgledanijih sportskih događaja u svijetu.

web stranice

Svijet marketinga

"Crowdfunding" entuzijasti stižu u Osijek na Market&NG konferenciju

Studentska udruga Bookmark u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta priprema Market&NG konferenciju. Događaj će okupiti brojne uspješne "crowdfunding" entuzijaste.

Održan Smart Caffe s Ivanom Grgićem iz Adverte

Udruga studenata marketinga Bookmark

Ivan Grgić na Smart Caffeu: „Mi u Osijeku vidimo potencijal!“

U opuštenome ambijentu Atelier bara u Eurodomu, osječki su studenti dobili priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Gost Smart Caffea bio je Ivan Grgić, suosnivač kreativne agencije Adverta.