Tko se to tamo (ne baš) prikriveno oglašava?

Kad sponzoriranje pođe po krivu

Doge selfie

Mislili ste da je ceremonija dodjele Oscara prošla bez ikakvih problema? Prevarili ste se!

Osim Super Bowla, dodjela Oscara uz televizijske prijemnike prikuje najveći broj gledatelja, ne samo u Sjedinjenim Američkim Državama, već i u ostatku svijeta. Upravo zbog toga, oglašavanje u vrijeme ta dva događaja zahtjeva ekstremne sume novca: ove je godine 30 sekundi reklame za vrijeme najvažnije filmske ceremonije koštalo nevjerojatnih 1,8 milijuna dolara. Ako ste mislili da je to puno, što ćete tek reći na činjenicu da je tridesetsekundni reklamni spot za vrijeme ovogodišnjeg Super Bowla koštao čak 4 milijuna dolara?!

Osim reklamnih spotova, jedan od najboljih načina reklamiranja branda je sponzoriranje.

Ove godine sponzori dodjele Oscara bili su, između ostaloga, Pepsi i Samsung, koji su, naravno, izdašno platili za tu mogućnost. Međutim, na njihov veliki šok, voditeljica ovogodišnje dodjele Ellen DeGeneres – svjesno ili nesvjesno – pokvarila im je planove.

Pizza za svakoga

Oscars pizza 

Oscars pizza, FOTO: Twitter 

Naime, pizze koje je Ellen naručila u humorističnom skeču iz pizzerije Big Mama's & Papa's stigle su u kutijama na čijim je stranama bio logo Coca-Cole – najvećeg protivnika sponzora Pepsija. Bilo da ste nepravilnost primijetili ili ne, slike su se brzinom svjetlosti proširile Twitterom omogućivši da Coca-Colin brand, ni kriv ni dužan, povisi svoju vrijednost za 1,4 milijuna dolara.

Selfie that broke the Internet

Oscar selfie 

Oscar selfie, FOTO: Twitter 

Drugi pokrovitelj, Samsung, sponzorirao je mobitel s kojega je Ellen slala Tweetove za vrijeme ceremonije te se slikala s pojedinim glumcima. To je također bio mobitel kojim je Ellen uslikala selfie s nekim od najboljih glumaca današnjice, a s ciljem da objavi sliku koja će dobiti najviše retweetova u povijesti.

To joj je i uspjelo – osim što je sliku retweetalo gotovo 3,5 milijuna ljudi, srušen je cijeli Twitterov sustav. Doista herojski pothvat!

U čemu je onda problem, pitate se? Ma, sve bi bilo super da se Ellen u backstageu nije slikala s poznatima i onda te slike objavljivala putem svog – iPhonea!

No, doista, organizatori su ovakvo što trebali predvidjeti: Ellen obožava svoj iPhone i Applove proizvode, a nerijetko ih reklamira u svojoj emisiji.

Bilo kako bilo, dok Ellen možda neće dobiti priliku reprizirati svoju ulogu voditeljice Oscara treći put, pizzerija Big Mama's & Papa's zasigurno je najveći pobjednik cijelog spektakla – vrijednost ove male obiteljske pizzerije u jednoj je noći porasla za čak 1,6 milijuna dolara!

Komentari na članak

Vezani članci

Regrutacija 2015

Prijave do 16. listopada

Financijski klub prima nove članove

Financijski klub tijekom jesenske regrutacije prima između 30 i 40 novih članova, a zaista se nadamo da ćeš se upravo ti javiti.

Pobjednički tim  L'Oreal Brandstorm

Studentsko marketinško natjecanje

Zagrebački tim RIT borit će se u Parizu za nagradu vrijednu 10 000 eura

„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost", naglašava Brigitte Streller.

Studenti

Studentsko marketinško natjecanje

Upoznajte prve hrvatske finaliste L'Oreal Brandstorma!

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima iz naše regije.

Cropartyjanka.com

Intervju: Siniša Panjević

Cropartyjanka.com

Što je Cropartyjanka.com, kako je krenula te što danas predstavlja pročitajte u intervjuu s pokretačem projekta Sinišom Panjevićem

Održan 5. Smart Caffe 1

Mala priča o velikim pričama

Smart Caffe: "Nađite stvar u kojoj ste dobri i u njoj budite najbolji"

Održao se peti Smart Caffe u organizaciji studentske udruge Bookmark. Uspješni Igor Medić okupio je brojne studente i podijelio s njima uzbudljive priče iz poslovnog svijeta.