Poslastica za gamere

Google pokrenuo YouTube Gaming

YouTube Gaming

Nova YouTube platforma stvorena je kao konkurencija Amazonovu Twitch.tv-u.

YouTube Gaming, mrežna stranica posvećena populaciji gamera i svih ostalih koje zanimaju videoigre, pokrenuta je ovog tjedna. Nova YouTube platforma posvećena je isključivo videoigrama s naglaskom na prijenose uživo. Na njoj će korisnici moći pratiti poznate gamere kako prolaze igre, a i sami će moći postavljati sadržaj.

Čelnici YouTube-a naglasili su kako posjetitelji njihove stranice mjesečno gledaju sadržaje povezane uz videoigre više od milijardu sati pa je pokretanje posebne verzije YouTube-a itekako opravdano. Najpopularnija zvijezda YouTube-a sa skoro 40 milijuna pretplatnika, Felix Kjellberg (poznatiji kao PewDiePie), također je gamer.

Izvor: Facebook

Google je YouTube Gaming pokrenuo kao protutežu mrežnoj stranici Twitch.tv, također platformi za uživo prenošenje igranja videoigara. Twitch.tv je prošle godine za 970 milijuna američkih dolara otkupio Amazon iako je i Google razmišljao o kupovini. Twitch.tv pak postoji od 2011. godine kada se izdvojio od matičnog Justin.tv koji je pokrenut 2007. Ideja mrežne stranice Justin.tv bila je ponuditi više kategorija za videosadržaje, a kategorija za videoigre najbrže je rasla. Danas Twitch.tv dnevno posjeti više stotina tisuća korisnika.

YouTube Gaming imat će više od 25 000 podstranica (kanala) za različite igre, a u ponudi će biti i live streaming u 60 sličica u sekundi što jamči izrazitu kvalitetu slike. YouTube Gaming bit će dostupan kao mrežna stranica, ali i kao aplikacija za Android i IOS (one će, nažalost, prvo biti dostupne u Velikoj Britaniji i SAD-u, kasnije i u ostatku svijeta). Iste mogućnosti nudi i Twitch.tv.

Vodstvo YouTube-a naglasilo je kako će live prijenosi na YouTube Gaming biti podložni kontrolama autorskih prava, isto kao i glavna stranica YouTube. Ukoliko se otkrije kršenje autorstva, prijenos će biti ukinut. Takav tip kontrole na Twitch.tv ne postoji.

Ryan Wyatt, YouTube-ov glavni zadužen za odjel videoigara, za BBC je izjavio kako će koristi od nove platforme imati cijeli YouTube. U budućnosti mogu se očekivati i slične spin-off platforme povezane uz sport, vodiče za ljepotu i kuharske programe koji se emitiraju uživo.

 

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

10 najviralnijih Youtube videa

Youtubeovih top deset videa u 2014. godini

Prvi na popisu ima 122 milijuna pogleda, dok posljednji broji nešto više od 38 milijuna. Pogledajte koji su to.

Tisak Snapchat kampanja

Prvi u Hrvatskoj

Inovativna Snapchat kampanja namijenjena mlađoj publici

Najbrže rastuću društvenu mrežu Snapchat i najpopularniji koncept sadržaja s YouTubea Tisak je objedinio u kampanju kojom se obraća mlađoj publici.

Super Bowl L

Više od sportskog spektakla

VIDEO: Reklame koje su obilježile Super Bowl

Oni koji nisu imali sreće da budu u 70 tisuća ljudi na Levi`s Stadiumu u Santa Clari, mogli su iz topline svojih domova, između ostalog, popratiti i velik broj reklama za čije su sekunde emitiranja kompanije izdvojile enormne svote.

Dubioza snimila dokumentarac

Predstavljanje dokumentarca

VIDEO: Dubioza snimila film za djecu i odrasle

Petnaest godina od svog osnivanja, Dubioza Kolektiv predstavlja svoj prvi dokumentarni film pod nazivom „Film za djecu i odrasle”.

Fitness

Jednostavni savjeti

YouTube kanali koji će vam pomoći doći do savršene forme

Pet YouTube kanala koji će vam pomoći postići ili zadržati željenu formu.