Čuda tehnologije

Finstagram – najnoviji trend na društvenim mrežama

društvene mreže

Među mladim korisnicima Instagrama pojavio se zanimljiv trend, otvaranje tzv. Finstagram računa.

Društvene mreže postale su neizostavni dio modernog života. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat; čini se da je nemoguće pronaći osobu koja nije na barem jednoj od dostupnih društvenih platformi. Osobito među mlađom populacijom.

Mnogi korisnici društvene mreže koriste kao svojevrsni marketinški alat, pažljivo stvarajući svoj osobni brand i skupljajući što više pratitelja, što je dovelo do pojave tzv. internet celebrityja, od kojih je najpoznatija neizbježna Kim Kardashian. Naravno, to znači i pomno biranje fotografija i statusa koji će se objavljivati.

Znanstvenici koji proučavaju utjecaj društvenih mreža na ljudsku psihu i društvene procese već neko vrijeme upozoravaju na tendenciju da se osobe na svojim profilima predstave u najboljem mogućem svjetlu, što dovodi do svojevrsnog lažnog života na društvenim mrežama. Takav lažni sjaj posebno dolazi do izražaja na Instagramu. Upravo zbog toga mnogi Instagram korisnici odlučili su otvoriti sekundarne tzv. fake Instagram odnosno Finstagram profile.

Osobe koje otvaraju Finstagram profile u većini su slučajeva mlade djevojke u kasnijim tinejdžerskim godinama. Na takvim profilima uglavnom objavljuju postove koji ne odgovaraju strogim samonametnutim kriterijima za objavljivanje na njihovim glavnim računima, poput neprivlačnih fotografija, neuspjelih selfija i ostalih dosadnih trenutaka iz svakodnevnog života. Broj pratitelja sveden je na apsolutni minimum, što znači bez članova obitelji, a u nekim slučajevima i bez dečki.

Potreba za slobodom, samoizražavanjem i autentičnošću svojstvena je svakom ljudskom biću, a čini se kako je ovaj najnoviji trend samo način na koji tinejdžeri pokušavaju tu potrebu zadovoljiti u eri društvenih mreža.

Komentari na članak

Vezani članci

Selfie

Južnokorejsko istraživanje

Ljudi koji vole objavljivati selfije češće su narcisoidni

Puno nas je postalo robovima društvenih mreža te trendova koji se redovito nameću ljudima koji ih koriste. No, svi ti ljudi nemaju ista razmišljanja o tim trendovima, ponajprije o selfijima. U Južnoj Koreji provedeno je zanimljivo istraživanje o narcisoidnosti ljudi koji više ili manje objavljuju selfije.

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Hrvatski turizam

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Vođeni idejom promocije podsezone, instagrameri Domagoj, Josip, Željka i Jasminka s Turističkom zajednicom Istre pokreću akciju darivanja troje sretnika koji će ove jeseni uživati u Istri.

Ice bucket challenge

Humanitarna akcija na društvenin mrežama

Ice Bucket Challenge: viralnim videom do 115 milijuna dolara

Sjećate se viralnih videa takozvanog Ice Bucket Challengea? Skupljeno je 115 milijuna dolara. Saznajte kako se raspodijelio novac.

fbmessenger

Nova ideja Facebooka

Messenger uskoro dobiva novu opciju?

Messenger uvodi nove opcije kako bi privukao više korisnika.

Natječaj

Centar za posjetitelje Europskog parlamenta

Fotografirajte pet stvari koje najviše volite i otputujte u Bruxelles

Najbolja će fotografija biti izložena u Parlamentariumu, a pet će pobjednika biti pozvano u Bruxelles kako bi snimili reportažu tijekom Noći muzeja 11. ožujka i preuzeli službeni instagramski profil Europskog parlamenta na jedan dan.