Čuda tehnologije

Finstagram – najnoviji trend na društvenim mrežama

društvene mreže

Među mladim korisnicima Instagrama pojavio se zanimljiv trend, otvaranje tzv. Finstagram računa.

Društvene mreže postale su neizostavni dio modernog života. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat; čini se da je nemoguće pronaći osobu koja nije na barem jednoj od dostupnih društvenih platformi. Osobito među mlađom populacijom.

Mnogi korisnici društvene mreže koriste kao svojevrsni marketinški alat, pažljivo stvarajući svoj osobni brand i skupljajući što više pratitelja, što je dovelo do pojave tzv. internet celebrityja, od kojih je najpoznatija neizbježna Kim Kardashian. Naravno, to znači i pomno biranje fotografija i statusa koji će se objavljivati.

Znanstvenici koji proučavaju utjecaj društvenih mreža na ljudsku psihu i društvene procese već neko vrijeme upozoravaju na tendenciju da se osobe na svojim profilima predstave u najboljem mogućem svjetlu, što dovodi do svojevrsnog lažnog života na društvenim mrežama. Takav lažni sjaj posebno dolazi do izražaja na Instagramu. Upravo zbog toga mnogi Instagram korisnici odlučili su otvoriti sekundarne tzv. fake Instagram odnosno Finstagram profile.

Osobe koje otvaraju Finstagram profile u većini su slučajeva mlade djevojke u kasnijim tinejdžerskim godinama. Na takvim profilima uglavnom objavljuju postove koji ne odgovaraju strogim samonametnutim kriterijima za objavljivanje na njihovim glavnim računima, poput neprivlačnih fotografija, neuspjelih selfija i ostalih dosadnih trenutaka iz svakodnevnog života. Broj pratitelja sveden je na apsolutni minimum, što znači bez članova obitelji, a u nekim slučajevima i bez dečki.

Potreba za slobodom, samoizražavanjem i autentičnošću svojstvena je svakom ljudskom biću, a čini se kako je ovaj najnoviji trend samo način na koji tinejdžeri pokušavaju tu potrebu zadovoljiti u eri društvenih mreža.

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

https://www.pinterest.com/pin/321092648409807506/

Loline ispovijesti

Muškarci koji piške u ženskom WC-u

Jebiga, čovjek ima fetiš.

Naslovna

Društvene mreže

Kako Facebook prikuplja vaše podatke i koristi ih za reklame

Jeste li ikad na Facebooku dobili veoma specifičnu reklamu baš kada ste razmišljali o kupnji toga? Ne, Facebook vam nije pročitao misli. Već je vrlo specifičnim metodama otkrio što volite i ponudio vam to u obliku reklame. Kako to sve funkcionira i kako isključiti takve reklame, pročitajte u nastavku.

Urbana mladež - besplatne radionice mailinga i društvenih mreža

U sklopu EU projekta Online Europe

Besplatne radionice društvenih mreža i „e-mailinga“

Urbana mladež poziva na radionice za razmjenu znanja i dobre prakse iz područja informatičko-komunikacijskih tehnologija, koje započinju ovaj vikend.

Naslovna

Sandy Milinković

Fatalna simbioza društvenih mreža i alkohola

Tekst je posvećen svim kolegicama i kolegama koji su pod utjecajem alkohola bili u dodiru s društvenim mrežama. Nemojte se sramiti, niste sami.