Poduzetništvo i multimedija

Europski hip-hop poduzetnici na razmjeni znanja i dobre prakse u Zagrebu

Hip-hop Entrepreneurship 2

Projekt „Hip-hop Entrepreneurship 2“ okuplja mlade koji se bave područjem plesa, glazbe i multimedije. Među sudionicima varira razina iskustva – od pojedinaca koji imaju svoje firme do sudionika koji su na početku realizacije vlastitih ideja – što ovaj miks čini veoma zanimljivim.

Tijekom devet dana, od 14. do 22 srpnja u Zagrebu, u sklopu Erasmus + programa odvijaju se radionice razmjene znanja i dobre prakse iz poduzetništva i multimedije na kojem sudjeluju mladi hip-hop poduzetnici iz EU zemalja. Na projektu Hip-hop Entrepreneurship 2, koji je nastavak prvog izdanja održanog u Poljskoj, okupilo se 48 sudionika iz Mađarske, Bugarske, Poljske i Hrvatske kako bi svojim znanjem, iskustvom i idejama pomogli jedni drugima da unaprijede i razviju svoje poslovne strategije i organizacije.

Radionice su bazirane na praktičnom znanju te vođene primjerima dobre prakse. Među sudionicima varira razina iskustva – od pojedinaca koji imaju svoje firme do sudionika koji su na početku realizacije vlastitih ideja – što ovaj miks čini veoma zanimljivim. Iskusniji sudionici dobivaju svježe ideje za razvoj usluga i proizvoda, dok manje iskusni praktično znanje koje će ih poštedjeti mnogih grešaka i neuspjeha.

Specifičnost je projekta da okuplja mlade koji se bave područjem plesa, glazbe i multimedije poput plesača i plesnih trenera, vlasnika plesnih i glazbenih studija. Ova je razmjena bazirana na volonterskoj osnovi te ju u potpunosti financira Europska unija. Organizacija domaćin je Urbana mladež, dok su partnerske organizacije Górna Art Centre iz Poljske, organizacija mladih Association of Roma Minority Representatives and Spokespeople of Nógrád Count iz Mađarske te organizacija mladih Walk Together iz Bugarske.

– Za jednu mladu osobu koja tek ulazi u svijet poduzetništva na današnje veoma dinamično i stalno promjenjivo tržište od velike je koristi upoznati se s time gdje su njegovi vršnjaci poduzetnici griješili te gdje su su prosperirali.  Pogotovo kada svoje ideje i brige mogu raspraviti s kolegama iz drugih EU država. – istaknuo je Roberto Mesir, predsjednik udruge Urbana mladež.

Aktivnosti se održavaju u Divas plesnoj školi i Funk Lounge Hostelu. Po završetku programa na portalu Urbane mladeži moći ćete skinuti rezultate projekta ove razmjene, među kojima će se naći i autorska pjesma sudionika te glazbeni videospot koji će snimiti tijekom boravka u Zagrebu. Sudionici će održati i plesno-glazbeni nastup na Trgu bana Jelačića 21. srpnja u 16 sati na koji su pozvani svi građani.  

Komentari na članak

Vezani članci

Urbana mladež: Entrepreneurship is a piece of cake

Projekt Urbane mladeži iz Zagreba

Europski projekt o poduzetništvo za mlade "Entrepreneurship is a piece of cake"

Urbana mladež je neprofitna udruga čiji je glavni cilj okupljanje mladih i aktiviranje njihova potencijala, a početkom prosinca organiziraju radionice razmjene znanje i dobre prakse iz poduzetništva.

FOTO

Još traju prijave za „Školske volontere”

Studenti i mladi volontiranjem u školskim projektima do novog iskustva

Zanima vas aktivno građanstvo te doprinos zajednici u kojoj živite, a usto volite raditi s djecom i mladima? Onda je ovo poziv za vas.

Livada i oblačno nebo

Hrvatska pamet Hrvatskoj

318 studenata predalo prijavu za izradu projekta budućeg razvoja Hrvatske, nagradni fond 120 000 kuna

Studenti do 30. lipnja trebaju napisati i predati svoje radove koji obrađuju jednu od pet ponuđenih tema: Izvorno hrvatsko, Destinacija Hrvatska, Održiva Hrvatska, Poduzetna Hrvatska te Inovativna Hrvatska.

AZVO

Agencija za znanost i visoko obrazovanje

Dvogodišnji projekt „HRMinHE“ jača konkurentnost visokih učilišta

Kroz projekt Agencije za znanost i visoko obrazovanje vrijedan više od 240 tisuća eura izradit će se nekoliko dokumenata i alata koji će biti korisni zemljama uključenima u projekt te europskim visokim učilištima.

uniri

Poticanje poduzetništva

Sveučilište u Rijeci osiguralo dva milijuna kuna za poslovne ideje znanstvene zajednice

Sveučilište u Rijeci osiguralo je dva milijuna kuna kako bi podržalo najbolje poslovne ideje i pothvate svojih članova znanstvene zajednice, kao i bivših i sadašnjih studenata te potaknulo bolje povezivanje znanstvene zajednice i poduzetništva