Mediatoolkit analiza

Doznajemo kako je vijest o ukradenom iPhoneu postala viralna

Korinin mobitel

Pomoću Mediatoolkita analizirana je popularnost vijesti o Korininom ukradenom mobitelu koja je preplavila javnost.

U nedjelju, 12. veljače u Facebook grupi Tražim/nudim studentski posao djevojka po imenu Korina objavila je dvije fotografije postavivši pitanje zna li netko dečke koji se na njima nalaze, za koje se poslije ispostavilo da su joj ukrali mobitel. Kradljivci su, ne znajući da joj je mobitel još uvijek povezan s iCloudom, slikali i nekoliko fotografija samih sebe.

Njen status izazvao je ogromno zanimanje osoba koje su čekale rasplet priče znajući da će on doći, iako je to značilo i čekanje uz komentare statusa do četiri sata ujutro. Objava je u međuvremenu izbrisana sa stranice, nakon što je prikupila više od 1.500 lajkova i skoro isti broj komentara, ali priča i dalje živi.

Pitanje je bi li djevojka dobila jednaku količinu interakcije da je status objavljen na njenom profilu ili, na primjer, u grupi Svi mi stariji od 70 koji volimo tamburice. Tražim/nudim studentski posao je s čak 77.000 članova jedna od najpopularnijih grupa u regiji s veoma aktivnom studentskom publikom koja intezivno prati objave radi potencijalnog novog zaposlenja. Mnogi su mediji prenijeli priču i njene nastavke pa ona još uvijek izaziva interes i salve smijeha.

Kako se radi o izrazito popularnom sadržaju, htjeli smo provjeriti je li vijest izazvala pažnju nakon što je maknuta s prvotne Facebook grupe. Alat Mediatoolkit dao nam je odgovor na pitanje. Među prvima vijest su prenijeli portali Index.hr i Rtl.hr.

Foto: Mediatoolkit

Pomoću Mediatoolkita analizirana je popularnost vijesti na temelju faktora viralnosti, koji se računa uzimajući u obzir prosječan broj interakcija na nekom članku (interakcije su shareovi, likeovi, komentari i slično). Ako brojka na pojedinačnom članku odudara od prosjeka, dodjeljuje se faktor koji je u slučaju RTL-a bio 28,630, a Indexa 13,507. Ukratko, vijest je postigla 28, odnosno 13 puta više interakcija nego što je uobičajeno za vijesti s tih portala.

Korina je na kraju uspješno došla do svog mobitela, a studenti su pokazali koliku moć imaju društvene mreže kad im se ne uči za ispite. Popriličan uspjeh za vijest koja je nastala iz Facebook statusa studentice, zar ne?

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook Mark Zuckerberg

"Hejteri" ipak neće doći na svoje

Facebook "dislike" zapravo gumb za izražavanje empatije

Što se tiče točnog datuma ili mjeseca uvođenja funkcije "dislike" se nije raspravljalo, no zna se da će uskoro biti testirana na malom broju korisnika.

Rovinj

„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.

Tipkanje u vožnji

Izazovi modernog svijeta

Što je ovisnost o Facebooku i kako je se riješiti?

Zašto ljudi imaju potrebu da prilikom rada posegnu za pametnim telefonom i pogledaju što se novog desilo na Facebooku?

Mobitel

Pet najboljih

Društvene mreže koje bi mogle postati popularne

Donosimo vam pet društvenih mreža koje bi se uskoro mogle koristiti diljem svijeta.

Project Lightning

Informativna platforma za praćenje događaja

Twitterov tajni projekt "Lightning"

Spomenuta opcija nalazit će se u okviru glavne stranice sa sadržajem, a imat će zadatak da prikazuje aktualne događaje kao i udarne vijesti.