Obogatite blagdanski stol

Reci, pa fino ispeci!

Božićni stol

Neovisno o tome jeste li potpuni početnici ili vrhunski kulinarski majstori, uz pomoć ovih recepata možete obradovati svoje ukućane za blagdane. Jednostavno, povoljno i ukusno!

Dosta ti je prigovora oko toga što nikada ne pomažeš u pripremi blagdanskih jela? Imaš želju napraviti ukusno jelo, ali se bojiš da ti neće dobro ispasti jer ti to nije jača strana? S druge strane, možda si jedan/jedna od onih koji su vješti u kulinarstvu, ali im ponestaje ideja za uveseljavanje svojih najdražih.

Za sve vas donosimo ukusne, jednostavne i povoljne recepte koji će izmamiti osmijeh na licima vaših ukućana uz traženje porcije više.

"Preffini" muffini

Sastojci: 4 jaja, 150 ml jogurta, 1 čaša (150 ml) ulja, 2 čaše brašna, 1 prašak za pecivo, malo soli, 150 g sira gaude, 150 g šunke

Priprema: Umutite jaja pa dodajte jogurt i ulje, potom sve dobro izmiksajte. Zatim pomalo dodajte brašno u koje ste umiješali prašak za pecivo i sol. Miksajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Šunku i sir nasjeckajte na kockice, te umiješajte u tijesto. U kalup za muffine stavite papirnate košarice i u njih rasporedite tijesto. Po želji, možete posuti sezamom. Pecite na 200°C, 20-ak minuta. Provjerite jesu li gotovi čačkalicom. Probodite nasumce pokoji i ako je čista, vaši muffini su spremni za izlazak iz pećnice.

Tjestenina s tunom i rajčicom

Sastojci: 2 žlice maslinovog ulja, 2 sjeckana češnja češnjak, 2 žlice nasjeckanog peršina, 2 konzerve pelata, sol i papar, 4 žlice maslaca, 2 konzerve tune, 500 g tjestenine

Priprema: U većoj posudi zagrijte maslinovo ulje na srednje jakoj vatri. Potom dodajte češnjak i pirjajte 1 minutu. Nakon toga, dodajte 2 žlice peršina i kuhajte 1 minutu. Zatim dodajte pelate i začinite solju i paprom. Kuhajte na laganoj vatri oko 20 minuta dok se umak ne zgusne. U međuvremenu, skuhajte tjesteninu (vrstu po želji) i potom ocijedite. Dodajte maslac, a zatim umiješajte tunu. Dodajte tjesteninu u umak od tune i dobro promiješajte.

Krumpirove okruglice okupane u umaku

Sastojci: 50 dag krumpira, 2 dl ulja, sol, 3 jaja, 15 dag topivog sira, 10 dag brašna, instant krem juha, 1 dl vrhnja, peršin, 3 dag slanine, 2 dag maslaca, parmezan 

Priprema: Krumpir skuhajte, ogulite i propasirajte. Dodajte brašno, 1 jaje, malo soli i 2 žlice ulja. Umijesite. Sir zgnječite, rastopite, dodajte 2 žumanjka i parmezan. Od tijesta oblikujte kuglice, u sredini napravite udubinu, ispunite kremom od sira i zatvorite. Kuhajte u slanoj vodi. Napravite umak tako da prepolovite količinu vode navedenu u uputi za pripremu juhe (može bilo koja krem juha, najbolje odgovara ona od šampinjona), za bolji okus možete dodati vrhnje.

Gibanica od sira

Sastojci: 500 g gotovih kora za savijače, 500 g punomasnog svježeg sira, 4 jaja, 300 g kiselog vrhnja, žličica soli

Priprema: Zagrijte pećnicu na 200 stupnjeva i pripremite lim s papirom za pečenje. Pripremite punjenje: prvo malo izmutite jaja pa ih pomiješajte kiselim vrhnjem, vodom i solju u jednoličnu masu. Stavite jednu koru u lim i premažite napravljenom smjesom te taj postupak ponavljajte stavljajući koru jednu na drugu sve dok ne potrošite cijelu smjesu (otprilike 10 slojeva). Nakon što ste prekrili posljednji sloj, stavite na pečenje dok ne porumeni (otprilike 40 minuta).

Dobar tek!

Komentari na članak

Vezani članci

stres

Briga za zdravlje

U pet jednostavnih koraka do smanjenja blagdanskog stresa

Iako lijepo, blagdansko razdoblje sa sobom donosi i mnogo stresa. Uz nervozu oko sitnica poput odabira darova za najmilije, za studente su tu i akademske obaveze koje su se odjednom nagomilale. Ako vam je dosta svega i trebate pomoć kako biti opušteniji i zdraviji, ovo je tekst za vas.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

Meri Bura

Predavanje „Hrana kao lijek”

Poboljšajte svoju prehranu uz savjete dr. Meri Bura

Predavanje je namijenjeno studentima medicine i svima koje zanimaju prirodno liječenje i zdrava prehrana. Pitanja na koje će doktorica Bura u svom predavanju su, između ostalih, zašto se debljamo i kako hranom možemo liječiti bolesti.

Hrana i učenje

Važnost pravilne prehrane

Zdravim namirnicama protiv stresa u vrijeme ispitnih rokova

Zbog mnogo obaveza studenti uglavnom biraju nezdravu hranu koja negativno utječe na njihovo zdravlje. Iako se čini nemogućim, vrlo je jednostavno uspostaviti pravilnu prehranu. Zato pronađite malo vremena za pripremu zdravog obroka jer vaše će vam tijelo biti zahvalno i kvalitetnije ćete ispuniti svoje obaveze.

SCZG dvorište

Studentski centri i dežurne menze

Blagdansko radno vrijeme studentskih centara diljem Hrvatske

Kako se ne bi dogodilo da naletite na zatvorena vrata Studentskog centra u vašem gradu, pobrinuli smo se saznati radno vrijeme svakog Studentskog centra.