Suradnja uspješnog startupa i portala Studentski.hr

Mediatoolkit proširuje formalno obrazovanje iz studentskih klupa

Mediatoolkit

U Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. Stoga će svojim resursima omogućiti dodatno razvijanje projekta Studentski.hr koji okuplja velik broj volontera.

Polako, ali sigurno, Mediatoolkit je od obećavajućeg startupa u nešto više od četiri godine postao uspješna firma koja zapošljava sve više mladih talentiranih ljudi s različitih fakulteta. Tako vrlo lako možete vidjeti FER-ovce, FOI-ovce, ekonomiste i ekipu s Filozofskog fakulteta kako rade zajedno. Radna atmosfera je onakva kakvu bi svaka mlada osoba nakon završenog fakulteta poželjeti mogla. Firma je ovo u kojoj se cijeni mišljenje zaposlenika i gdje je od trenutno zaposlenih 30-ak ljudi, prosječna starost tek 26 godina. Bitna karakteristika osobe koja će se ovdje zaposliti jest entuzijazam i želja za učenjem, a u Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. 

Važnost i potencijal alata kao što je Mediatoolkit prepoznaju volonteri Studentskog.hr zainteresirani za rad u medijima i online svijetu. Upravo zato, omogućio im je da kroz zajedničku suradnju u okviru edukacija i radionica, te korištenjem ovog vrlo vrijednog alata u svom svakodnevnom radu na portalu, dobiju nova saznanja i iskustva prije početka vlastite karijere. Time želju za dodatnim razvojem pokazuje portal koji se isprofilirao kao jedan od najjačih studentskih medija u Hrvatskoj, ali i kao mjesto na kojem studenti mogu pronaći sve potrebne studentske materijale, popis svih studentskih institucija, te bazu studentskih poslova i oglasa.

U današnjem poslovnom svijetu, dobro rukovoditi informacijama znači održavati poslovanje na visokoj razini. No, upravo je informaciju kao ključni faktor teško pratiti i organizirati u internetskim prostranstvima. Stoga ne čudi kako suvremeni digitalni razvoj zahtijeva sve veću potrebu za alatima koji će to olakšati. Takvu je potrebu prepoznala agencija digitalnog marketinga i produkcije Degordian (još u vrijeme kada se zvala iSTUDIO) te je razvila poseban media monitoring i analitički alat pod nazivom Mediatoolkit. Prateći relevantna spominjanja ključnih riječi na webu i društvenim mrežama u stvarnom vremenu, on predstavlja alat za novinare, ali i alat za praćenje medija, i to u stvarnom vremenu pružajući vrijede informacije marketinškim i PR stručnjacima.

Korištenjem resursa iz Mediatoolkita omogućit će se dodatno razvijanje projekta Studentski.hr kroz još relevantniji i kvalitetniji sadržaj, a sami volonteri na portalu imat će mogućnost stjecanja iznimno vrijednog iskustva i znanja. S obzirom da je riječ o tvrtki koja je orijentirana na zapošljavanje mladih, te naglašava važnost prakse za vrijeme studija, suradnja s ponajvećim studentskim medijem u Hrvatskoj kojeg vode volonteri, čini se kao odličan potez i prilika nadolazećim mladim stručnjacima.

Komentari na članak

Vezani članci

Novi paviljoni na Savi

U potrazi za nepoznatim perverznjakom

Nepoznata osoba unosi strah među studentice

Nepoznati manijak napao je u noći s ponedjeljka na utorak stanarku Studentskog doma Stjepan Radić. Priča se brzo proširila i ispostavilo se da to nije izoliran slučaj.

Strasbourg

Suradnja pet njemačkih, švicarskih i francuskih sveučilišta

Osnovan europski kampus u Strasbourgu

.– Ne osnivamo novo sveučilište, nego stvaramo uvjete za sinergiju, s više zajedničkih diploma, više razmjena znanstvenika, više ulaganja u zajedničku opremu. – ističe Alan Bereitz.

Financijska slika

Veliko istraživanje studentskih financija

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju financijsku sliku hrvatskog studenta

Sudjeluj u istraživanju i osvoji super nagrade!

Novi paviljoni na Savi

PREDSTAVLJAMO

Sve što morate znati o portalu studentski.hr

Ideja nastajanju portala studentski.hr, javila se zbog potrebe studenata za objektivnim informacijama koje se ne prilagođavaju interesnim skupinama i pritiscima trećih strana. Od samoga početka mišljenja smo da informativni sadržaj moraju kreirati sami studenti te da je potrebno obuhvatiti cijelu hrvatsku akademsku zajednicu s posebnim naglaskom na sveučilišne centre kao što su Zagreb, Split, Osijek, Rijeka i sl.

Youth Generation

Volontiranje - bogatstvo za cijeli život

"Nitko ne može platiti osjećaj zadovoljstva nakon rezultata koji ste postigli sa svojom internacionalnom ekipom"

Svim kolegicama i kolegama predlažem da pronađu volonterski posao koji će im donijeti novo znanje i poučiti vrijednostima koje ranije nisu mogli sagledati.