Suradnja uspješnog startupa i portala Studentski.hr

Mediatoolkit proširuje formalno obrazovanje iz studentskih klupa

Mediatoolkit

U Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. Stoga će svojim resursima omogućiti dodatno razvijanje projekta Studentski.hr koji okuplja velik broj volontera.

Polako, ali sigurno, Mediatoolkit je od obećavajućeg startupa u nešto više od četiri godine postao uspješna firma koja zapošljava sve više mladih talentiranih ljudi s različitih fakulteta. Tako vrlo lako možete vidjeti FER-ovce, FOI-ovce, ekonomiste i ekipu s Filozofskog fakulteta kako rade zajedno. Radna atmosfera je onakva kakvu bi svaka mlada osoba nakon završenog fakulteta poželjeti mogla. Firma je ovo u kojoj se cijeni mišljenje zaposlenika i gdje je od trenutno zaposlenih 30-ak ljudi, prosječna starost tek 26 godina. Bitna karakteristika osobe koja će se ovdje zaposliti jest entuzijazam i želja za učenjem, a u Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. 

Važnost i potencijal alata kao što je Mediatoolkit prepoznaju volonteri Studentskog.hr zainteresirani za rad u medijima i online svijetu. Upravo zato, omogućio im je da kroz zajedničku suradnju u okviru edukacija i radionica, te korištenjem ovog vrlo vrijednog alata u svom svakodnevnom radu na portalu, dobiju nova saznanja i iskustva prije početka vlastite karijere. Time želju za dodatnim razvojem pokazuje portal koji se isprofilirao kao jedan od najjačih studentskih medija u Hrvatskoj, ali i kao mjesto na kojem studenti mogu pronaći sve potrebne studentske materijale, popis svih studentskih institucija, te bazu studentskih poslova i oglasa.

U današnjem poslovnom svijetu, dobro rukovoditi informacijama znači održavati poslovanje na visokoj razini. No, upravo je informaciju kao ključni faktor teško pratiti i organizirati u internetskim prostranstvima. Stoga ne čudi kako suvremeni digitalni razvoj zahtijeva sve veću potrebu za alatima koji će to olakšati. Takvu je potrebu prepoznala agencija digitalnog marketinga i produkcije Degordian (još u vrijeme kada se zvala iSTUDIO) te je razvila poseban media monitoring i analitički alat pod nazivom Mediatoolkit. Prateći relevantna spominjanja ključnih riječi na webu i društvenim mrežama u stvarnom vremenu, on predstavlja alat za novinare, ali i alat za praćenje medija, i to u stvarnom vremenu pružajući vrijede informacije marketinškim i PR stručnjacima.

Korištenjem resursa iz Mediatoolkita omogućit će se dodatno razvijanje projekta Studentski.hr kroz još relevantniji i kvalitetniji sadržaj, a sami volonteri na portalu imat će mogućnost stjecanja iznimno vrijednog iskustva i znanja. S obzirom da je riječ o tvrtki koja je orijentirana na zapošljavanje mladih, te naglašava važnost prakse za vrijeme studija, suradnja s ponajvećim studentskim medijem u Hrvatskoj kojeg vode volonteri, čini se kao odličan potez i prilika nadolazećim mladim stručnjacima.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Splitu

Sveučilište u Splitu i Grad Split

Dogovorena suradnja koja će studentima omogućiti stjecanje praktičnoga znanja

Detaljni plan bit će definiran najkasnije do početka akademske godine, a ova će suradnja omogućiti studentima stjecanje praktičnoga znanja.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Studentski.hr

Oglas za radno mjesto: Human Resources manager - volonter

Studentski.hr ponovno regrutira!

Portal Studentski.hr vam (ponovno) nudi priliku života!

Veliki studentski party novi datum

NC Šalata

Veliki studentski party 7. ožujka!

S obzirom da je viša sila premjestila party za idući vikend (višu silu čitaj pod: isušena studentska tijela su odlučila otputovati doma i opskrbiti se tjednom zalihom hrane i revitalizirati se), on će se održati ni više, ni manje nego 7. ožujka.

Predstavljanje rezultata istraživanja

Rezultati istraživanja HPB-a i portala Studentski.hr

Studenti o novcu i bankama: Novac je važan, znanje je važnije

HPB i portal Studentski.hr istražili su stavove studenata prema novcu i bankarskim uslugama te njihovo poznavanje financijskih pojmova. Istraživanje otkriva da su studenti bankarski klijenti s iskustvom.