Suradnja uspješnog startupa i portala Studentski.hr

Mediatoolkit proširuje formalno obrazovanje iz studentskih klupa

Mediatoolkit

U Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. Stoga će svojim resursima omogućiti dodatno razvijanje projekta Studentski.hr koji okuplja velik broj volontera.

Polako, ali sigurno, Mediatoolkit je od obećavajućeg startupa u nešto više od četiri godine postao uspješna firma koja zapošljava sve više mladih talentiranih ljudi s različitih fakulteta. Tako vrlo lako možete vidjeti FER-ovce, FOI-ovce, ekonomiste i ekipu s Filozofskog fakulteta kako rade zajedno. Radna atmosfera je onakva kakvu bi svaka mlada osoba nakon završenog fakulteta poželjeti mogla. Firma je ovo u kojoj se cijeni mišljenje zaposlenika i gdje je od trenutno zaposlenih 30-ak ljudi, prosječna starost tek 26 godina. Bitna karakteristika osobe koja će se ovdje zaposliti jest entuzijazam i želja za učenjem, a u Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. 

Važnost i potencijal alata kao što je Mediatoolkit prepoznaju volonteri Studentskog.hr zainteresirani za rad u medijima i online svijetu. Upravo zato, omogućio im je da kroz zajedničku suradnju u okviru edukacija i radionica, te korištenjem ovog vrlo vrijednog alata u svom svakodnevnom radu na portalu, dobiju nova saznanja i iskustva prije početka vlastite karijere. Time želju za dodatnim razvojem pokazuje portal koji se isprofilirao kao jedan od najjačih studentskih medija u Hrvatskoj, ali i kao mjesto na kojem studenti mogu pronaći sve potrebne studentske materijale, popis svih studentskih institucija, te bazu studentskih poslova i oglasa.

U današnjem poslovnom svijetu, dobro rukovoditi informacijama znači održavati poslovanje na visokoj razini. No, upravo je informaciju kao ključni faktor teško pratiti i organizirati u internetskim prostranstvima. Stoga ne čudi kako suvremeni digitalni razvoj zahtijeva sve veću potrebu za alatima koji će to olakšati. Takvu je potrebu prepoznala agencija digitalnog marketinga i produkcije Degordian (još u vrijeme kada se zvala iSTUDIO) te je razvila poseban media monitoring i analitički alat pod nazivom Mediatoolkit. Prateći relevantna spominjanja ključnih riječi na webu i društvenim mrežama u stvarnom vremenu, on predstavlja alat za novinare, ali i alat za praćenje medija, i to u stvarnom vremenu pružajući vrijede informacije marketinškim i PR stručnjacima.

Korištenjem resursa iz Mediatoolkita omogućit će se dodatno razvijanje projekta Studentski.hr kroz još relevantniji i kvalitetniji sadržaj, a sami volonteri na portalu imat će mogućnost stjecanja iznimno vrijednog iskustva i znanja. S obzirom da je riječ o tvrtki koja je orijentirana na zapošljavanje mladih, te naglašava važnost prakse za vrijeme studija, suradnja s ponajvećim studentskim medijem u Hrvatskoj kojeg vode volonteri, čini se kao odličan potez i prilika nadolazećim mladim stručnjacima.

Komentari na članak

Vezani članci

CPSRK FOI

Kvaliteta iskustva studiranja

CPSRK FOI dobio vrijedno priznanje na europskoj razini za suradnju s poslovnim sektorom

U društvu 40-ak pozitivnih primjera renomiranih europskih obrazovnih institucija, istraživačkih centara i poduzeća našao se CPSRK s Fakulteta organizacije i informatike koji uspostavlja i njeguje aktivnu suradnju s 50-ak poduzeća na godišnjoj razini te dodatno pruža studentima podršku u provedbi stručne prakse u gotovo 700 poduzeća.

West House Reunion Festival

Studentski.hr i SUS nagrađuju

Osvoji karte za West House Reunion Festival!

Osvoji karte za open air festival elektronske glazbe ovoga vikenda u West Gateu!

Financijska slika

Veliko istraživanje studentskih financija

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju financijsku sliku hrvatskog studenta

Sudjeluj u istraživanju i osvoji super nagrade!

Monika Dujmović

Mobilna aplikacija

Aplikacija apsolventice Monike nudi usluge prijave i odjave ispita, pronalaženje najbliže menze i knjižnice

Apsolventica zagrebačkog Ekonomskog fakulteta Monika Damjanović studentske snove pretočila je u stvarnost izradom mobilne aplikacije Ekonomist.

Affinity index rezultati

Nije da se hvalimo, ali

Brojke ne lažu: Studentski.hr je najbolji portal za mlade u Hrvatskoj

Pokazalo je to Gemiusovo istraživanje prema kojem je Studentski s Affinity Indexom od preko 200 posto došao na vrh ljestvice što se tiče ciljane skupine od 18 do 30 godina. Ako imamo na umu činjenicu da su u preko dvije godine na portalu radili isključivo volonteri, ovo ostvarenje je vrlo značajno.