Umjesto odluka, poneki savjet

Malim koracima do bolje 2015. godine

Vatromet

Krajem svake godine, bila ona uspješna ili ne, svi odlučimo donijeti neke odluke za onu koja nam dolazi. Ipak, u većini slučajeva ne samo da ih ne ispunimo, već ih i zaboravimo.

Krajem svake godine, bila ona uspješna ili ne, svi odlučimo donijeti neke odluke za onu koja nam dolazi.

Ipak, u većini slučajeva ne samo da ih ne ispunimo, već ih i zaboravimo.

Kako bismo preduhitrili novogodišnje odluke od kojih će se uglavnom odustajati, Huffington post donosi 15 savjeta za sretniji i zdraviji život u 2015. godini.

Pijte više vode. Iako je to već izlizana fraza, hidratacija je važna na više razina u vašem životu, zato: naiskap!

Jedite više povrća. Žuto, zeleno, crveno, bijelo, ljubičasto, lisnato, korjenasto, bobičasto, gomoljasto... Izbor je vaš, samo je bitno da se povrće nađe na vašem dnevnom meniju.

Dovoljno spavajte. Kako bi ova aktivnost bila što bolje „odrađena”, isključite sve elektroničke uređaje prije spavanja. A ako vas elektronički uređaji bude, nabavite budilicu. I bez pretjeranih aktivnosti u spavaćoj sobi. Krevet je mjesto za spavanje... i još neke aktivnosti pred spavanje.

Otiđite u prirodu. To je najbolji način da probudite sve uspavano u svom tijelu. Hodanju u prirodi dajte prednost ispred vježbanja u teretani. Iako je svaka vrsta vježbanja odlična, ona u prirodi zasigurno će biti poklon i za vaš njuh. 

Riješite se smeća. U svim oblicima – od junk hrane, ljudi koji vam stvaraju probleme, pa do neželjene e-mail pošte i nepotrebnih stvari po kući. Raščistite svoj život. Ako pri čišćenju pomislite da bi vam nešto od toga možda trebalo (hamburger, dvolični prijatelj, mail onog dosadnjakovića s posla ili tri nasljeđene, različite fotelje), sjetite se koliko nepotrebne stvari samo stvaraju teret, oduzimaju vremena, novca i živaca.

Ubacite vježbanje. Ne mora to biti ono tipično, u teretani. Nađite neku aktivnost koja troši kalorije, a ne mora nužno biti kvalificirana kao vježbanje. Prošećite po susjedstvu i potražite onog zgodnog momka koji se tamo kreće. Također, krenite na ples, pričuvajte nečije dijete ili naučite borilačku vještinu koja će vam pomoći u samoobrani.

Otiđite na pregled. Nemojte čekati da se razbolite jer je tada prekasno. Preventivno saznajte kako pojačati svoj imunitet i očuvati zdravlje. Uz to, saznajte i bitne brojke. Težina, kolesterol i krvni tlak brojke su koje bi svi trebali znati u bilo koje doba dana i noći. 

Pozelenite svoju rutinu. Kemikalije su svuda oko nas, a bez obzira na to koliko su štetne, neke su i potrebne. Ipak, u narednoj godini pokušajte se više orijentirati na prirodne proizvode, kako kozmetičke, tako i prehrambene. 

Volontirajte. Nađite neku organizaciju čije vas djelovanje fascinira i kojoj vjerujete te se uključite u rad. Ponekad treba uložiti samo malo vremena i dobre volje kako bi se nekom pomoglo. Pomaganje drugima ispunit će i vaš život.

Sagledajte realno. Posao, veza, život, sve vam se čini idealnim. Možda živite u iluziji da je sve savršeno pa poričete neke probleme. Bitno je samo da osvijestite da nije sve savršeno. Jasno, uvijek postoje neki problemi, oni koji se mogu riješiti i oni zbog kojih se odlazi.

Zabavite se. Kažu da je žitov ozbiljan, ali smijeh je začin života. Smiješan film, kvalitetno druženje s prijateljima, neobičan hobi ili aktivnost koja vas veseli, sve to može donijeti radost životu. U konačnici, napravite nešto buntovno i neočekivano. Svima treba malo zabave u životu.

Nemojte biti tako strogi prema sebi. Možda niste dosad postigli sve što ste planirali, ali budete li trošili vrijeme na zbrajanje vlastitih pogrešaka i mentalnom vrijeđanju sebe, nikad nećete napredovati. Umjesto da se deprimirate, okrenite se dobrim stvarima u životu i pronađite način na koji ćete postići ono što želite.

Protegnite se. Doslovno, jedno dobro protezanje svakoga jutra razbudit će vas i pomoći da se osjećate spremnijim za nove probleme. Tijekom dana smislite kako se figurativno rastegnuti. Nađite neki mentalni izazov u kojem se još niste okušali i tako pokrenite svoje moždane stanice. Neki tečaj, knjiga ili intelektualno druženje može vam donijeti nova znanja.

Preskočite sok. U soku nema baš ništa što vašem tijelu treba. Radije pijte vodu ili mineralnu vodu uz dodatak koncentrata ili prirodnog soka. Pokušajte izbjegavati unošenje bespotrebnih šećera kroz piće. Izbjegavajte čak i dijetne sokove. 

Vježbajte zahvalnost. Čak i u najtežim danima, uvijek postoji nešto na čemu možete biti zahvalni. Zdrava obitelj, prijatelji, osobni uspjesi, ljubav ljudi oko vas, pomoć neznanca, sunčan dan Na kraju dana uvijek ima nešto na čemu možete biti zahvalni. To nikada nemojte zaboraviti. 

Komentari na članak

Vezani članci

Vipnet i Viber

Vipster stickeri koje moraš imati

Priključi se Viber grupi s više od 75 tisuća pratitelja!

Širi i ti Super vibre uz do 4000MB i 16 simpatičnih Vipster stickera!

Build with Chrome

Povratak u djetinjstvo

Slaganje LEGO kockica sa Chromom

Ako ste već zaboravili na svoje pospremljene LEGO kockice iz djetinjstva, ne brinite. Pomoću Chroma, uz novi način slaganja online, prisjetite se kako je to izgledalo kada ste bili mali.

google_music

Googleova poslastica za ljubitelje glazbe

Music Timeline – vizualizacija popularnosti glazbenih žanrova kroz desetljeća

Pomoću Music Timelinea može se pratiti popularnost određenih izvođača i glazbenih žanrova tijekom desetljeća, kao i preslušati odabrane naslove koristeći usluge Google Play Music.

Željko Ćorluka

Hit Records predstavlja novo lice na glazbenoj sceni

Željko Ćorluka izdao singl prvijenac "Budi čovjek"

U suradnji sa svojom novom diskografskom kućom Željko ovih dana publici predstavlja svoj singl prvijenac naziva Budi čovjek kojim je kako kaže u potpunosti spreman osvojiti eter, slušatelje i publiku.

Advent

Ususret blagdanima

FOTO: Advent u Zagrebu

Centar metropole živjet će u blagdanskom, veselom, raspoloženju. Kuhano vino, kobasice i fritule samo su dio onoga što se sve može naći i vidjeti na ovogodišnjem adventu.