Umjesto odluka, poneki savjet

Malim koracima do bolje 2015. godine

Vatromet

Krajem svake godine, bila ona uspješna ili ne, svi odlučimo donijeti neke odluke za onu koja nam dolazi. Ipak, u većini slučajeva ne samo da ih ne ispunimo, već ih i zaboravimo.

Krajem svake godine, bila ona uspješna ili ne, svi odlučimo donijeti neke odluke za onu koja nam dolazi.

Ipak, u većini slučajeva ne samo da ih ne ispunimo, već ih i zaboravimo.

Kako bismo preduhitrili novogodišnje odluke od kojih će se uglavnom odustajati, Huffington post donosi 15 savjeta za sretniji i zdraviji život u 2015. godini.

Pijte više vode. Iako je to već izlizana fraza, hidratacija je važna na više razina u vašem životu, zato: naiskap!

Jedite više povrća. Žuto, zeleno, crveno, bijelo, ljubičasto, lisnato, korjenasto, bobičasto, gomoljasto... Izbor je vaš, samo je bitno da se povrće nađe na vašem dnevnom meniju.

Dovoljno spavajte. Kako bi ova aktivnost bila što bolje „odrađena”, isključite sve elektroničke uređaje prije spavanja. A ako vas elektronički uređaji bude, nabavite budilicu. I bez pretjeranih aktivnosti u spavaćoj sobi. Krevet je mjesto za spavanje... i još neke aktivnosti pred spavanje.

Otiđite u prirodu. To je najbolji način da probudite sve uspavano u svom tijelu. Hodanju u prirodi dajte prednost ispred vježbanja u teretani. Iako je svaka vrsta vježbanja odlična, ona u prirodi zasigurno će biti poklon i za vaš njuh. 

Riješite se smeća. U svim oblicima – od junk hrane, ljudi koji vam stvaraju probleme, pa do neželjene e-mail pošte i nepotrebnih stvari po kući. Raščistite svoj život. Ako pri čišćenju pomislite da bi vam nešto od toga možda trebalo (hamburger, dvolični prijatelj, mail onog dosadnjakovića s posla ili tri nasljeđene, različite fotelje), sjetite se koliko nepotrebne stvari samo stvaraju teret, oduzimaju vremena, novca i živaca.

Ubacite vježbanje. Ne mora to biti ono tipično, u teretani. Nađite neku aktivnost koja troši kalorije, a ne mora nužno biti kvalificirana kao vježbanje. Prošećite po susjedstvu i potražite onog zgodnog momka koji se tamo kreće. Također, krenite na ples, pričuvajte nečije dijete ili naučite borilačku vještinu koja će vam pomoći u samoobrani.

Otiđite na pregled. Nemojte čekati da se razbolite jer je tada prekasno. Preventivno saznajte kako pojačati svoj imunitet i očuvati zdravlje. Uz to, saznajte i bitne brojke. Težina, kolesterol i krvni tlak brojke su koje bi svi trebali znati u bilo koje doba dana i noći. 

Pozelenite svoju rutinu. Kemikalije su svuda oko nas, a bez obzira na to koliko su štetne, neke su i potrebne. Ipak, u narednoj godini pokušajte se više orijentirati na prirodne proizvode, kako kozmetičke, tako i prehrambene. 

Volontirajte. Nađite neku organizaciju čije vas djelovanje fascinira i kojoj vjerujete te se uključite u rad. Ponekad treba uložiti samo malo vremena i dobre volje kako bi se nekom pomoglo. Pomaganje drugima ispunit će i vaš život.

Sagledajte realno. Posao, veza, život, sve vam se čini idealnim. Možda živite u iluziji da je sve savršeno pa poričete neke probleme. Bitno je samo da osvijestite da nije sve savršeno. Jasno, uvijek postoje neki problemi, oni koji se mogu riješiti i oni zbog kojih se odlazi.

Zabavite se. Kažu da je žitov ozbiljan, ali smijeh je začin života. Smiješan film, kvalitetno druženje s prijateljima, neobičan hobi ili aktivnost koja vas veseli, sve to može donijeti radost životu. U konačnici, napravite nešto buntovno i neočekivano. Svima treba malo zabave u životu.

Nemojte biti tako strogi prema sebi. Možda niste dosad postigli sve što ste planirali, ali budete li trošili vrijeme na zbrajanje vlastitih pogrešaka i mentalnom vrijeđanju sebe, nikad nećete napredovati. Umjesto da se deprimirate, okrenite se dobrim stvarima u životu i pronađite način na koji ćete postići ono što želite.

Protegnite se. Doslovno, jedno dobro protezanje svakoga jutra razbudit će vas i pomoći da se osjećate spremnijim za nove probleme. Tijekom dana smislite kako se figurativno rastegnuti. Nađite neki mentalni izazov u kojem se još niste okušali i tako pokrenite svoje moždane stanice. Neki tečaj, knjiga ili intelektualno druženje može vam donijeti nova znanja.

Preskočite sok. U soku nema baš ništa što vašem tijelu treba. Radije pijte vodu ili mineralnu vodu uz dodatak koncentrata ili prirodnog soka. Pokušajte izbjegavati unošenje bespotrebnih šećera kroz piće. Izbjegavajte čak i dijetne sokove. 

Vježbajte zahvalnost. Čak i u najtežim danima, uvijek postoji nešto na čemu možete biti zahvalni. Zdrava obitelj, prijatelji, osobni uspjesi, ljubav ljudi oko vas, pomoć neznanca, sunčan dan. Na kraju dana uvijek ima nešto na čemu možete biti zahvalni. To nikada nemojte zaboraviti. 

Komentari na članak

Vezani članci

druženje u kafiću

Osobni razvoj

Zašto je kritika najbolji kompliment

Prihvatimo li konstruktivne kritike, možemo značajno poboljšati svoj rad, ali i život. A znamo i od kuda krenuti.

Ljepota lica

Kako si pomoći?

Učinkovite metode za sprječavanje pojave akni i bijelih mrlja na vašem licu

Održavajte lice čistim, skinite make up, pripazite na prehranu i u startu ćete spriječiti pojavu ružnih akni na licu.

Produktivnost

Efikasno upravljanje vremenom

Jutarnje navike koje povećavaju produktivnost

Način na koji strukturiramo svoje vrijeme ujutro uvelike utječe na produktivnost tijekom ostatka dana. Usvajanjem ovih jutarnjih navika, povećanje produktivnosti je neupitno.

Morske radosti

Pet savjeta da vam mozak ostane aktivan kroz ljeto

Neka vam mozak ostane u formi do početka faksa!

Ljeto je vrijeme zasluženog odmora. Puštanja mozga na pašu, reklo bi se. Potrebno je to vrijeme iskoristiti za najbolji mogući odmor u kojemu vaš mozak ipak nešto radi, kako na jesen ne biste učili kako se pravilno drži kemijska!

buđenje rano ujutro

Budite se s osmijehom

Savjeti koji će vam olakšati buđenje rano ujutro

Za sve koji vole spavati ujutro te im buđenje predstavlja mučenje, donosimo nekoliko savjeta kako prihvatiti jutro s osmjehom i pripremiti se za novi dan.