Studentski.hr prima nove ljude u marketing tim

„Internet marketing zahtijeva kreativnost, razmišljanje izvan okvira te puno prakse"

NIkola Jelovečki

Dobra kampanja zlata vrijedi, a na portalu Studentski.hr možeš uz već uigrani marketinški tim steći vještine koje se uglavnom ne mogu naučiti na fakultetu. Važnost marketinga na našem portalu objašnjava šef marketing tima Nikola Jelovečki, koji je dio Studentskog već više od 18 mjeseci:

Umjetnost marketinga i oglašavanja na slobodnom je tržištu već desetljećima presudna za predstavljanje pojedinih proizvoda u najboljem ruhu i povećanje produkcije. Ista stvar događa se i na internetu. Dobra kampanja zlata vrijedi, a na portalu Studentski.hr možeš uz već uigrani marketinški tim steći vještine koje se uglavnom ne mogu naučiti na fakultetu. Važnost marketinga na našem portalu objašnjava šef marketing tima Nikola Jelovečki, koji je na Studentskom.hr već više od godinu i pol.

– Marketing tim na portalu obavlja brojne day-to-day zadatke koristeći razne marketinške alate. Oni su ti koji prate brojke portala, slažu marketinške strategije, osmišljavaju razne kampanje i promotivne aktivnosti. Osim što usvajaju nove vještine, uče poslovno komunicirati s klijentima i partnerima, uče se odgovornosti i profesionalnosti, na što smo posebno ponosni s obzirom na to da se ipak radi o studentima volonterima. Marketinški je tim neka vrsta ljepila između svih timova, čije se ideje i strategije u dogovoru s ostalim suradnicima pretvaraju u prave kampanje.

Iako se možda na prvu ruku čini kao dosadan uredski posao, za marketing su potrebne kreativnost, inteligencija te komunikacijske sposobnosti. Učenje nikad ne prestaje, a nove ideje, bile one dobre ili loše, uvijek su dobrodošle:

– Mislim da je najveći problem marketinga, a pritom mislim na internet marketing, to što još uvijek studenti ne mogu formalnim obrazovanjem dobiti dovoljno znanja i vještina da bi se bavili njime. Jednostavno, moraš kopati po internetskim bespućima svaki dan, pratiti trendove i učiti non-stop. Jer ono što si savladao prije dva-tri mjeseca danas možda već funkcionira drugačije. To mi se i najviše sviđa – radi se o vrlo dinamičnom poslu i moraš biti prilagodljiv tržištu. Marketing zahtijeva kreativnost, razmišljanje izvan kutije, vrlo često i praksu. A ta praksa dolazi upravo od ovakvih poslova, volontiranja i projekata na koje ćeš svaki dan utrošiti određeno vrijeme. Ali koji će ti naposljetku dati jako puno. – objasnio je Nikola.

Nikola je, kao i svi novaci na portalu, započeo kao jedan od članova marketinškog tima, no radom i dobrim idejama zaslužio je mjesto voditelja čitavog odjela:

– Oduvijek sam nešto kopkao po netu, učio po raznim online coursevima svašta nešto što se ne može baš naučiti u fakultetskoj klupi. Privukao me taj marketing, konkretnije oglašavanje. Uglavnom, već se više od dvije godine bavim marketingom i to kao freelancer (slobodni profesionalac). Kako sam pisao i vlastiti blog o freelancingu i samozapošljavanju, a bavio sam se marketingom, Studentski.hr sasvim mi je slučajno zapeo za oko. Valjda zato jer sam u to vrijeme bio ful nabrijan na sve i svašta.

Marketing na portalu razlikuje se od klasičnog agencijskog marketinga. Doduše, neki osnovni poslovi poput komuniciranja s klijentima te provođenja i osmišljavanja kampanja ostaju dio opisa posla, no marketing na portalu ima svoje specifičnosti:

– Glavna je razlika u tome da se kod nas radi opuštenije, nitko ti ne stoji za vratom, biraš ono što te zanima i područje u kojem se želiš razvijati. A s obzirom na to da se u programska rješenja ulaže svake godine te da konstantno gledamo prema naprijed, svi imaju odličnu priliku raditi na platformi koja je u tehničkom smislu uz sami bok svim najjačim portalima u zemlji. Svaka je ideja dobrodošla i možeš ju pretvoriti u djelo. Tražimo jedino proaktivnost, dobru volju i da možeš pojest' deset ćevapa. – objašnjava Nikola.

Fotografija Barbare Grgić.

Da si ne lažemo, spomenuti ćevapi (čitaj: druženja, sastanci, izleti, roštilji, pokloni, nagrade) tradicija su na našem portalu. Iako Studentski.hr ima specifičnu organizacijsku strukturu te ga vode pretežno studenti, iskustvo koje članovi pojedinih odjela steknu tijekom svog volontiranja iznimno je korisno jer su u mogućnosti iskusiti komunikaciju s velikim tvrtkama, agencijama i drugim organizacijama. Zato ne čudi činjenica da su se gotovo svi bivši članovi marketinškog tima portala uspješno zaposlili. Pritom im je praksa na Studentskom.hr bila itekako vrijedna crtica u životopisu.

Ako ste se u ovom članku pronašli i želite se pridružiti našem marketing timu, pogledajte naš natječaj na poveznici, slijedite upute za prijavu i ubrzo možete i postati dio jedne vrlo dobre ekipe koja će vam pomoći da napredujete. Također, zainteresirani mladi ljudi uvijek se mogu prijaviti i za druge odjele na našem portalu: suradnju s udrugama, odjel za grafički dizajn, administraciju, lektore, community management ili odjel za ljudske resurse.

Posebno napominjemo da ne trebate živjeti ili studirati u Zagrebu da biste se pridružili našoj ekipi. Na Studentskom volontiraju studentice i studenti iz svih dijelova Hrvatske, a geografsku udaljenost uspješno premošćujemo pomoću društvenih mreža

Komentari na članak

Vezani članci

Ivana Maletić

Intervju: Ivana Maletić

Mladi pred izazovom korištenja EU fondova

Kao najavu konferencije na Ekonomskom fakuletu obavili smo razgovom s Ivanom Maletić o samoj konferenciji te mogućnostima koje se pružaju mladima u sklopu iskorištavanja sredstava EU fondova.

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Ana Buljan

Intervju s restauratoricom Anom Buljan

„Za sve se u životu treba potruditi, tako je i ova vila tome dokaz”

Ana Buljan restaurirala je staro plemićko imanje u Dobrinju na otoku Krku i pretvorila ga u luksuznu vilu. Pothvatom je zavrijedila titulu mlade i uspješne poduzetnice, a činjenicom da nema ni 30 godina, postaje uzor i motivacija. Ana svojom vilom dokazuje kako se uspjeh ne nalazi samo u inozemstvu.

Klikom po Savi 1

Projekt „Klikom po Savi“

INTERVJU: Duh najvećeg hrvatskog studentskog doma ostat će uhvaćen objektivom jedne brucošice

Za kraj godine, donosimo vam intervju sa Sarom Filipom, djevojkom koja je ovjekovječila brojne dane i noći na Savi – najvećem studentskom domu u Hrvatskoj.

Shift konferencija

Intervju s Ivanom Burazinom, pokretačem Shift konferencije

Novi koncept Shift konferencije nudi odlične prilike mladim programerima i dizajnerima

Osnivač Shifta i tvrtke Codeanywhere Ivan Burazin najavio je što nas očekuje na ovogodišnjoj konferenciji i mladima dao savjete kako skupiti što više znanja i poznanstava.