Očekuje se oko 180 tisuća posjetitelja iz 140 zemalja svijeta

24 nova imena u line-upu festivala Ultra Europe

Ultra 2015

Najavljena su nova imena poput Paula van Dyka, Jamiea Jonesa i Dasha Berlina, a prodaja ulaznica ruši sve rekorde. Uskoro kreće i prodaja novih regionalnih ulaznica.

Poznata su nova imena koja će rasplesati Poljud ovo ljeto. Tako u Split dolaze i Jamie Jones, član elektro grupe Hot Natured,  Paul van Dyk, jedan od najpoznatijih svjetskih DJ-a trance glazbe, Solomun, koji će prvi put zasvirati pred tisućama posjetitelja festivala Ultra Europe, a i ove godine rezident je prestižnog kluba Pacha na Ibizi, Marco Carola, talijanski DJ koji je svojim techno i minimal zvukom zarazio obožavatelje diljem svijeta te Dash Berlin, nizozemski EDM projekt osnovan 2007. godine iza kojeg stoje Jeffrey, Sutorious, Eelke Kalberg i Sebastiaan Molijn. 

Popisu izvođača pridružuju se i Blau, Andrew Rayel, Apollonia, AIB, DVBBS, Chaim, Flosstradamus, Galantis, Guy Greber, Harvardbass, Hot Since 82, The Chainsmokers, Markus Schulz, Marlo, Nic Fanciulli, Orjan Nilsen, Sasha, Umek te W&W.

Uz to, organizatori su na jučerašnjoj konferenciji za medije u Splitu najavili i ostale novosti za posjetitelje koje su pripremili u suradnji s partnerima te potvrdili rekordne rezultate prodaje ulaznica. Naime, prema trenutnim najavama, tijekom 7 dana Ultra ludila, oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja svijeta plesat će uz glazbu više od 120 DJ-a svijeta na 8 festivalskih pozornica.

Potencijal i pozitivan utjecaj festivala Ultra Europe na turističke i gospodarske rezultate te imidž Hrvatske u svijetu već je dobro poznat, a festival podržavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i grad Split. Uz njihovu podršku, organizatori planiraju produžiti trajanje ugovora o održavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, što je 5 godina više od prvotnog plana. Tako će festival Ultra Europe generirati 500 milijuna kuna dodatne potrošnje godišnje.

Uzevši u obzir sve ove rezultate, i ne čudi da je Ultra Europe najveće događanje u organizaciji tvrtke Ultra Worldwide nakon Ultra Music Festivala u Miamiju koji se održava već 16 godina zaredom i to već nakon premijernog izdanja 2013. godine, s potencijalom da i preraste američko izdanje. No, osim interesa koji dolazi iz gotovo svih zemalja svijeta,  domaća publika je itekako zainteresirana za najveći festival elektroničke glazbe u regiji pa je tako prvi kontignent regionalnih ulaznica već rasprodan, a od 15. svibnja u prodaji je drugi kontingent po cijeni od 899 kuna u odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima te na Ticket Shopu. 

„S velikim zadovoljstvom i optimizmom gledamo u budućnost. Ne samo zbog izvanrednih rezultata prodaje ulaznica i interesa za festival koji dolazi iz svih dijelova svijeta, nego i zato što imamo jaku podršku partnera i sponzora, kojima zahvaljujem i nadam se da će ostati uz nas u ostvarenju cilja da Ultra Europe zadržimo u Hrvatskoj do 2022. godine, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija i podsjetio kako je Ultra Europe najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske te nije samo glazbeno događanje.

To je jedinstveno iskustvo koje posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-a svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije. To je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival.

Važnost festivala Ultra Europe za turističku ponudu Hrvatske naglasio je i Daglas Koraca, zamjenik ministra turizma:

„Hrvatska gradi imidž destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine. Iako je Hrvatska poznata po svojim prirodnim ljepotama,  svjesni da je potrebno puno više od „sunca i mora“, kako bismo privukli veći broj turista pa je samim time iznimno važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku kako bismo bili što konkurentniji među ostalim mediteranskim zemljama, a i u ostatku svijeta. Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske. Sretni smo što ćemo i ove godine Ultru ugostiti u Hrvatskoj.“

Zbog velikog interesa, organizatori su pripremili i jednodnevne ulaznice koje će se po cijeni od 575 kuna (75 eura) moći kupiti od 18. svibnja u odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima te na Ticket Shopu, pa će tako i oni koji nisu u  mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput Chemical Brothersa, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa. Od 1. lipnja bit će moguće kupovati ulaznice na tri rate ukoliko se kupuju online.

Također, od ponedjeljka 25. svibnja te svaki sljedeći ponedjeljak, u okviru akcije MasterCard® Monday's  svima se nudi prilika da uštede 10 % za online kupnju dvije ili više festivalskih ulaznica ukoliko ih budu kupovali MasterCard® karticama. Uz to, kako je pojasnila Aleksandra Babić, voditeljica marketinga za tržišta Hrvatske, Izraela, Mađarske, Rumunjske i Slovenije, za vrijeme trajanja festivala nadopuna iznosa na festivalskim narukvicama (top up) za korisnike MasterCarda® bit će bez naknade.

Ulaznice za party na Hvaru – Ultra Beach – gotovo su rasprodane – ostalo ih je još samo 500, a mogu se kupiti na stranici Ultra Europe. 

Festival Ultra Europe od samih početaka podržava i Heineken Hrvatska, službeno pivo festivala:

„Ponosni smo što je Heineken, najinternacionalnije premium pivo na svijetu, treću godinu zaredom sponzor i službeno pivo Ultra Europe festivala. Heineken je jedinstven: to je vodeći globalni pivski brend i dostupan je u gotovo svakoj zemlji svijeta. Nadalje, Heineken je predan tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im jedinstvena iskustva bez obzira gdje se nalazili stoga se izvrsno uklapa u koncept Ultra Europe festivala na kojeg dolaze ljudi iz cijelog svijeta. Pivo se veže s uživanjem i zabavom, a mi pozivamo sve posjetitelje Ultra Europe festivala da otvore svoj svijet, odlično se zabave i da u Heinekenu uživaju odgovorno“, izjavio je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Dolazak fanova iz svih dijelova svijeta, olakšala je i suradnja s Atlasom, koji, u suradnji s tvrtkom Travel 2 Ultra,  od samih početaka podržava festival:

„Biti već treću godinu zaredom partner festivala Ultra Europe čast je i velika odgovornost. Atlas kao vodeća domaća DMC kompanija sustavno razvija i proširuje ponudu kako bi pridonio kvalitetnom upravljanju sadržajem na destinaciji. Ove godine na zasebnoj smo internetskoj stranici Ultra gostima ponudili ulaznice, smještaj, pakete, partyje i posebno kreirane izlete, a novost je i povoljnija ponuda zrakoplovnih karata. Pratimo potrebe organizatora koristeći resurse cijele grupacije i rezultat je odličan. Interes sa svih naših tržišta je velik i sve je spremno za festival. Počeli smo i s pregovorima za sljedeće sezone. Vjerujem da će turistički subjekti Hrvatske pokazati punu kooperativnost i zajednički održati dobar trend festivala u Hrvatskoj“, izjavio je Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa i adriatica.net Grupe

Novost među sponzorima ove je godine Hrvatski Telekom koji je prvi put sponzor festivala Ultra Europe. Osim pokroviteljstvom, HT će festival Ultra Europe podržati uslugama i telekomunikacijskom infrastrukturom.

Osim kupnje ulaznica po promotivnim cijenama u odabranim T-centrima, svatko tko kupi ulaznicu putem otisnutog QR koda može skenirati ili kliknuti na www.bit.ly/deezerue6 poveznicu s direktnim pristupom na playlistu s ovogodišnje Ultre održane u travnju u Miamiju i s prošlogodišnje u Splitu koja je ekskluzivno dostupna na Deezeru, kako je pojasnila Sanja Milinović, direktorica Odjela za direktan nastup na tržištu u Hrvatskom Telekomu.

„Osim u dobroj glazbi, posjetitelji Ultre moći će se zabaviti uz niz interaktivnih zabavnih sadržaja, osvajati nagrade ili kupiti posebne pakete za korisnike bonova i pretplatnike koje će zajednički pripremiti Samsung i Hrvatski Telekom. Za sve one koji, nažalost, neće moći doći na festival Ultra Europe, pripremili smo dodatnu poslasticu: ovogodišnja Ultra bit će ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem tportala. Naravno, bit će tu još niz iznenađenja koja ćemo objaviti u narednom razdoblju putem društvenih mreža i drugih medija“, istaknula je Sanja Milinović.

Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalu, mogu se pronaći na stranici Ultra Europe, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu. 

Komentari na članak

Vezani članci

Rock

Odvrnuti na 11!

Ultimativna rock playlista za doček nove 2015.

Okupite svoje prijatelje, maknite sav namještaj i oboružajte se hranom i cugom. Mi vam donosimo deset pjesama izdanih ove godine koje se moraju naći na vašoj novogodišnjoj playlisti.

s.a.r.s.

11. Pozitivan koncert

IZVJEŠTAJ: Pozitivan vikend u Domu sportova

Pozitivan koncert ponovno se pokazao kao platforma s jakim imenima hrvatske glazbene scene. Iako je ove godine bilo manje ljudi nego na prošlogodišnjem Pozitivcu, dobra lista izvođača privukla je velik broj ljudi koji su zadovoljno, nakon dobre zabave, napuštali Veliku dvoranu Doma sportova.

urkel

Od svemirskih katastrofa do pada Berlinskog zida

Pogreške koje su promijenile svijet

Katastrofe poput potonuća Titanica ili bombardiranja Hiroshime možda su mogle biti izbjegnute da se nisu dogodile male greške i propusti.

Doček u SC-u

Ovakav doček sigurno niste dosad doživjeli

AmsterDAMN se preselio u Studentski centar

Ovu Novu godinu dočekajte u AmsterDAMN-u, al uz puno jeftinije cijene i provjereno dobru zabavu.

mikrofon

Vježbom postanite odličan govornik

Ususret novom semestru: Riješite se straha od javnog nastupa!

Ramit Singh Sethi, autor bestsellera "I Will Teach You To Be Rich", ponudio je moguće rješenje kako savladati strah od javnog nastupa i govora.