Nova društvena mreža

Favorite Words

Favorite Words

Nešto novo i nešto sasvim drugačije. Po čemu je ova društvena mreža osobita, saznajte u članku.

Favorite Words nova je društvena mreža koja povezuje ljude na temelju riječi koje koriste. Riječi se dakako razlikuju od jezika do jezika, ali ono što je važno jest to da imaju moćno značenje među ljudima diljem svijeta. Često se uz riječi veže pozitivno ili pak negativno značenje, one mogu imati veliku moć, predstavljati omiljeni predmet ili aktivnost. Osim toga, i sami ponekad imamo svoje omiljene riječi.

Društvenu mrežu osnovao je Shavkat Karimov, web poduzetnik iza kojega stoji nekoliko uspješnih online projekata te desetogodišnje iskustvo u online marketingu.

Ono što ova društvena mreža nudi jest zabavan i siguran način da se svim onim riječima koje se korisnicima sviđaju iz bilo kojeg razloga i koje je korisnik stavio na popis, može pristupiti i uređivati ih bilo kada i bilo gdje.

Društvenoj mreži vrlo se lako može pristupiti jer je besplatna, i to na način da se ulogirate, sastavite svoj popis omiljenih riječi i povezujete se s ljudima koji imaju zajedničke riječi kao i vi. Naime, svrha ove društvene mreže je da na temelju omiljenih riječi pomaže korisnicima u izgradnji vokabulara, pronalasku novih ljudi i ostvarenju novih vizija. Točnije, omogućuje povezivanje s novim ljudima koji dijele slične karakteristike kao i vi jer, kako piše na stranicama Favorite Words-a, riječi imaju moć, a kada korisnik sakupi omiljene riječi, one mogu dočarati osjećaje i uspomene koje često povezujemo s njima. To korisnicima može pomoći da poboljšaju svoju kreativnost i pronađu svoj put u životu ili karijeri.

Favorite Words-u možete pristupiti i preko mobilne aplikacije koja je također besplatna, a korisnicima omogućuje sastavljanje popisa omiljenih riječi, pregledavanje istih te povezivanje s ljudima s kojima dijelite zajedničke karakteristike. Ova se društvena mreža fokusira na različite ljude širom svijeta koji su voljni pronaći i povezati se s istomišljenicima na temelju korištenja omiljenih riječi.

Korisnici mogu koristiti svoje riječi na više načina. Tim Favorite Words-a istaknuo je ovaj citat: „Isto kao što riječ može ubiti, ona može i liječiti“. Ukoliko korisnik koristi što više pozitivnih riječi, one itekako mogu utjecati na korisnikovo raspoloženje i uvelike mu pomoći. Osim toga, kada korisnici počnu razmišljati o riječima koje koriste i zapitaju se zašto su odabrali određene riječi, ujedno mogu i bolje shvatiti sebe i utjecati na svoj život.

Također, korisnicima riječi mogu pomoći na još mnogo načina. Primjerice, ukoliko imaju neku ideju ili projekt i ne znaju kako ga nazvati, omiljene riječi će itekako biti od pomoći. Pomoću riječi, može se graditi vokabular, sastavljati popis želja, popis rođendanskih poklona, a riječi mogu biti i velik motivator. 

Favorite Words za sada broji 1000 članova, a vrijeme će pokazati hoće li se ova društvena mreža istaknuti i biti prepoznata od strane korisnika.

Komentari na članak

Vezani članci

Marty

Na današnji dan

VIDEO: Povratak u budućnost 2: Kako je zamišljena budućnost u filmu i koliko je različita od naše stvarnosti?

Danas se širom svijeta slavi Dan Povratka u budućnost te smo stoga odlučili usporediti budućnost iz filma i našu sadašnjost. Što bi Marty, Doc i Jennifer danas vidjeli?

Facebook logo

Facebook

Uskoro dolaze poveznice na članke i vijesti

U posljednjih se godinu dana gotovo utrostručila potraga za vijestima na Facebooku.

Vedrana Miholić

Žene u računalstvu

Nakon 18 godina uspješne karijere, Vedrana Miholić postaje međunarodna e-predvodnica 21. stoljeća

– Velika je čast plasirati se među tako sjajne žene, no mislim da je ovo prije svega priznanje svima koji već godinama daju sebe kako bi novim generacijama omogućili adekvatno obrazovanje – svim volonterima, svim nastavnicima, svim udruženjima, svim građanima koji su potpisali otvoreno pismo kojim tražimo kvalitetniju nastavu informatike. – kaže Vedrana Miholić

Facebook

Novosti na Facebooku

Što je zapravo „Did you know“ opcija na Facebooku?

Facebook se sve manje koristi i toga su svjesni i ljudi u njegovoj upravi. Stoga su došli na ideju da naprave nešto što ostale društvene mreže nemaju. Da bi vratili osobnost korisnika, počeli su postavljati osobna i pomalo šašava pitanja pod opcijom „Znate li?“

The Shakedown aplikacija

Beskorisna, ali zabavna aplikacija

Protresite mobitel uz „The Shakedown” aplikaciju

Stigla je nova aplikacija koja nema nikakvog korisnog učinka osim što tresući mobitel jačate zglob.