Budućnost računalstva

Velike kompanije sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike kompanije poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike kompanije poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim kompanijama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Stoga, ukoliko se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook

Facebook zna kakve ljude želi u svom timu

Otkriveno pitanje koje najviše vole postavljati na intervjuu za posao u Facebooku

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.

fbmessenger

Nova ideja Facebooka

Messenger uskoro dobiva novu opciju?

Messenger uvodi nove opcije kako bi privukao više korisnika.

Facebook logo

Korisni savjeti

Rizici korištenja Facebooka

Svakodnevno dijelimo mnoštvo informacija, slika, video materijala. Dijelimo li ih samo s pravim prijateljima ili do njih može doći bilo tko?

Kosic

Denis Mahmutović

Popovi su pali na tjeme

Zamislite samo da je Facebook postojao u vrijeme pape Urbana II. Da je, umjesto nadahnutog govora kojim je pozvao na čišćenje Svete zemlje od nevjernika, Urban objavio status na fejsu: – Ko je za to da očistimo Svetu zemlju od nevjernika?! #yolo #isus #nevjernicisusranje #instakrižari.

Privatnost

Pripazite što šaljete e-mailom i chatom

NSA prikuplja podatke

Agencija je u jednom danu prošle godine prikupila gotovo 700 tisuća adresara korisnika, i to najviše korisnika Yahoo maila-približno 450 tisuća, više od 80 tisuća adresara korisnika Facebooka te 33 tisuće i više korisnika Gmaila