Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim tvrtkama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Ako se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

Always reklama kao cura

Always reklama

VIDEO: Što znači 'trčati kao cura'?

Gajite li i vi ovakve predrasude?

FB chat - Reformiramo obrazovni sustav - Vlada RH

Sat vremena premalo

Što je Vlada RH odgovorila na pitanja korisnika Facebooka?

Može se samo reći da je sat vremena premalo da se odgovori na nezadovoljstvo i upite korisnika. Oni su postavljali pitanja o obrazovanju od same osnovne škole, do neaktualnosti kurikuluma u srednjoj školi, ali o bolonji, odnosno njenom provođenju na različitim sveučilištima i fakultetima.

Internet

Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Nova tehnologija Facebooka

Uredite naslovnicu Facebooka tako da vama odgovara!

Uredite svoj Facebook i osjećajte se ugodnije

U nekoliko koraka možete svoj News Feed pretvoriti u naslovnicu na kojoj će se prikazivati ono što želite vidjeti.

Coca Cola - naslovna

Na današnji dan

Prodana prva boca najpopularnijeg pića na svijetu

Teško je zamisliti današnjicu bez ovoga popularnog pića koje je obilježilo posljednje stoljeće u čitavom svijetu.