Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim tvrtkama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Ako se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

Extreme

„Extreme phone pinching”

VIDEO: Internetom hara novi bizarni trend

Bizaran trend započeo je američki duo Twenty One Pilots, kojeg čine glazbenici Tyler Joseph i Josh Dun, koji su prvi počeli izlagati svoje pametne telefone „ekstremnim” opasnostima”.

Facebook logo

Utjecaj Facebooka na stvaranje novih termina

10 riječi koje su utjecale na engleski jezik

Upotrebom ove društvene mreže korisnici su razvili neke nove riječi, fraze i akronime koje koriste i u stvarnom životu.

Aplikacija FB Newswire

Aplikacija za novinare

FB Newswire

Aplikacija olakšava život novinarima jer služi kao izvor relevantnih informacija koje su prikupili pojedinci i organizacije.

Poslovni čovjek

Širenje propagande protiv vlade

Iran osudio osam Facebook aktivista na 127 godina zatvora zbog kritiziranja vlade!

Iranska je vlada zbog kritiziranja predsjedničkih izbora 2009. godine, u kojima je drugi mandat osvojio Mahmoud Ahmadinejad, zabranila korištenje društvenih mreža poput Facebooka, Twittera i Youtubea te ih proglasila instrumentima u organiziranim prosvjedima i zločinima.

Razbijanje mobitela

Inovativna reklama

Biste li pokušali spasiti svoj mobilni uređaj?

Iako je teško ocijeniti je li reklama namještena, mora se priznati kako je inovativna i pomalo šokantna