Budućnost računalstva

Velike kompanije sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike kompanije poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike kompanije poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim kompanijama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Stoga, ukoliko se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

Aplikacija Cloak

Preko check-ina do izbjegavanja

Cloak: aplikacija za izbjegavanje prijatelja

Ako želite izbjeći određene ljude, svakako isprobajte aplikaciju Cloak.

Facebook dislike

DRUŠTVENE MREŽE

Trećina ljudi ne podnosi dio svojih Facebook prijatelja

Na Facebooku postoji značajan broj prijateljstava koja nisu prava. Ljudi zbog različitih razloga zadržavaju kontakt s ljudima s kojima se u stvarnosti ne bi rado družili.

Facebook: djevojka na laptopu

Tko će paziti na vaš profil kada umrete?

Ostavite svoj Facebook profil u nasljeđe

Za 45 godina na Facebooku će biti više profila mrtvih korisnika nego onih živih. Mlade Facebook korisnike to još ne brine, no...

Kikac

Zanimljiv trend i način promoviranja

VIDEO: Kad se sportaši preruše u "obične" ljude

Popularni sportaši uglavnom nemaju mira od velikog broja obožavatelja koji ih prati u stopu. Nekad se jednostavno odluče zamaskirati i odmoriti od vlastite popularnosti...

Logo

Glazba po izboru korisnika

8tracks.com

Glazbene liste unutar 8tracksa stvaraju korisnici koji ih tada mogu dijeliti na društvenim mrežama, kao i preslušavati liste drugih korisnika.