Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim tvrtkama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Ako se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

NZ Transport Agency reklama

Uz puno emocija

VIDEO: Reklama s Novog Zelanda podiže svijest o prebrzoj vožnji

Emotivna reklama o jednoj kobnoj pogrešci tijekom vožnje.

Ispunjavanje obrazaca

Digitalna agencija Degordian

Postanite dio tima za upravljanje društvenim mrežama

Ukoliko ste ovisnik o društvenim mrežama, a volite kreativno pisanje i imate ideje kako ih poboljšati, onda ste na prvom mjestu. Agencija Degordian traži stažiste na mjestu upravljanja društvenim medijima!

Knjige

Najbolje naslovnice knjiga s mekim koricama

FOTO: Top 20 najboljih naslovnica knjiga svih vremena

Iako se na listi nalazi preko 100 naslova, mi vam donosimo top 20!

Kikac

Zanimljiv trend i način promoviranja

VIDEO: Kad se sportaši preruše u "obične" ljude

Popularni sportaši uglavnom nemaju mira od velikog broja obožavatelja koji ih prati u stopu. Nekad se jednostavno odluče zamaskirati i odmoriti od vlastite popularnosti...

Facebook

Facebook zna kakve ljude želi u svom timu

Otkriveno pitanje koje najviše vole postavljati na intervjuu za posao u Facebooku

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.