Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim tvrtkama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Ako se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

Myspace

Društvena mreža 00-ih

Myspaceu se vraćaju korisnici, no zbog čega?

Nostalgični korisnici vraćaju se svojim starim fotografijama, hoćete li vi biti jedan od njih?

Facebook logo

Razvoj novog algoritma

Facebook će u budućnosti sam prepoznavati lica korisnika

Facebook je toliko unaprijedio svoju mogućnost prepoznavanja lica da više ne treba vidjeti lice kako bi ga prepoznao

FB chat - Reformiramo obrazovni sustav - Vlada RH

Sat vremena premalo

Što je Vlada RH odgovorila na pitanja korisnika Facebooka?

Može se samo reći da je sat vremena premalo da se odgovori na nezadovoljstvo i upite korisnika. Oni su postavljali pitanja o obrazovanju od same osnovne škole, do neaktualnosti kurikuluma u srednjoj školi, ali o bolonji, odnosno njenom provođenju na različitim sveučilištima i fakultetima.

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.

Facebook dislike

DRUŠTVENE MREŽE

Trećina ljudi ne podnosi dio svojih Facebook prijatelja

Na Facebooku postoji značajan broj prijateljstava koja nisu prava. Ljudi zbog različitih razloga zadržavaju kontakt s ljudima s kojima se u stvarnosti ne bi rado družili.