Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Privatnost

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.

Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.

Velikim tvrtkama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.

Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.

Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.

Ako se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.

Komentari na članak

Vezani članci

Meme

Javne Wi-Fi mreže

Što sve hakeri mogu napraviti?

Javne Wi-Fi mreže mjesta su na kojima hakeri jednostavno mogu pristupiti našim podatcima. Potrebno je više od stavljanja lozinke na Facebook da se izbjegne ovakav napad.

Poslovni čovjek

Širenje propagande protiv vlade

Iran osudio osam Facebook aktivista na 127 godina zatvora zbog kritiziranja vlade!

Iranska je vlada zbog kritiziranja predsjedničkih izbora 2009. godine, u kojima je drugi mandat osvojio Mahmoud Ahmadinejad, zabranila korištenje društvenih mreža poput Facebooka, Twittera i Youtubea te ih proglasila instrumentima u organiziranim prosvjedima i zločinima.

čitanje

„Bilo kuda, čitaj svuda“

Čitajte, fotografirajte i osvojite vrijedne slatko-knjiške nagrade

Organizatori Noći knjige nagradit će sedam najboljih fotografija koje promoviraju čitanje. Prijave na natječaj traju do 27. travnja.

Facebook logo

Istraživanje Pew Research Center-a

6 novih činjenica o Facebook-u

Najveća društvena mreža koju koristi više od 57% odraslih Amerikanaca te čak 73% onih u dobi od 12 do 17 godina, prije nekoliko dana proslavila je svoj deseti rođendan.

Min socijale

Najavljene žalbe i zajednički apeli protiv Ministarstva socijalne politike i mladih

Udruge ogorčene provedbom natječaja za sufinanciranje projekata za mlade

Kroz mnoge komentare se da iščitati nezadovoljstvo ne samo ovim natječajem već i nekim prethodnima, direktnim dodjeljivanjima novca i kriterijima kojima se financira civilno društvo.