Umjesto Facebooka i Twittera

Sve poznatije društvene mreže

Društvene mreže

Svaka od ovih društvenih mreža nudi nešto novo i jedinstveno.

Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube... sve su to dobro znane društvene mreže.

No, svakim se danom na tržištu pojavljuju nove koje nude i nove mogućnosti.

Većina ih je već dostupna i na Android i na iOS platformama, a njihova popularnost raste iz dana u dana.

Secret

Secret je sličan kod nas znanim Ispov(ij)estima, tj. cilj je da korisnici anonimno podijele neku svoju tajnu. Nakon toga, tajne su podijeljene prema svojim temama, poput izlaženja, Harry Potter-a, anonimnih mišljenja o ratu u Gazi i puno ostalih tema. Tajne koje su korisniku prikazane najčešće su od osoba s Facebook liste prijatelja ili s kontakta na mobitelu.

Shots

Shots je aplikacija koja je trenutno dostupna samo na iOS mobitelima, a njezina funkcija je da korisnici fotografiraju selfie-je i dijele te fotografije sa svojim kontaktima. Osim toga, moguće je slati i privatne poruke drugim korisnicima.

Shots
 
Izvor: Screenshot
 
 

Snapchat

Snapchat je nešto popularnija mobilna aplikacija koja korisniku omogućava slanje fotografija i videa. Ono što je karakteristično za Snapchat je što korisnik određuje koliko će se sekundi fotografija moći vidjeti, i nakon toga osoba kojoj je fotografija poslana neće ju više moći otvoriti. Također je moguće slati privatne poruke i uređivati fotografije. Aplikacija je dostupna i za iOS i za Android.

WeChat

WeChat je dostupna i na iOSu i na Androidu, no i na Windows 8 mobitelima. Osim što se mogu slati poruke, može se besplatno zvati, te također uspostavljati video pozive. Osim toga, mogu se dijeliti videa i fotografije, pronalaziti prijatelje koji su u blizini. Nudi i opciju zvanu Walkie Talkie, koja je u suštini grupni razgovor, ali ne može više osoba istovremeno pričati.

WeChat
 
Izvor: Screenshot
 
 

WeHeartIt

Ova aplikacija je nešto poznatija kod nas, te je dosta slična Pinterestu. Zbirka fotografija koje se mogu „heart-ati“, što u biti znači stavljati u favorite. Također se ispod fotografija postavljaju tagovi kako bi pretraga bila jednostavnija.

Tinder

Tinder je zapravo mobilna aplikacija za pronalaženje savršenog partnera, sudeći prema informacijama koje aplikacija skine s vašeg Facebook računa. Nakon toga, traže se osobe koje su skladne, te se nalaze u blizini, a korisnik mora samo prihvatiti ili odbiti ponuđenu osobu.

Medium

Medium su stvorili Ev Williams i Biz Stone koji su također sudjelovali u stvaranju Twittera, a kao i Twitter, osnovna radnja Mediuma je mikro-blogiranje. No, ova platforma ima drugačiju funkciju nego Twitter, a to je dijeljenje svojih priča ili ideja za priče.

Medium
 
Izvor: Screenshot
 
 
Vine

Vine je, kao i WeHeartIt, postao dosta popularan na našim područjima. Svrha je kreirati zanimljiv video u trajanju od šest sekundi i podijeliti ga sa svojim prijateljima.

Bubblews 

Bubblews je tipična društvena mreža čija je svrha da korisnici objavljuju svoja mišljenja, osjećaje, događaje iz života i slično. No, za razliku od Facebooka i Twittera, gdje nam je to već davnih dana omogućeno, Bubblews naplaćuje osobama koje privlače pozornost drugih na svoj sadržaj. Likeovima, komentarima i pogledima upotpunjuje se nerealni bankovni račun na korisničkom profilu, a mora dostići najmanje 50 dolara kako bi korisnik, putem Paypala, mogao taj nestvaran novac zapravo unovčiti. Za razliku od ostalih društvenih mreža, ona nije dostupna za pametne telefone, već samo na računalima.

Whisper

Whisper je sličan prvoj mreži Secretu, no ona omogućava da se direktno šalju drugim korisnicima anonimne tajne i da se od drugih potraži savjet. Također, moguće je i samo dopisivanje s ostalim korisnicima.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Facebook i dalje želi ostati na vrhu

Zuckerberg odlučio kupiti WhatsApp za 19 milijardi dolara

Budući da izvršni direktor Facebook-a Mark Zuckerberg nije uspio prošle godine kupiti Snapchat, odlučio se na kupnju WhatsApp-a.

fbmessenger

Nova ideja Facebooka

Messenger uskoro dobiva novu opciju?

Messenger uvodi nove opcije kako bi privukao više korisnika.

Oculus Rift 1

Sony također predstavio najnoviju verziju uređaja za virtualnu stvarnost

Možda ništa od Oculus Rifta ove godine

Palmer Luckey, CEO Oculus Rifta, unatoč najavi da će Oculus biti na glavama korisnika tijekom 2015., još uvijek nije siguran oko datuma izlaska.

Twitter

Sveučilišta i društvene mreže

Sveučilišta bi trebala koristiti Twitter kako bi se povezala sa studentima

Hoće li se Sveučilišta povezivati sa studentima putem društvenih mreža?

Slingshot

Slingshot

Facebook predstavio potencijalnog ''ubojicu'' Snapchata

Iz Facebooka dolazi Slingshot, aplikacija za munjevitu komunikaciju slikom i videom. Može li ugroziti Snapchat?