Umjesto Facebooka i Twittera

Sve poznatije društvene mreže

Društvene mreže

Svaka od ovih društvenih mreža nudi nešto novo i jedinstveno.

Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube... sve su to dobro znane društvene mreže.

No, svakim se danom na tržištu pojavljuju nove koje nude i nove mogućnosti.

Većina ih je već dostupna i na Android i na iOS platformama, a njihova popularnost raste iz dana u dana.

Secret

Secret je sličan kod nas znanim Ispov(ij)estima, tj. cilj je da korisnici anonimno podijele neku svoju tajnu. Nakon toga, tajne su podijeljene prema svojim temama, poput izlaženja, Harry Potter-a, anonimnih mišljenja o ratu u Gazi i puno ostalih tema. Tajne koje su korisniku prikazane najčešće su od osoba s Facebook liste prijatelja ili s kontakta na mobitelu.

Shots

Shots je aplikacija koja je trenutno dostupna samo na iOS mobitelima, a njezina funkcija je da korisnici fotografiraju selfie-je i dijele te fotografije sa svojim kontaktima. Osim toga, moguće je slati i privatne poruke drugim korisnicima.

Shots
 
Izvor: Screenshot
 
 

Snapchat

Snapchat je nešto popularnija mobilna aplikacija koja korisniku omogućava slanje fotografija i videa. Ono što je karakteristično za Snapchat je što korisnik određuje koliko će se sekundi fotografija moći vidjeti, i nakon toga osoba kojoj je fotografija poslana neće je više moći otvoriti. Također je moguće slati privatne poruke i uređivati fotografije. Aplikacija je dostupna i za iOS i za Android.

WeChat

WeChat je dostupna i na iOSu i na Androidu, no i na Windows 8 mobitelima. Osim što se mogu slati poruke, može se besplatno zvati te također uspostavljati video pozive. Osim toga, mogu se dijeliti videi i fotografije, pronalaziti prijatelje koji su u blizini. Nudi i opciju zvanu Walkie Talkie, koja je u suštini grupni razgovor, ali više osoba ne mogu istovremeno pričati.

WeChat
 
Izvor: Screenshot
 
 

WeHeartIt

Ova aplikacija je nešto poznatija kod nas te je dosta slična Pinterestu. Zbirka fotografija koje se mogu „heart-ati“, što u biti znači stavljati u favorite. Također se ispod fotografija postavljaju tagovi kako bi pretraga bila jednostavnija.

Tinder

Tinder je zapravo mobilna aplikacija za pronalaženje savršenog partnera sudeći prema informacijama koje aplikacija skine s vašeg Facebook računa. Nakon toga, traže se osobe koje su skladne te se nalaze u blizini, a korisnik mora samo prihvatiti ili odbiti ponuđenu osobu.

Medium

Medium su stvorili Ev Williams i Biz Stone koji su također sudjelovali u stvaranju Twittera, a kao i Twitter, osnovna radnja Mediuma je mikro-blogiranje. No, ova platforma ima drugačiju funkciju nego Twitter, a to je dijeljenje svojih priča ili ideja za priče.

Medium
 
Izvor: Screenshot
 
 
Vine

Vine je, kao i WeHeartIt, postao dosta popularan na našim područjima. Svrha je kreirati zanimljiv video u trajanju od šest sekundi i podijeliti ga sa svojim prijateljima.

Bubblews 

Bubblews je tipična društvena mreža čija je svrha da korisnici objavljuju svoja mišljenja, osjećaje, događaje iz života i slično. No, za razliku od Facebooka i Twittera, gdje nam je to već davnih dana omogućeno, Bubblews naplaćuje osobama koje privlače pozornost drugih na svoj sadržaj. Likeovima, komentarima i pogledima upotpunjuje se nerealni bankovni račun na korisničkom profilu, a mora dostići najmanje 50 dolara kako bi korisnik Paypalom mogao taj nestvaran novac zapravo unovčiti. Za razliku od ostalih društvenih mreža, ona nije dostupna za pametne telefone, već samo na računalima.

Whisper

Whisper je sličan prvoj mreži Secretu, no ona omogućava da se direktno šalju drugim korisnicima anonimne tajne i da se od drugih potraži savjet. Također, moguće je i samo dopisivanje s ostalim korisnicima.

Komentari na članak

Vezani članci

facebook

Facebook grupe

Studentski život na društvenim mrežama zagrebačkih studentskih domova

Društvena mreža Facebook vrlo je korisna. Navedeno dokazuju i Facebook grupe zagrebačkih studentskih domova u kojima si mladi međusobno pomažu, zabavljaju se, komuniciraju i dijele korisne informacije.

Facebook testira novu značajku: kupi

Uskoro kupovina preko Facebooka?

Facebook testira novu značajku: "kupi"

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

https://www.pinterest.com/pin/321092648409807506/

Loline ispovijesti

Muškarci koji piške u ženskom WC-u

Jebiga, čovjek ima fetiš.

Twitter

Sveučilišta i društvene mreže

Sveučilišta bi trebala koristiti Twitter kako bi se povezala sa studentima

Hoće li se Sveučilišta povezivati sa studentima putem društvenih mreža?

Google Doodle

Znanstvena konferencija

Dubrovačkim medijskim danima u fokusu utjecaj Facebooka i Googlea na pluralizam

– Cilj je ovoj međunarodnoj konferenciji omogućiti našim nastavnicima i studentima da budu u tijeku s najvažnijim trendovima u području komunikologije i općenito informacijsko-komunikacijskih znanosti. – rekao je izv. prof. dr. sc. Mato Buratović.