Novosti iz Microsofta

Nova Microsoftova aplikacija „Twins or Not“

aplikacija

Ova aplikacija putem učitanih fotografija pokušava odrediti sličnost između korisnika aplikacije.

Microsoft ne staje sa svojim kreativnim idejama. Nakon aplikacije koja je trebala pogoditi starost korisnika prema fotografiji, ovog puta lansirali su novu web aplikaciju koja određuje sličnosti s nekom osobom putem učitane fotografije te tako pokušava utvrditi jesu li te osobe blizanci.

Ta aplikacija zove se TwinsOrNot ili „Blizanci ili ne“ i vrlo je jednostavna za koristiti. Svrha je zabaviti se, a vrlo dobra informacija je da učitane slike oni neće pohraniti za vlastite potrebe.

Kada otvorite aplikaciju, morate učitati dvije fotografije kako bi sustav mogao „pogoditi“, odnosno odrediti sličnosti vas i neke osobe u postocima.

Za izradu takvog alata Microsoftu je trebalo četiri sata.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Facebook i dalje želi ostati na vrhu

Zuckerberg odlučio kupiti WhatsApp za 19 milijardi dolara

Budući da izvršni direktor Facebook-a Mark Zuckerberg nije uspio prošle godine kupiti Snapchat, odlučio se na kupnju WhatsApp-a.

za zen tarifa

Back to school

Nakon ljetnih tulumarenja očekuje te pravo zen raspoloženje

Uzmi odmor od neumornog tulumarenja proteklih mjeseci, budi u zenu uz Za Zen!

Internet

Na današnji dan

Međunarodni dan interneta

Iako otkriće interneta ne bi bilo moguće bez prijašnjih značajnih otkrića, teško je naći bilo koji izum koji je imao ovakav utjecaj na čovječanstvo.

Predstavljena Kreativna riznica 2018.

Predstavljen simpozij na EFOS-u

Kreativna riznica: umrežavanje u industriji projekata, poticanje kreativnosti i inovativnosti

Predstavljen je program koji okuplja 60 pojedinačnih događanja u četiri dana. Sudjelovanje na njima potpuno je besplatno, a prijave se vrše na mobilnoj aplikaciji.

Yahoo

Od Facebooka i Intela do Hewlett-Packarda

10 najbolje ocijenjenih kompanija za stjecanje iskustva

Facebook je ocijenjen kao najbolja kompanija za stjecanje iskustva. Do rezultata istraživanja Glassdoor je došao prikupljajući povratne informacije zaposlenih pripravnika.