Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Napravite najkreativniji plakat o Ljubljani i osvojite 3000 eura

Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Kreativci mlađi od 30 godina mogu sudjelovati u natječaju za najbolji i najkreativniji plakat na temu: „The city of Ljubljana is green for you. Get active, get fit!“ Prijave za natječaj otvorene su do 15. rujna 2016.

Festival Golden Drum i Grad Ljubljana pozivaju kreativce mlađe od 30 godina na natječaj za najbolji i najkreativniji plakat na temu: The city of Ljubljana is green for you. Get active, get fit!

Ljubljana je grad sporta

U Ljubljani iz godine u godinu ima sve više ljubitelja sporta pa broj sudionika na sportsko-rekreativnim događajima kao što su Ljubljanski maraton, pohod Put oko žice, Trka trojki i Maraton Franja raste velikom brzinom. S novim sportskim objektima, Ljubljana postaje prepoznatljiva i u međunarodnoj javnosti pa ne čudi što je bila domaćinom velikih sportskih događaja kao što su Europsko prvenstvo u košarci (2013.), Svjetsko juniorsko judo prvenstvo, Svjetski kup u kajak kanu slalomu i Svjetsko prvenstvo biciklista amatera (2014.).

Ljubljana se može pohvaliti brojnim sportskim objektima i površinama. Nogometni stadion Stožice UEFA je 2010. godine proglasila jednim od tri najljepša u Europi, 2013. godine otvorena je nova kuća sporta na Bregu, a 2015. je u potpunosti obnovljeno najstarije gradsko kupalište Kolezija i otvoren suvremeni Gimnastički centar Ljubljana. Sa svojim godišnjim sportskim programima Ljubljana aktivno doprinosi sportskom odgoju djece predškolskog uzrasta, školaraca, studenata i odraslih. Grad svoje stanovnike potiče na aktivno provođenje slobodnog vremena na novim rekreativnim i zelenim površinama pa su tako nove biciklističke i pješačke staze, trim staze, fitness na otvorenom i trim otoci izazvali veliko oduševljenje svih generacija i odlično su posjećeni.

Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Mladi kreativci trebaju napraviti plakat koji predstavlja Ljubljanu kao grad sporta na njenim brojnim zelenim površinama. Plakat bi trebao poticati stanovnike i goste Ljubljane na sportske aktivnosti u prirodi, na nekim od brojnih ljubljanskih zelenih površina. Ljubljana se može pohvaliti s oko 90 hektara novih zelenih površina koje su nastale iz ranije onečišćenih područja. Grad se u svojoj komunikaciji želi fokusirati na trčanje i hodanje, biciklizam, trim staze, fitness na otvorenom, veslanje, plivanje i urbane sportove, golf, tenis, odbojku na pijesku te košarku i nogomet. Važno je da koncept plakata omogućava realizaciju serije plakata i aplikaciju na sve potrebne komunikacijske kanale (digitalni mediji, print oglasi…).

Autoru najboljeg plakata Grad Ljubljana će uručiti nagradu od 3000 eura, a Golden Drum će mu omogućiti jednu punu kotizaciju za sudjelovanje na Golden Drumu 2017. godine. Autori drugog i trećeplasiranog plakata također će dobiti kotizaciju za iduću godinu. Više o natječaju pronađite na službenim stranicama. Prijave su otvorene do 15. rujna 2016. godine.

Komentari na članak

Vezani članci

Silente

Akcija „Ti & Silente”

Zapjevajte s grupom Silente na pozornici Doma sportova

Grupa Silente pokreće akciju u kojoj će njihovi fanovi dobiti priliku nastupiti zajedno s popularnim Dubrovčanima na najvećem koncertu njihove karijere – u Domu sportova 20. veljače.

Sajam svjetskog obrazovanja

World Education Fair

Prvi Sajam svjetskog obrazovanja u Hrvatskoj posjetilo više od 1500 školaraca i studenata sa svojim obiteljima

Sajam svjetskog obrazovanja mladima pružio korisne informacije o mogućnostima školovanja u elitnim školama zapadne Europe.

Hackathon Hrvatskog Telekoma

Izvrsna prilika za mlade kreativce

Ako želite isprogramirati budućnost, prijavite se na „Hack it! hackaton"

Hrvatski Telekom pod kapom STEM huba ove jeseni donosi nekoliko interno/eksternih inicijativa kako bi potaknuo inovativno okruženje i priljev novih ideja u kompaniju. Stoga ti daje priliku da osmisliš budućnost, odnosno način komunikacije za 10 godina.

https://www.facebook.com/gkcozalj/photos/a.1529381727102500.1073741828.1528981850475821/2334493723257959/?type=3&theater

Ljubav Petra i Katarine Zrinski

Nagrade na natječaju za kratku ljubavnu priču „Moje drago serce“ i do 5000 kuna

Do 15. ožujka traju prijave za najbolju ljubavnu kratku priču. Sudjelovati mogu svi autori iz Hrvatske i inozemstva, ali je nužno da tekstovi budu na hrvatskom jeziku.

Centar za ženske studije

Dvosemestralni obrazovni program

Otvorene prijave za upis u novu studijsku godinu Centra za ženske studije

Prijava se sastoji od životopisa i kraćeg obrazloženja interesa za program. Potrebno je navesti i dosadašnje interese iz područja ženskih/rodnih ili feminističkih teorija i praksi.