Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Napravite najkreativniji plakat o Ljubljani i osvojite 3000 eura

Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Kreativci mlađi od 30 godina mogu sudjelovati u natječaju za najbolji i najkreativniji plakat na temu: „The city of Ljubljana is green for you. Get active, get fit!“ Prijave za natječaj otvorene su do 15. rujna 2016.

Festival Golden Drum i Grad Ljubljana pozivaju kreativce mlađe od 30 godina na natječaj za najbolji i najkreativniji plakat na temu: The city of Ljubljana is green for you. Get active, get fit!

Ljubljana je grad sporta

U Ljubljani iz godine u godinu ima sve više ljubitelja sporta pa broj sudionika na sportsko-rekreativnim događajima kao što su Ljubljanski maraton, pohod Put oko žice, Trka trojki i Maraton Franja raste velikom brzinom. S novim sportskim objektima, Ljubljana postaje prepoznatljiva i u međunarodnoj javnosti pa ne čudi što je bila domaćinom velikih sportskih događaja kao što su Europsko prvenstvo u košarci (2013.), Svjetsko juniorsko judo prvenstvo, Svjetski kup u kajak kanu slalomu i Svjetsko prvenstvo biciklista amatera (2014.).

Ljubljana se može pohvaliti brojnim sportskim objektima i površinama. Nogometni stadion Stožice UEFA je 2010. godine proglasila jednim od tri najljepša u Europi, 2013. godine otvorena je nova kuća sporta na Bregu, a 2015. je u potpunosti obnovljeno najstarije gradsko kupalište Kolezija i otvoren suvremeni Gimnastički centar Ljubljana. Sa svojim godišnjim sportskim programima Ljubljana aktivno doprinosi sportskom odgoju djece predškolskog uzrasta, školaraca, studenata i odraslih. Grad svoje stanovnike potiče na aktivno provođenje slobodnog vremena na novim rekreativnim i zelenim površinama pa su tako nove biciklističke i pješačke staze, trim staze, fitness na otvorenom i trim otoci izazvali veliko oduševljenje svih generacija i odlično su posjećeni.

Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Mladi kreativci trebaju napraviti plakat koji predstavlja Ljubljanu kao grad sporta na njenim brojnim zelenim površinama. Plakat bi trebao poticati stanovnike i goste Ljubljane na sportske aktivnosti u prirodi, na nekim od brojnih ljubljanskih zelenih površina. Ljubljana se može pohvaliti s oko 90 hektara novih zelenih površina koje su nastale iz ranije onečišćenih područja. Grad se u svojoj komunikaciji želi fokusirati na trčanje i hodanje, biciklizam, trim staze, fitness na otvorenom, veslanje, plivanje i urbane sportove, golf, tenis, odbojku na pijesku te košarku i nogomet. Važno je da koncept plakata omogućava realizaciju serije plakata i aplikaciju na sve potrebne komunikacijske kanale (digitalni mediji, print oglasi…).

Autoru najboljeg plakata Grad Ljubljana će uručiti nagradu od 3000 eura, a Golden Drum će mu omogućiti jednu punu kotizaciju za sudjelovanje na Golden Drumu 2017. godine. Autori drugog i trećeplasiranog plakata također će dobiti kotizaciju za iduću godinu. Više o natječaju pronađite na službenim stranicama. Prijave su otvorene do 15. rujna 2016. godine.

Komentari na članak

Vezani članci

Rogoznica kamp

Broj mjesta je ograničen

Prijavi se na međunarodni ljetni kamp u Rogoznici

Kamp se sastoji od istraživanja, vježbi komunikacije i međusobnog razumijevanja te takozvanog „team buildinga".

Brazilactica 2017

Brazilactica

Traže se volonteri na Festivalu brazilske kulture u Zagrebu

Udruga Amazonas poziva sve zainteresirane da se pridruže organizacijskom timu te pomognu u osmišljavanju i realizaciji popratnih sadržaja festivala. 

fickr, zoi naslovna

NA DANAŠNJI DAN

Završile XIV. Zimske olimpijske igre – povijesni događaj za Sarajevo

Gotovo cijela SFRJ pripremala se za Zimske olimpijske igre u Sarajevu koje su ugostile više od dvije tisuće natjecatelja iz 49 zemalja svijeta, a preko deset tisuća volontera pobrinulo se da sve prođe baš onako kako je zamišljeno.

Mladi na travi

Y generacija optimistično gleda u budućnost

Istraživanje pokazalo da je mladima prioritet obrazovanje i posao

Istraživanje na mladima između 18 i 25 godina pokazalo da je mladima prioritet obrazovanje i posao, u budućnost gledaju s optimizmom, a samoprihvaćanje i doprinos zajednici su im važniji od postizanja društvene prepoznatljivosti i materijalnoga postignuća.

Zgrada

Regrutacija članova

„#CheckIn-aj” se u USTEF-u

Udruga studenata turizma Ekonomskog fakulteta traži nove članove za svoja četiri tima. Regrutacija traje do 20. listopada.