Nova verzija Facebookove aplikacije

"Lite" - jednostavnija Facebook Android aplikacija

fb lite

"Lite" je daleko jednostavnija aplikacija za pristup Facebookovu sadržaju, a namijenjena je zemljama u razvoju, kojima je podatkovni promet skup.

Facebook je lansirao novu, puno jednostavniju aplikaciju, pod nazivom Lite, koja doista mnogo štedi na potrošnji podatkovnog prometa. Razlog zbog kojeg se Facebook odlučio na ovakav potez jest otvaranje mogućnosti zemljama u razvoju za korištenje Facebookove aplikacije uz veliku uštedu.

Najprije će aplikaciju lansirati za azijsko tržište, zatim za latinoameričko, a nakon toga se očekuje da će biti dostupna u Africi i Europi. 

"Normalna" Facebookova aplikacija doseže gotovo 100 Mb dok je Lite manja od 1 Mb. Ključ u uštedi podatkovnog prometa u tome je što je izbačeno učitavanje video sadržaja, koji uostalom i troši najviše megabajta, ali su News feed i fotografije, naravno, prisutni.

Zemljama u razvoju podatkovni je promet jako skup, a Facebooku je u interesu proširiti se diljem svijeta te doseći što veći broj korisnika. Kompaniji veći broj korisnika znači i veći broj pregleda oglasa od kojih stranica i živi.

Komentari na članak

Vezani članci

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

Twitter

Rođendan Twittera

Twitterovih osam godina

Tko je poslao prvi tweet, a tko prvi tweet iz svemira? Sve to i još puno toga povodom Twitterova 8. rođendana.

LinkedIn

Internet bez granica

Na LinkedInu nađite posao vaših snova

Saznajte kako još bolje iskoristiti svoj profil na LinkedInu te koji programi mogu pomoći da vam informacije o poslu na ovoj mreži dolaze izravno na e-mail adresu.

Rovinj

„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.