LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Iako mnogi od nas svoju svakodnevicu ne mogu zamisliti bez raznih aplikacija koje se nalaze na našim pametnim telefonima, dosadašnja su istraživanja pokazivala da je većina ljudi i dalje više vremena trošila na gledanje televizije.     

No, zadnje istraživanje tvrtke Flurry, koja se bavi mobilnim istraživanjima i reklamiranjem, a u vlasništvu je Yahoo-a, pokazalo je kako je u Sjedinjenim Američkim Državama korištenje mobilnih aplikacija po prvi puta veće od vremena koje se koristi za gledanje televizije.

Također, korištenje aplikacija u zadnjih je devet mjeseci poraslo za čak 9.3 posto – te sada na njih korisnici potroše otprilike 2 sata i 57 minuta dnevno. Što se tiče gledanja televizije, ono već neko vrijeme stagnira te korisnici na to troše 2 sata i 48 minuta dnevno.

TV naspram televizije
 
Izvor: Flurry
 

U prosincu 2012. godine Flurry je također objavio istraživanje koje je pokazalo da je upotreba televizije u tri godine istraživanja stagnirala, dok je vrijeme korišteno na mobilnim aplikacijama neprestano raslo. 

Istraživanje je pokazalo i da korisnici više vremena troše na aplikacijama koje nisu u Top 25, a koje su rangirane prema comScoreu, u što se ubrajaju Facebook, Youtube, Gmail, Instagram, Twitter, Pinterest i druge.

Njihova upotreba narasla je tek za jedan posto, dok je upotreba drugih aplikacija, koje nisu u Top 25, narasla čak za 21 posto. Upravo to pokazuje kako glavni proizvođači aplikacija ne mogu monopolizirati tržište, jer korisnici biraju „alternativne“ aplikacije kako bi zadovoljili svoje potrebe.

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije uspjele su postati dio naše svakodnevnice, te je njihova upotreba prerasla televiziju, kao stari medij koji je od sredine prošlog stoljeća dio većine kućanstava.

FOTO: GOOGLE