Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Mobilne aplikacije

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Iako mnogi od nas svoju svakodnevicu ne mogu zamisliti bez raznih aplikacija koje se nalaze na našim pametnim telefonima, dosadašnja su istraživanja pokazivala da je većina ljudi i dalje više vremena trošila na gledanje televizije.     

No, zadnje istraživanje tvrtke Flurry, koja se bavi mobilnim istraživanjima i reklamiranjem, a u vlasništvu je Yahoo-a, pokazalo je kako je u Sjedinjenim Američkim Državama korištenje mobilnih aplikacija po prvi puta veće od vremena koje se koristi za gledanje televizije.

Također, korištenje aplikacija u zadnjih je devet mjeseci poraslo za čak 9.3 posto – te sada na njih korisnici potroše otprilike 2 sata i 57 minuta dnevno. Što se tiče gledanja televizije, ono već neko vrijeme stagnira te korisnici na to troše 2 sata i 48 minuta dnevno.

TV naspram televizije
 
Izvor: Flurry
 

U prosincu 2012. godine Flurry je također objavio istraživanje koje je pokazalo da je upotreba televizije u tri godine istraživanja stagnirala, dok je vrijeme korišteno na mobilnim aplikacijama neprestano raslo. 

Istraživanje je pokazalo i da korisnici više vremena troše na aplikacijama koje nisu u Top 25, a koje su rangirane prema comScoreu, u što se ubrajaju Facebook, Youtube, Gmail, Instagram, Twitter, Pinterest i druge.

Njihova upotreba narasla je tek za jedan posto, dok je upotreba drugih aplikacija, koje nisu u Top 25, narasla čak za 21 posto. Upravo to pokazuje kako glavni proizvođači aplikacija ne mogu monopolizirati tržište, jer korisnici biraju „alternativne“ aplikacije kako bi zadovoljili svoje potrebe.

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije uspjele su postati dio naše svakodnevnice, te je njihova upotreba prerasla televiziju, kao stari medij koji je od sredine prošlog stoljeća dio većine kućanstava.

Komentari na članak

Vezani članci

Amber Case

Antropologinja kiborga

Amber Case: Svi smo mi kiborzi

Amber Case, antropologinju kiborga, časopis Fast Company proglasio je najutjecajnijom ženom u istraživanju tehnologije.

Playboy prestaje

Hugh Hefner je donio odluku prošlog mjeseca

Od veljače 2016. nema više fotografija golih žena u Playboyu

Časopis je odlučio slijediti korake Playboyeve aplikacije, ali i web-stranice. Aplikacija je odlučila još 2013. da će objavljivati samo kvalitetne članke i slike bez golotinje, a takva ista odluka donesena je i ranije ove godine na stranici Playboy.com. 

Facebook logo

Internet ili Facebook svima?

Facebook dronovi, sateliti i laseri donose svima internet

Facebook planira spojiti dvije trećine populacije na svijetu koja nema pristup internetu koristeći dronove, satelite i lasere.

Baby

Demografski problemi

Fenomen „nestalih muškaraca“

Mnoge mlade žene odlučuju se zamrznuti svoja jajašca. Mi vam otkrivamo razloge koji stoje iza takve odluke.

Facebook logo

Korisni savjeti

Rizici korištenja Facebooka

Svakodnevno dijelimo mnoštvo informacija, slika, video materijala. Dijelimo li ih samo s pravim prijateljima ili do njih može doći bilo tko?