Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Mobilne aplikacije

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Iako mnogi od nas svoju svakodnevicu ne mogu zamisliti bez raznih aplikacija koje se nalaze na našim pametnim telefonima, dosadašnja su istraživanja pokazivala da je većina ljudi i dalje više vremena trošila na gledanje televizije.     

No, zadnje istraživanje tvrtke Flurry, koja se bavi mobilnim istraživanjima i reklamiranjem, a u vlasništvu je Yahoo-a, pokazalo je kako je u Sjedinjenim Američkim Državama korištenje mobilnih aplikacija po prvi puta veće od vremena koje se koristi za gledanje televizije.

Također, korištenje aplikacija u zadnjih je devet mjeseci poraslo za čak 9.3 posto – te sada na njih korisnici potroše otprilike 2 sata i 57 minuta dnevno. Što se tiče gledanja televizije, ono već neko vrijeme stagnira te korisnici na to troše 2 sata i 48 minuta dnevno.

TV naspram televizije
 
Izvor: Flurry
 

U prosincu 2012. godine Flurry je također objavio istraživanje koje je pokazalo da je upotreba televizije u tri godine istraživanja stagnirala, dok je vrijeme korišteno na mobilnim aplikacijama neprestano raslo. 

Istraživanje je pokazalo i da korisnici više vremena troše na aplikacijama koje nisu u Top 25, a koje su rangirane prema comScoreu, u što se ubrajaju Facebook, Youtube, Gmail, Instagram, Twitter, Pinterest i druge.

Njihova upotreba narasla je tek za jedan posto, dok je upotreba drugih aplikacija, koje nisu u Top 25, narasla čak za 21 posto. Upravo to pokazuje kako glavni proizvođači aplikacija ne mogu monopolizirati tržište, jer korisnici biraju „alternativne“ aplikacije kako bi zadovoljili svoje potrebe.

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije uspjele su postati dio naše svakodnevnice, te je njihova upotreba prerasla televiziju, kao stari medij koji je od sredine prošlog stoljeća dio većine kućanstava.

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

Poučni kanali na YouTubeu

30 YouTube kanala zbog kojih više ne morate otvoriti knjigu

YouTube, najpopularnija mreža za razmjenu videosadržaja, osim preslušavanja glazbenih spotova nudi mnogobrojne opcije. Donosimo vam prvi dio popisa nezaobilaznih kanala koji će vas zabaviti kao i ponešto naučiti. Pregledajte svaki od spomenutih, a možda vas neki privuče i na dulje razdoblje!

Matematika

Nova obrazovna metoda

Velik uspjeh istočnoazijske metode podučavanja matematike

Istočnoazijska metoda predavanja matematike pokazala se iznimno uspješnom na svjetskim testiranjima učenika u rješavanju matematičkih zadataka.

Financijska slika

Veliko istraživanje studentskih financija

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju financijsku sliku hrvatskog studenta

Sudjeluj u istraživanju i osvoji super nagrade!

New York - Chrysler Tower

Na današnji dan

FOTO: Završen jedan od najpoznatijih elemenata njujorškog krajobraza

Svaki grad ima svoje simbole, a za Veliku jabuku to su definitvno redovi ekstremno viskokih nebodera. Tako visoko stoji i jedan od najsvjetlijih primjera Art decoa – Chrysler Building.

Sprout olovka

U duhu ekologije

Sprout - olovka koja se može posaditi

Ideja je da se olovke, nakon što ispišu svoje dane, mogu i dalje upotrijebiti. I to ne bilo kako - Sprout olovka može se posaditi kako bi iz nje izrasla biljka.