Weekend Media Festival

Jubilarni Weekend pokazuje kako je nadigran moćni BBC sa 70 milijuna pregleda na društvenim mrežama

Atmosfera na Weekendu

Jon Laurence govorit će o revoluciji na Channelu 4, a psiholog Boris Šurija otkrit će u kojoj mjeri psihologija stoji iza uspjeha ili neuspjeha na društvenim mrežama.

Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mjere u milijardama korisnika, u cijelu je priču ozbiljno ušla i psihologija. Znanost nam daje odgovore na pitanja tko je naš korisnik, kako do njega doprijeti i kako se boriti s negativnim komentarima. Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno su s praktički apsolutnom slobodom izražavanja postale mjesto na kojem brandovi mogu doživjeti najžešće napade. Komunikacija s nezadovoljnim dijelom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnosti koja postaje dodatno neugodna kada svoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.

Kako razumjeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govorit će Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.

Sudionici predavanja naučit će kako se empatizirati s onima koji nas živciraju i rade protiv nas, kako razumjeti što su pravi razlozi u pozadini takvog ponašanja i kako na njih reagirati. – rekao je Šurija.

 

Foto: 404 agency

 

Temom društvenih mreža bavit će se i Jon Laurence, najbolji online urednik u Velikoj Britaniji čiji Channel 4 s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja. Njegov nagrađivani odjel može se pohvaliti s čak 70 milijuna pregleda video priloga na društvenim mrežama, a on će na Weekendu pojasniti kako bitnim temama privući mladu publiku i to na njihovim mobitelima.

– Ako se prema mladima ponašamo s poštovanjem, oni će nam to stostruko vratiti jer ih se lako angažira po pitanju ozbiljnih tema sve dok su distribuirane na pravilan način. Kada smo se počeli okretati video formatima na social platformama uspjeli smo znatno povećati utjecaj našem novinarstvu. – istaknuo je Laurence.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću ugostio je gotovo 45 000 sudionika: 1 000 govornika, 35 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3 500 studenata i 5 000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook

Facebook opcija

Sve s Facea na jednom mjestu!

Ova Facebook opcija omogućuje skidanje osobnih informacija, statusa, fotografija i videa koji su godinama dijeljeni na vašem Facebook profilu.

zona udobnosti- sunce

Zakorači prema pozitivnim promjenama!

Deset razloga koji će Vas uvjeriti da izađete iz „zone udobnosti"

Za ostvarenje ciljeva ponekad je potrebno suočiti se sa strahom od promjene i izaći iz dobro poznate okoline. Veće zadovoljstvo, osobni rast i napredak samo su neki od razloga zašto.

Seinfeld

Za studente psihologije

Poznata serija Seinfeld postaje obavezna literatura na američkim sveučilištima

Stvaranje fakultetskih kolegija na osnovi popularnih TV-serija nije ništa novo za američka sveučilišta.

Mobitel, Izvor: Pixabay (https://pixabay.com/en/iphone-smartphone-apps-apple-inc-410311/)

#hešteg

16 znakova da je Instagram najvažnija stvar u tvom životu

Instagram slovi kao najveća društvena mreža s preko 25 milijuna korisnika, a osim za dijeljenje fotografija, koristimo ga za kreiranje vlastitoga sadržaja, praćenje (uhođenje) prijatelja i slavnih te raznorazne druge stvari.

Mobitel

Tebe tražimo!

Postani „ćaća" za društvene mreže na portalu Studentski.hr

Ako ste aktivni na društvenim mrežama, volite lajkati i biti lajkani, nemate problema s brojkama, a još ih više volite gledati kako rastu, nudimo vam priliku da se pridružite našoj ekipi i pomognete nam da budemo viđeni. Jer biti viđen znači postojati.