Weekend Media Festival

Jubilarni Weekend pokazuje kako je nadigran moćni BBC sa 70 milijuna pregleda na društvenim mrežama

Atmosfera na Weekendu

Jon Laurence govorit će o revoluciji na Channelu 4, a psiholog Boris Šurija otkrit će u kojoj mjeri psihologija stoji iza uspjeha ili neuspjeha na društvenim mrežama.

Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mjere u milijardama korisnika, u cijelu je priču ozbiljno ušla i psihologija. Znanost nam daje odgovore na pitanja tko je naš korisnik, kako do njega doprijeti i kako se boriti s negativnim komentarima. Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno su s praktički apsolutnom slobodom izražavanja postale mjesto na kojem brandovi mogu doživjeti najžešće napade. Komunikacija s nezadovoljnim dijelom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnosti koja postaje dodatno neugodna kada svoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.

Kako razumjeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govorit će Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.

Sudionici predavanja naučit će kako se empatizirati s onima koji nas živciraju i rade protiv nas, kako razumjeti što su pravi razlozi u pozadini takvog ponašanja i kako na njih reagirati. – rekao je Šurija.

 

Foto: 404 agency

 

Temom društvenih mreža bavit će se i Jon Laurence, najbolji online urednik u Velikoj Britaniji čiji Channel 4 s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja. Njegov nagrađivani odjel može se pohvaliti s čak 70 milijuna pregleda video priloga na društvenim mrežama, a on će na Weekendu pojasniti kako bitnim temama privući mladu publiku i to na njihovim mobitelima.

– Ako se prema mladima ponašamo s poštovanjem, oni će nam to stostruko vratiti jer ih se lako angažira po pitanju ozbiljnih tema sve dok su distribuirane na pravilan način. Kada smo se počeli okretati video formatima na social platformama uspjeli smo znatno povećati utjecaj našem novinarstvu. – istaknuo je Laurence.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću ugostio je gotovo 45 000 sudionika: 1 000 govornika, 35 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3 500 studenata i 5 000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Komentari na članak

Vezani članci

Asim Ugljen Dnevnik Facebook idiota

Pretpremijera predstave

„Dnevnik fejsbuk idiota" je svojevrsni „Preobražaj" za novi milenij

Priča je to o čovjeku koji dugi niz godina odbija koristiti društvene mreže jer naprosto ne vjeruje u njihovu potrebu niti korist sve dok jednog dana napokon ne popusti nagovaranju brata i okoline te se upusti u otkrivanje Facebooka i ostalih društvenih mreža.

Red Bull utrka

Red Bull „Air Race”

Rovinj je spreman za još jedan nebeski spektakl

U trećoj utrci Red Bull-ove serije, Rovinj će ugostiti najbolje ekstremne letače koji će se natjecati u „Air Race”-u.

Društvene mreže

Društvene mreže mogu vam pomoći u vlastitoj promociji

Društvene mreže mogu pomoći u potrazi za poslom

Studenti danas većinu vremena provode na mobitelu i koriste aplikacije kao što su WhatsApp, Viber, Facebook i Twitter. Sve te aplikacije sjajna su podloga za vlastitu promociju.

Aplikacija FB Newswire

Aplikacija za novinare

FB Newswire

Aplikacija olakšava život novinarima jer služi kao izvor relevantnih informacija koje su prikupili pojedinci i organizacije.

GoWemy

Aplikacija GoWemy ocjenjuje vaš „styling“

Niste sigurni što obući ili kupiti? Ova aplikacija odlučit će umjesto vas!

„Selfie“ aplikacija GoWemy može vam u jednoj minuti dati objektivnu sliku vaše odjevne kombinacije, na temelju ocjena ljudi iz cijelog svijeta. Isto tako, možete i vi ocjenjivati druge ili crpiti inspiraciju iz tuđih modnih kombinacija.