Google+ postao Google Photos and Streams

Jednako sučelje s novim mogućnostima na mreži Google+

Google+ zbirke

Google+ odsada postaje sličniji Pintrestu te se u potpunosti okreće fotografiji, streamovima i komunikaciji korisnika.

Nakon što je prošle godine Google redizajnirao sučelje Google Drivea, ove je godine na red došao Google+. Iako je u najvećoj borbi s većim društvenim mrežama, Facebookom i Twitterom, Google je odlučio krenuti u smjeru Pinteresta, također rivalne društvene mreže.

Sada se na izborniku, koji se nalazi s lijeve strane profila korisnika, mogu pronaći Zbirke, koje na isti način kao Pinterest omogućuju korisnicima stvaranje tematiziranih (ili netematiziranih) kolekcija fotografija i zanimljivosti koje žele sačuvati.

Također, mogu se jednako pratiti i kolekcije drugih korisnika, a navodno je Google već u suradnji s nekolicinom korisnika izradio kolekcije kako bi drugi mogli vidjeti kako one funkcioniraju. Prošli su mjesec zamijenili i voditelja odjela pa je sada na čelu Google+ dugogodišnji potpredsjednik Googlea, Bradley Horowitz.

Njegovi planovi, čini se, odnose se baš na to da se Google+ okrene fotografiji i streamovima, odnosno razmjeni sadržaja među sličnim grupacijama. Time bi se pokušao i ponovno izgraditi Google+ brend te bi se time trebala zamijeniti negativna slika koju su korisnici izgradili prema društvenoj mreži Google+.

Također, želi se ukazati na opcije za uređivanje fotografija koje Google+ nudi unutar svoje mreže.

Mnogi su se zapitali hoće li ukinuti Google+ Hangoutse, koji su se dosad čak i najviše koristili, na što je Horowitz naglasio kako će opcija Hangouts ići samo na bolje te da će se sad jedno vrijeme fokusirati na nju.

Glavni zaključak je da će se od sada Google+ najviše bazirati na komunikaciji korisnika, fotografiji i boljoj razmjeni sadržaja, dok će svoje nade da postane vodeća društvena mreža u stilu Facebooka ostaviti iza sebe. 

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Jednostavni i učinkoviti savjeti

Twitter: Kako povećati broj pratitelja?

Postoji nekoliko jednostavnih načina na koje se može povećati broj pratitelja na Twitteru, a mogu se primijeniti i na ostale društvene mreže.

JCI Zagreb

Sudjelujte u stvaranju pozitivnih promjena!

Konferencija „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.

Korinin mobitel

Mediatoolkit analiza

Doznajemo kako je vijest o ukradenom iPhoneu postala viralna

Pomoću Mediatoolkita analizirana je popularnost vijesti o Korininom ukradenom mobitelu koja je preplavila javnost.

How to Google

Napredni alati koji zaslužuju pozornost

9 Googleovih alata za koje niste znali da postoje

Google nudi mnoge alate za lakše snalaženje na internetu, alate koji olakšavaju istraživanje raznih tema i samim time olakšavaju nam i život.

Infografika, koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi

Koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi?

Google u 1 sekundi zaradi 697 dolara

U ovoj infografici možete vidjeti koliko velike kompanije zarade u samo jednoj sekundi.