Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.

Udruga Svjetski savez mladih Hrvatska (SSMH) i ove je godine pokrenula kampanju povodom Svjetskog dana posvećenog osobama sa sindromom Down koji se obilježava danas, 21. ožujka. 

Prošlogodišnja kampanja, u kojoj se šarenim čarapama obilježio Svjetski dan osoba sa sindromom Down, ove je godine dobila svoju kreativnu verziju: crtaju se šareni kromosomi, uz geslo Ne znam sve, ali mogu puno!. Kampanja je na Facebook stranici Svjetskog saveza mladih Hrvatska počela u četvrtak, 17. ožujka, a završava 31. ožujka 2016. 

Kampanji se možete pridružiti u tri jednostavna koraka:  

1. Nacrtajte šareni kromosom. 

2. Fotografirajte se sa svojim crtežom uz hashtagove: #‎DrawingBattle4DS, #‎WYACroatia i geslo Ne znam sve, ali mogu puno!

3. Uploadajte sliku na Facebook, Twitter ili Instagram i označite barem tri prijatelja, kako bi se i oni uključili.

Ako niste aktivni na društvenim mrežama, svoje fotografije pošaljite na e-mail croatia@wya.net, a organizatori će ih, uz vaše dopuštenje, objaviti na službenoj Facebook stranici.

– Crtanje je zabavan način izražavanja na koji budimo svoju kreativnost. Na taj ćemo način pokazati da mnogi od nas (ne) znaju crtati.  Istovremeno znamo raditi brojne druge stvari. Nitko od nas ne zna sve niti može sve, ali bez obzira na postotak produktivnosti koji imamo, svi smo jednaki po svom urođenom dostojanstvu i ne zaslužujemo biti diskriminirani ni u jednom stadiju života, ni u jednoj životnoj situaciji. Ne želimo živjeti u društvu koje stupanj slabije funkcionalnosti koristi da bi diskriminiralo one ranjivije. Nismo li svi u nekom području ranjivi? Želimo, stoga, pozvati ljude da razmisle o svojim jakostima i slabostima i da podupru osobe sa sindromom Down! – poručuju organizatori.

Sindrom Down kromosomski je poremećaj koji nastaje uslijed viška jednog kromosoma ili dijela kromosoma u jezgri svake stanice tijela. Taj poremećaj sprečava normalan fizički i mentalni razvoj djeteta. Downov sindrom uzrokuje pogrešno razvrstavanje kromosoma tijekom stanične diobe spolnih stanica, tako da se u stanici nađe višak cijelog ili dijela jednog kromosoma. S obzirom na to da postoje tri kopije 21. kromosoma, regularni je tip Downova sindroma poznat i kao trisomija 21.

Uključite se u kampanju i dajte podršku osobama sa sindromom Down!

Komentari na članak

Vezani članci

Šarene čarape 5

"Online" kampanja

„Borba čarapama“ – podrška osobama sa sindromom Down

Sudjelujte u "online" kampanji #SocksBattle4DS, pomozite pri podizanju svijesti o pravima osoba sa sindromom Down i recite „ne” povredi ljudskoga dostojanstva.

5 internetskih stranica za izradu infografskog životopisa

Kreativnost u radu

Pet internetskih stranica za izradu infografičkog životopisa

Donosimo vam pet internetskih stranica koje će vaš životopis učiniti zanimljivijim i privlačnijim potencijalnom poslodavcu.

Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Natječaj Ljubljana Poster Award 2016.

Napravite najkreativniji plakat o Ljubljani i osvojite 3000 eura

Kreativci mlađi od 30 godina mogu sudjelovati u natječaju za najbolji i najkreativniji plakat na temu: „The city of Ljubljana is green for you. Get active, get fit!“ Prijave za natječaj otvorene su do 15. rujna 2016.

James Joyce, Dublin, Ireland

Razbijte kreativnu blokadu

FOTO: Prespavajte u kućama književnih legendi

Prostorije u kojima su književnici mozgali, piskarali, škrabali i gužvali papire u frustraciji zbog kreativnih blokada su sada dostupne svima s istim problemom ili onima koji se samo žele odmoriti uz dašak inspiracije.

How to wow

Radionica u prostoru HUB385

HOWtoWOW: svjetski stručnjaci pružaju uvid u procese kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.