Kazališne izvedbe

Proslavljeni Goran Grgić i dvoje mladih glumaca igraju „Pečat” na Velikom Brijunu

Predstava "Pečat"

Tekst Borne Vujčića umjetničko je propitivanje društvenih vrijednosti i prirode ljudske naravi u antiutopiji postdemokratskog sustava u kojemu ljudsko tijelo postaje predmetom u vlasništvu države, a u 18. sezoni kazališta Ulysses odigrat će ga Goran Grgić, Katarina Strahinić i Silvio Mumelaš.

Predstava Pečat Borne Vujčića, u režiji Lee Anastazije Fleger, prikazat će se 13. i 14. kolovoza u vrtu Etnografskog muzeja na Velikom Brijunu u sklopu 18. sezone kazališta Ulysses.

Tekst Borne Vujčića koji je posvetio pokojnom ocu, dramatičaru Borislavu Vujčiću, suosnivaču kazališta Ulysses, umjetničko je propitivanje društvenih vrijednosti i prirode ljudske naravi u antiutopiji postdemokratskog sustava u kojemu ljudsko tijelo postaje predmetom u vlasništvu države. Praizvedena 2015. na Brijunima, predstava je pokušaj mladog autora, kako sam ističe, da se umjetničkim djelom uđe u dijalog s kontroverznim, a opet sveprisutnim pitanjima o društvu u kojem se (s)nalazimo.

On zamišlja sustav uspostavljen nakon revolucije, u kojemu su ljudske sudbine zapečaćene ideologijom države kao idealnog bića. Političko uređenje društva bez središnje kontrole od ideje jednakovrijednosti svih ljudi – slijedom utrtih logičnosti – podliježe samovolji birokracije, gdje ljudi postaju tek jednako bezvrijedni, pri čemu država dobiva (nad)ljudski vrijedne osobine, dok su ljudi svedeni na puke predmete.

Arhetipski trokut država – pojedinac koji ima izbora – pojedinac koji ga više nema, kroz čije likove Vujčić propituje moć ideološkog zastranjenja, moralnu snagu okolnostima prigušene ljudskosti te neutaživosti ljudske želje za preživljavanjem, u predstavi utjelovljuju proslavljeni kazališni doajen Goran Grgić te mladi glumci Katarina Strahinić i Silvio Mumelaš.

Brod iz Fažane polazi u 20 sati. 

Komentari na članak

Vezani članci

Performans "Što mi je Beuys rekao dok sam mrtav ležao u njegovom naručju"

Alternativni kazališni izričaj

Što je Beuys rekao mrtvacu u naručju otkriva „Kazalište za sva osjetila”

Kroz performans „Što mi je Beuys rekao dok sam mrtav ležao u njegovom naručju” autori propituju što je to u esenciji vrhunska umjetnost te odakle dolazi inovacija. Pogledati ga možete 21. veljače, a kasnije se i družiti s Borisom Kadinom, performerom.

Predstava "Viola, ja i nas dvije"

Svirati plešući ili plesati svirajući

Premijera „Viola, ja i nas dvije” zatvara sezonu ZPC-a

Plesati te istovremeno stvarati i reproducirati glazbu za taj ples, svirati plešući ili plesati svirajući – neka su od pitanja na koja izvođačica Nastasja Štefanić pokušava odgovoriti svojim novim autorskim radom.

Predstava "Oleanna"

Izvedbe na Sceni Ribnjak

Studentski.hr nagrađuje čitatelje besplatnim ulaznicama za "Oleannu"

Ovog nas vikenda na Sceni Ribnjak očekuju izvedbe dva značajna kazališna ostvarenja. Za predstavu "Oleanna" Studentski.hr dijeli dvije ulaznice čitateljima. Saznajte kako!

San ivanjske noći na Midsummer Scene Festivalu

Festival u Dubrovniku

Jedna od najgledanijih kazališnih predstava u povijesti na „Midsummer Scene Festivalu"

Jubilarno 5. izdanje jedinog hrvatskog kazališnog festivala na engleskom jeziku najavljuje bogato i uzbudljivo kulturološko putovanje.

Tales of Orient, trbušni ples

Orijentalnim plesom u ritmu ljubavi

Iskusite duh orijenta na plesnoj predstavi „Tales of Orient“

U Zagrebu djeluje nekoliko plesnih škola koje aktivno dijele plesna znanja, a nije isključivo ljepota ovog zanosnog plesa ono što privlači mnoge djevojke i žene, već i činjenica kako je trbušni ples odličan za duh i tijelo.