LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Natječaj za dizajnere

Najkreativnijem vizualnom identitetu VRUM-a nagrada od 2000 kuna

Umjetnička organizacija VRUM raspisala je natječaj za izradu njenog novog vizualnog identiteta, koji nagrađuje novčanom nagradom u iznosu od 2000 kuna. Također, za zainteresirane dizajnere osmišljen je bogat program.

Umjetnička organizacija VRUM raspisala je natječaj za izradu njenog novog vizualnog identiteta, koji nagrađuje novčanom nagradom u iznosu od 2000 kuna. Također, za zainteresirane dizajnere osmišljen je bogat program.

Otvoren je natječaj za kreiranje novoga vizualnog identiteta umjetničke organizacije VRUM. Pozivaju se svi zainteresirani dizajneri i studenti dizajna da se prijave.

VRUM umjetničku organizaciju osnovali su 2007. godine Sanja Frühwald i Mario Kovač. Strukturirana je kao umjetnički kolektiv čiji je primarni interes polje suvremene plesne umjetnosti – njegova izvedbenost i teorija, no njegovi se interesi šire i na suvremeni teatar, vizualnu umjetnost, glazbu, fotografiju i suvremenu tehnologiju. Cilj mu je približiti, interpretirati i komunicirati suvremeni ples i suvremeni teatar publici kroz razne inovativne i interaktivne izvedbene, edukativne, (ne)formalne, virtualne ili tekstualne formate. Posebnu pažnju usmjerava na razvoj mlade publike, a koordinator je KLIKER-a – nacionalne suradničke platforme za razvoj plesa za mladu publiku.

Natječaj je podijeljen u nekoliko dijelova:

  • Prijava zainteresiranih putem elektroničke pošte
  • Predavanje + radionica (brief)
  • Vrijeme za samostalan rad i rok za predaju radova

Predavanje je zamišljeno u dva dijela, a služi kao podloga za rad, odnosno kao interaktivni brief u kojem će sudionici moći sudjelovati ne samo kao promatrači/slušači, već kao aktivni polaznici radionice pod nazivom Kreativna komunikacija. Želja je dizajnerima pružiti potpuni doživljaj umjetničkog djelovanja kako bi kroz ovu iskustvenu i inkluzivnu radionicu osjetili sadržaj, ali i estetiku koja se treba prezentirati novim vizualnim identitetom. Fokus se stavlja na istraživanje komunikacije kao osnovnog elementa za stvaranje inovativne i sigurne sredine. Kako je u suvremenom plesu komunikacija putem pokreta, geste, dodira i pogleda osnovan način suradnje, razvijeno je mnogo alata i igara koje omogućavaju i hrane takvu vrstu komunikacije, kao i kreaciju umjetničkih radova.

Ovom radionicom ostvaruje se kreativna zona otvorena za dijalog, interpretaciju, imaginaciju i kreaciju, a organizatori će kroz pokret i neverbalnu komunikaciju u polaznicima probuditi i potaknuti neke nove ideje, promijeniti pokoju perspektivu i prikazati stvari iz nekog novog kuta. Vježbe su jednostavne i zabavne. Sve što trebate udobna je odjeća i hrabrost za doživjeti nešto novo. Za rad nije potrebno nikakvo prethodno plesno iskustvo. U drugom će dijelu govoriti Vanja Cuculić. Održat će prezentaciju na temu Rebranding kreativnih industrija.

Prijaviti se mogu dizajneri i studenti dizajna tako da da putem elektroničke pošte dostave svoj portfolio – nekoliko recentnih radova po vlastitom izboru. Šalju se u PDF formatu (max 5 MB) na marketing@vrum.hr. U nazivu elektroničke poruke potrebno je navesti Ja ću osmisliti novi VRUM identitet_Ime_Prezime, dok je u tijelu poruke potrebno dostaviti ime, prezime, elektroničku adresu i kontakt broj telefona. Posljednji je rok 17. ožujka u ponoć, a tko je od prijavljenih odabran – bit će objavljeno 20. ožujka na Facebook stranici.

Radionica i predavanje održat će se u prostorijama Kluba MaMa / Multimedijalnog instituta 21. ožujka s početkom u 17 sati. Nakon toga otvara se period u kojem dizajneri samostalno rade te šalju svoje radove, zaključno s 15. travnja. Za autora čiji će rad biti odabran osigurana je novčana nagrada u iznosu od 2000 kuna.

FOTO: VRUM