Predstavljanje pop-up slikovnice i bojanke

Inovativan, zabavan i interaktivan način učenja o kulturnoj baštini

Gladijatori – igraj se i uči!

Manifestacija „Spectacvla Antiqva“, mobilne aplikacije, slikovnica i bojanka „Gladijatori – igraj se i uči!“ te pilot suveniri doprinose revitalizaciji antičkog naslijeđa, jačaju identitet i prepoznatljivost Pule i Istre na mapi kulturnog turizma te razvijaju „brand“ Pula+heritage.

Nova izdanja tvrtke Mara d.o.o., Pula – pop-up slikovnica i bojanka Gladijatori – igraj se i uči! – predstavljaju inovativan, drugačiji, originalan, zabavan, interaktivan i autentičan trodimenzionalni proizvod kojim je zaokružena edicija Rimska Pula započeta 2013. godine realizacijom mobilne aplikacije pula+heritage tour. Potom 2014. godine nadgradnjom aplikacije, realizirana je edukativno-zabavnu nagradnu igrica Spectacvla Antiqva za mobilne i tablet uređaje.

Ilustrirana pop-up slikovnica i bojanka kroz priču o povijesti starog Rima i gladijatorskih borbi razvijaju svijest djece mlađeg uzrasta o značaju zavičajne materijalne i duhovne povijesno-kulturne baštine. Slikovnica i bojanka nadovezuju se na vrlo posjećenu manifestaciju Spectacvla Antiqva, odnosno oživljene gladijatorske borbe koje se odvijaju u pulskoj Areni u organizaciji Arheološkog muzeja Istre, Javne ustanove Pula sport i Turističke zajednice Pule. Ova manifestacija, uz mobilne aplikacije, slikovnicu i bojanku te pilot suvenire doprinose revitalizaciji antičkog naslijeđa, jačaju identitet i prepoznatljivosti Pule i Istre na mapi kulturnog turizma te razvijaju brand Pula+heritage.

Pulska arena, FOTO: Lucija Kosor/Studentski.hr

Slikovnica i bojanka predstavljaju originalan poklon za djecu uzrasta od 7 do 12 godina, a zanimljivo su štivo i za odrasle. Utemeljene su na znanstvenom proučavanju i daju ogroman doprinos provođenju integrirane nastave u osnovnim školama jer omogućuju povezivanje znanja iz povijesti, likovne kulture, književnosti, geografije, stranih jezika te tjelesne kulture. Izvrstan su priručnik nastavnicima u realizaciji projektne i terenske nastave, usmjerene na jačanje svijesti o važnosti očuvanja kulturne materijalne i nematerijalne baštine, a sve s ciljem da aktivno učenje ne bude samo proklamirani cilj, već postane stvarnost. 

Izdanja su djela domaćih autora, ideju i realizaciju potpisuje Mara Pula, ilustracije autora Vibora Juhasa, dizajnerica Ana Berc grafički je oblikovala izdanje, a autorica teksta i koncepta je dr. sc. Milena Joksimović.

– Pop-up tiskovine nisu novitet u grafičkoj industriji, ali postupak njihove izrade  kompliciraniji je od svih drugih grafičkih proizvoda. Slikovnica koju predstavljamo realizirana je zahvaljujući tehnološkoj opremljenosti i spremnosti tiskare Zrinski d.d. iz Čakovca, koja je i sunakladnik izdanja. Time dokazujemo da se takav zahtjevan grafički proizvod može izraditi i u Hrvatskoj – poručuje Tatjana Batalić iz naklade Mara.

Slikovnica i bojanka Gladijatori – igraj se i uči! pridonosi razvoju pismenosti kod djece, kao i dječje književnosti. Odnos teksta i slike te veličina i jasnoća slova prilagođeni su potrebama ciljane dobne skupine, djeci koja postaju čitatelji. Djetetu se, shvaćajući ga kao konzumenta, pristupa drugačije nego odraslom čitatelju, obraćajući mu se univerzalnim jezikom slike. Time se potiče dječja pismenost, kako potvrđuju suvremena pedagogija, psihologija, književnost, ali i likovna umjetnost. Slikovnica je psihološki, lingvistički i pedagoški ispravna te usklađuje dvije umjetnosti: slikarstvo i književnost. Izdanja su prevedena na talijanski, engleski i njemački jezik.           

Predstavljanje slikovnice i bojanke Gladijatori – igraj se i uči! održat će se u srijedu 26. listopada u 12 sati na prvom katu Arheološkog muzeja u Zagrebu. Izdanja će predstaviti Sanjin Mihelić, ravnatelj Arheološkog muzeja u Zagrebu, Tatjana Batalić, Mara d.o.o., nakladnik, Zlatko Horvat, Zrinski d.d., sunakladnik i Milena Joksimović, autorica. Projekt su podržali: Ministarstvo kulture RH kroz program Poduzetništvo u kulturi, Istarska županija – Regione Istriana, Upravni odjel za kulturu, gradovi Pula i Vodnjan, turistička zajednica grada Pule i Arenaturist d.d. iz Pule.

Komentari na članak

Vezani članci

Čokolada 2

Energetska čokolada za bolju koncentraciju

Pametna studentska čokoladica Kofeina

Ne možete zamisliti početak dana bez kave? Predavanja nemaju smisla bez doze kofeina? Sve to zvuči poznato i mladim studenticama varaždinskog fakulteta koje su vidjele neraskidivu vezu studenata i kave te odlučile pomoći.

Stipendije

Prestižne visokoškolske ustanove

Prezentacija: Overbroeck's College i Saxion University

Prezentacije dviju prestižnih instituacija održati će se 17. i 19.03 u Gradskoj knjižnici u Zagrebu

Studentski kongres „Djeca u središtu zdravstvene skrbi“

Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske

Studentski kongres „Djeca u središtu zdravstvene skrbi“

Kongres će okupiti 180 studenata biomedicinskog područja. Sudionici će prvenstveno biti studenti farmacije i medicinske biokemije Sveučilišta u Zagrebu, no i gosti iz Splita i inozemni uzvanici te članovi drugih studentskih udruga biomedicinskih znanosti.

Djeca

„Djetinjstvo van bolnice”

Prikupljanjem donacija i humanitarnim koncertom splitski studenti pomažu najmlađima

Splitski studenti humanitarnim koncertom i prikupljanjem donacija daju svoj doprinos uređenju Klinike za dječje bolesti KBC-a „Split”.

Ljubav roditelja

Psihologija čovjeka

Revolucionarno istraživanje psihologa zahvaljujući kojemu svijet danas vidimo drugačije

Iako se svi katkad pitamo čemu zapravo služe roditelji osim kao bankomat, Harry Harlow na to je pitanje odgovorio još prije više od 50 godina. Naime, roditeljska je ljubav ono o čemu ovisi naša inteligencija, kako mentalna, tako i emocionalna.