Predstavljanje pop-up slikovnice i bojanke

Inovativan, zabavan i interaktivan način učenja o kulturnoj baštini

Gladijatori – igraj se i uči!

Manifestacija „Spectacvla Antiqva“, mobilne aplikacije, slikovnica i bojanka „Gladijatori – igraj se i uči!“ te pilot suveniri doprinose revitalizaciji antičkog naslijeđa, jačaju identitet i prepoznatljivost Pule i Istre na mapi kulturnog turizma te razvijaju „brand“ Pula+heritage.

Nova izdanja tvrtke Mara d.o.o., Pula – pop-up slikovnica i bojanka Gladijatori – igraj se i uči! – predstavljaju inovativan, drugačiji, originalan, zabavan, interaktivan i autentičan trodimenzionalni proizvod kojim je zaokružena edicija Rimska Pula započeta 2013. godine realizacijom mobilne aplikacije pula+heritage tour. Potom 2014. godine nadgradnjom aplikacije, realizirana je edukativno-zabavnu nagradnu igrica Spectacvla Antiqva za mobilne i tablet uređaje.

Ilustrirana pop-up slikovnica i bojanka kroz priču o povijesti starog Rima i gladijatorskih borbi razvijaju svijest djece mlađeg uzrasta o značaju zavičajne materijalne i duhovne povijesno-kulturne baštine. Slikovnica i bojanka nadovezuju se na vrlo posjećenu manifestaciju Spectacvla Antiqva, odnosno oživljene gladijatorske borbe koje se odvijaju u pulskoj Areni u organizaciji Arheološkog muzeja Istre, Javne ustanove Pula sport i Turističke zajednice Pule. Ova manifestacija, uz mobilne aplikacije, slikovnicu i bojanku te pilot suvenire doprinose revitalizaciji antičkog naslijeđa, jačaju identitet i prepoznatljivosti Pule i Istre na mapi kulturnog turizma te razvijaju brand Pula+heritage.

Pulska arena, FOTO: Lucija Kosor/Studentski.hr

Slikovnica i bojanka predstavljaju originalan poklon za djecu uzrasta od 7 do 12 godina, a zanimljivo su štivo i za odrasle. Utemeljene su na znanstvenom proučavanju i daju ogroman doprinos provođenju integrirane nastave u osnovnim školama jer omogućuju povezivanje znanja iz povijesti, likovne kulture, književnosti, geografije, stranih jezika te tjelesne kulture. Izvrstan su priručnik nastavnicima u realizaciji projektne i terenske nastave, usmjerene na jačanje svijesti o važnosti očuvanja kulturne materijalne i nematerijalne baštine, a sve s ciljem da aktivno učenje ne bude samo proklamirani cilj, već postane stvarnost. 

Izdanja su djela domaćih autora, ideju i realizaciju potpisuje Mara Pula, ilustracije autora Vibora Juhasa, dizajnerica Ana Berc grafički je oblikovala izdanje, a autorica teksta i koncepta je dr. sc. Milena Joksimović.

– Pop-up tiskovine nisu novitet u grafičkoj industriji, ali postupak njihove izrade  kompliciraniji je od svih drugih grafičkih proizvoda. Slikovnica koju predstavljamo realizirana je zahvaljujući tehnološkoj opremljenosti i spremnosti tiskare Zrinski d.d. iz Čakovca, koja je i sunakladnik izdanja. Time dokazujemo da se takav zahtjevan grafički proizvod može izraditi i u Hrvatskoj – poručuje Tatjana Batalić iz naklade Mara.

Slikovnica i bojanka Gladijatori – igraj se i uči! pridonosi razvoju pismenosti kod djece, kao i dječje književnosti. Odnos teksta i slike te veličina i jasnoća slova prilagođeni su potrebama ciljane dobne skupine, djeci koja postaju čitatelji. Djetetu se, shvaćajući ga kao konzumenta, pristupa drugačije nego odraslom čitatelju, obraćajući mu se univerzalnim jezikom slike. Time se potiče dječja pismenost, kako potvrđuju suvremena pedagogija, psihologija, književnost, ali i likovna umjetnost. Slikovnica je psihološki, lingvistički i pedagoški ispravna te usklađuje dvije umjetnosti: slikarstvo i književnost. Izdanja su prevedena na talijanski, engleski i njemački jezik.           

Predstavljanje slikovnice i bojanke Gladijatori – igraj se i uči! održat će se u srijedu 26. listopada u 12 sati na prvom katu Arheološkog muzeja u Zagrebu. Izdanja će predstaviti Sanjin Mihelić, ravnatelj Arheološkog muzeja u Zagrebu, Tatjana Batalić, Mara d.o.o., nakladnik, Zlatko Horvat, Zrinski d.d., sunakladnik i Milena Joksimović, autorica. Projekt su podržali: Ministarstvo kulture RH kroz program Poduzetništvo u kulturi, Istarska županija – Regione Istriana, Upravni odjel za kulturu, gradovi Pula i Vodnjan, turistička zajednica grada Pule i Arenaturist d.d. iz Pule.

Komentari na članak

Vezani članci

UNICEF-ov logo

Na današnji dan

Međunarodni dan UNICEF-a

Na današnji dan osnovana je vodeća svjetska organizacija koja se brine o djeci, njihovim pravima i životnim potrebama.

https://unsplash.com/photos/3BK_DyRVf90

Vodič za produktivnost

Studentski multitasking: male tajne za visoku produktivnost

„Kako u što manje vremena biti što produktivniji?”, pitaju se svi koji su se doveli do situacije da spremaju ispit u tri dana.

Studentica uči

Idealna mjesta za upijanje znanja pri kraju ovih ispitnih rokova

Najbolja skrovišta za učenje

Iako smo često primorani učiti uz galamu, postoje neka mjesta na kojima ipak možemo naći svoj mir.

Rad na laptopu

Obrazovanje novih generacija

Mitovi i prednosti „online“ učenja

Postoje mnogi mitovi i prednosti „online“ učenja. Jedna je od najvećih prednosti zasigurno ta što iz udobnosti vlastitoga kreveta možete slušati predavanja najpoznatijih svjetskih fakulteta kao što su MIT, Harvard i Oxford.

Cure čitaju

Luka Šipić

Zajedno do novog i boljeg obrazovnog sistema

Važno je primijetiti da se djeca rađaju sa stvaralačkim potencijalima, ona su kreativna, radoznala, vole promatrati svijet oko sebe. Uzimajući to u obzir, moguća su dva scenarija - prvi je praćenje procesa i poticanje djeteta na aktivnosti pomoću kojih će razviti svoj potencijal, a drugi jest blokiranje tog procesa i tih aktivnosti.