LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Program Interlibera

FUL KULTURNO punkt: „Kultura nalazi način da se izrazi”

FUL KUTURNO punkt mjesto je na kojem će se okupiti četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj. Kroz dvadeset i pet razgovora dotaknut će se tema poput brenda književne scene, brenda izdavača, brenda festivala i događanja, „biznisa" u kulturi, čitanosti i brenda autora.

FUL KUTURNO punkt mjesto je na kojem će se okupiti četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj. Kroz dvadeset i pet razgovora dotaknut će se tema poput brenda književne scene, brenda izdavača, brenda festivala i događanja, „biznisa" u kulturi, čitanosti i brenda autora.

Prvi put na Interliberu posjetitelje očekuje sasvim drugačiji program koncipiran kako bi im se predstavila hrvatska književna scena kroz prizmu brenda te kako bi im se omogućilo da na jednom mjestu dožive knjigu kroz sve njene aspekte: važan dio kulture, trendove i brendiranje. Očekuje ih i otvorenje natječaja za nagradu FUL KULTURNO – najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, kao i ekskluzivno istraživanje tržišta o čitanosti u Hrvatskoj.

FUL KUTURNO punkt mjesto je na kojem će se okupiti četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj. Kroz dvadeset i pet razgovora dotaknut će se tema poput brenda književne scene, brenda izdavača, brenda festivala i događanja, biznisa u kulturi, čitanosti i brenda autora.

Sudionici i nositelji razgovora svih šest dana održavanja Interlibera bit će: Nenad Bartolčić, glavni i odgovorni urednik portala Moderna Vremena Info; Luka Ostojić, glavni urednik portala Booksa.hr; Davor Piskač, doc. dr. sc., Hrvatski studiji; Branko Matijašević, urednik Guru za kulturu; Zoran Lisjak, pisac; Sandra Pocrnić Mlakar, izdavač, Beletra; Kruno Lokotar, koordinator nagrade Fric; Miroslav Mićanović, predsjednik žirija Tportalove nagrade; Drago Glamuzina, predsjednik žirija VBZ-ove nagrade; Komentar: Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija; Ivan Pakozdi, izvršni direktor za razvoj; Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment i studenti: Karla Šalić, Lucija Žukina, Ivan Biošić, Darija Jeger; Seid Serdarević, nakladnik, Fraktura i organizator Festivala svjetske književnosti; Miroslava Vučić, glavna urednica, Školska knjiga; Zvonko Čubrić, suvlasnik Hoću knjigu; Vanja Čučković, voditelj nabave, Znanje; Hana Klein, savjetnica za odnose s javnošću; Roman Simić, pisac i organizator festivala europske kratke priče; Robert Roklicer, scenarist i pisac, FRIKK – Jutro poezije; Željko Buklijaš, pjesnik; Marko Crnogorac, direktor prodaje i marketinga te član uprave društva Julius Meinl Bonfanti Hrvatska; Vedrana Bibić, radnica u kulturi; Vladimir Šagadin, urednik i voditelj; mr. sc. Sanja Rocco, v. pred., Visoka poslovna škola Zagreb; profesorica Dorotea Milas, mag. phil. et. mag. rel. (prva godina studija), Visoka poslovna škola Zagreb; Lucija Prlić, studentica – Visoka poslovna škola Zagreb – Menadžment i produkcija u kulturi; učenici Privatne umjetničke gimnazije; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura, spisateljica; Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands; Kristina Ercegović, Business Café; Daniela Uzelac, spisateljica; Tatjana Barat, suradnica Čitaj knjigu; Jagna Pogačnik, književna kritičarka; Alis Pečarić Marić, blogerica Čitaj knjigu; Ivan Jozić, pisac; Bruno Šantek, pisac.

Razgovore s gostima vode: Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka i izdavač; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska/Dhar media, glavna urednica Brend kulture; Petra Sedlanić, novinarka Brend kulture; Adela Juhas, odnosi s javnošću, Dhar media.

Traži se „Neradnik godine”: prijavite se i pokažite kako studenti mogu postići rezultate uz minimalan trud!


U petak, 10. studenog u 16 sati posjetitelje očekuje najava otvorenja natječaja za nagradu FUL KULTURNO za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi.

– U struci je poznata stvar da brendirati možete bilo koji proizvod, pa čak i s malim budžetom. Novo vrijeme nosi nove trendove, a time se smanjuju i troškovi ulaganja u oglašavanje. Otvoreni su novi kanali komunikacije – društvene mreže koje omogućavaju da u kratko vrijeme dođete do značajnog broja posjetitelja ili kupaca usluga, a dobre priče iz kulturne književne scene lako pokrenu emocije tržišta. Superbrands Hrvatska, nezavisni autoritet za brending, ovim iskorakom u kulturu pokazuje kako je vrijeme da se i manjim igračima omogući veliki prostor pa tako ova nagrada znači priznanje struke uzimajući u obzir kriterije u brendiranju koje ona postavlja. – ističe Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica stručnog časopisa Brend kultura.

Članove žirija za nagradu FUL KULTURNO čine:

Besplatne online radionice za studente: naučite kako koristiti umjetnu inteligenciju i poboljšajte svoje akademske radove


  • Dr. sc. Romana Lekić, pomoćnica dekana, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment u Zagrebu
  • Mr. sc. Sanja Rocco, v. pred., Visoka poslovna škola Zagreb
  • Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura
  • Vesna Sekalec, Direktorica projekta Superbrands Hrvatska i Slovenija
  • Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra
  • Alis Pečarić Marić, blogerica i influencer, Čitaj knjigu

FUL KULTURNO natjecanje za najbolji projekt u kulturi, kojem je svrha promocija pisane riječi, projekt je magazina Brend kultura koji podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska. Njegov je cilj promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali. Budžetni prag za prijavu iznosi 30.000,00 kuna. Natjecanje je otvoreno od 11. studenog 2017. do 1. travnja 2018. Fond nagrade uključuje statuu i nagradni iznos od 10.000,00 kuna koji dodjeljuje Superbrands Hrvatska.

U subotu, 11. studenog u 15 sati agencija za istraživanje Valicon i Brend kultura predstavljaju zanimljivo istraživanje. Naime, vrijeme je da se demistificira uvriježeno mišljenje da Hrvatska nema čitača, čemu u prilog idu njegovi podaci. Ono se odnosi na sljedeća pitanja: Koliko se čita? Kupuju li se knjige ili posuđuju te koji je čitateljski omiljeni žanr?

Program FUL KULTRUNO punkta u cijelosti je objavljen na poveznici.

Mladi istraživači i umjetnici, prijavite se za Godišnju nagradu koja uključuje povelju i novčani iznos


IZVOR: DHAR MEDIA
FOTO: FLICKR