Recenzija knjige

Anđeli su se pojavili na prstima Lorne Byrne

Anđeli na vrhovima mojih prstiju

U najnovijoj knjizi "Anđeli na vrhovima mojih prstiju," Lorna Byrne donosi nadu ovim neobičnim vremenima i oslikava svijet u kojem Bog posjeduje knjižnicu za anđele.

Ako ste zainteresirani za temu anđela, autorica Lorna Byrne nije vam nepoznanica. Anđeli na vrhovima mojih prstiju njena je četvrta knjiga prevedena na hrvatski jezik, u izdanju Naklade Ljevak.

Lorna Byrne rođena je u siromašnoj obitelji, u Dublinu 1955. godine Mnogo prije no što je progovorila, viđala je anđele i komunicirala s njima. Dok je odrastala, rekli su joj da nikome ne kaže što viđa. I nije, sve dok nije napisala međunarodnu uspješnicu Anđeli u mojoj kosi. Ta je knjiga prevedena na dvadeset šest jezika i objavljena u više od pedeset zemalja. Drugo ostvarenje Stube prema nebu još su jedan međunarodni bestseller. Anđeoske poruke nade njena je treća knjiga.

– Anđeli su stvorenja koja je stvorio Bog. Prelijepi su i mnogo veći od nas, poput divova, a nekada mogu poprimiti i ljudski oblik. Nekada imaju krila, nekada sve izgleda poput svile. Njihove oči su posebno lijepe. Nemaju boje i izgledaju poput zvijezda, odašilju veliku svjetlost i ponekad je osjećaj takav da kao da možete ušetati u njih, i proći kroz taj prolaz i daju osjećaj velike ljubavi. Zapravo, nikada nisam u njihovom prisustvu osjetila strah. – opisuje Lorna u jednom od intervjua koje je dala za hrvatske medije.

U novoj knjizi Lorna donosi priče o svojem djetinjstvu u ruralnoj Irskoj i o tome kako su joj anđeli pomogli i navodili je kroz traumatične događaje (smrt njenog supruga). Smrt i ono što se događa nakon smrti, ali i prije rođenja, bitan je dio ovog ostvaraja. Autorica detaljno opisuje anđele, ne samo čuvare, već i druge tipove koji postoje. Spominje njihovu interakciju s Bogom, drugim anđelima i drugim ljudskim bićima te, što je najvažnije, govori o njihovim ulogama u našim životima. Bog nije prikazan samo kao Stvaratelj, već i kao Učitelj koji posjeduje knjižnicu iz koje anđelima daje nešto poput lektire.

Topla preporuka ove knjige ide svima koji su zainteresirani za tematiku anđela, ali i ljudima kojima je trenutačno potrebna nada. Usprkos lošim stvarima koje su se dogodile, koje se događaju i onima koje bi se mogle dogoditi, anđeli nam kroz Lornu šalju poruku da nismo sami i da može biti bolje. Ne moramo nužno vjerovati spisateljici ili vjerovati u anđele, ali svijet u kojem Bog ima ogromnu knjižnicu svijet je u kojem želimo živjeti.