Kampanja na društvenim mrežama

Za sprječavanje seksualnog uznemiravanja – „sherajmo odgovorno"

Mobitel

U svrhu informiranja i osvještavanja javnosti o pojavnim oblicima nasilja putem interneta, posljedicama koje nasilje ostavlja te o mogućnostima zaštite, pomoći i podrške djeci i mladima koji doživljavaju nasilje, na Facebooku, Instagramu i YouTuebu pokrenuta je kampanja „Sherajmo odgovorno."

Ženska soba – Centar za seksualna prava u u partnerstvu sa Srednjom školom Novska, Prvom gimnazijom Zagreb i Ekonomskom i turističkom školom Daruvar provodi projekt #sherajmoodgovorno. Njegov je cilj suzbijanje seksualnog uznemiravanja i zlostavljanja na društvenim mrežama nad i među djecom i mladima.

U okviru projekta, dana 15. rujna 2017. godine započela je provedba kampanje Sherajmo odgovorno na Facebooku, Instagramu i YouTubeu. U provedbi sudjeluju učenice i učenici spomenutih škola.

Ključna riječ kampanje je #reagiraj, a njena je svrha informirati i osvijestiti djecu i mlade, njihove roditelje, stručne djelatnice i djelatnike odgojno-obrazovnih ustanova te širu javnost o pojavnim oblicima nasilja putem interneta, posljedicama koje nasilje ostavlja te o mogućnostima zaštite, pomoći i podrške djeci i mladima koji doživljavaju nasilje.

Kampanja je sastavni dio projekta #sherajmoodgovorno koji financijski podržava Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Republike Hrvatske. Više informacija nalazi se na službenoj Facebook stranici.

Komentari na članak

Vezani članci

EU komisija

EK i Ekonomski fakultet u Zagrebu pozivaju

Future of Europe: na Ekonomskom fakultetu gostuje Jyrki Katainen, potpredsjednik Europske komisije

Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj s velikim zadovoljstvom najavljuje gostujuće predavanje svojeg potpredsjednika, i to na temu budućnosti Europe koja je usko vezana s mladima, a posebice studentima. Predavanje se održava u ponedjeljak na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu s početkom u 12 sati.

Radionica PR

Za sve udruge i studente s projektima

Studentski.hr organizira radionicu o PR objavama i društvenim mrežama

Predstavnici portala Studentski.hr održat će radionicu o PR objavama za medije, o društvenim mrežama te o načinu komuniciranja s medijima, institucijama i akreditiranju pojedinaca.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Inauguracija Kolinda Grabar-Kitarović

Analiza govora

Inauguracija predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović

Svi su se složili da je govor novoizabrane predsjednice vrlo dobro odrađen i da je pogodio sve važne aspekte i probleme društva, a koliko će toga Grabar-Kitarović uspjeti provesti u djelo, vidjet ćemo u sljedećih 5 godina.

Zadivljena cura gleda na komp, "blowing"

Pascalina

LinkedIn profili i ljubavno „stalkanje”

Iako se LinkedIn službeno koristi za jačanje postojećih veza u poslovnom svijetu, jednostavnu prezentaciju obrazovanja, iskustva i vještina te za lakše praćenje novosti iz krugova koji nas zanimaju, povremeno ga ipak koristimo i u druge svrhe.