LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Visoko učilište Algebra u Zagrebu

YouthSpark Live otkriva pobjednika natjecanja Imagine Cup i svjetskog finalista u Seattleu

YouthSpark Live, program edukacije srednjoškolaca o važnosti ICT tehnologije, održat će se 5. travnja na Visokom učilištu Algebra. U okviru događaja održat će se i hrvatsko finale natjecanja Imagine Cup.

YouthSpark Live, program edukacije srednjoškolaca o važnosti ICT tehnologije, održat će se 5. travnja na Visokom učilištu Algebra. U okviru događaja održat će se i hrvatsko finale natjecanja Imagine Cup.

U organizaciji tvrtke Microsoft Hrvatska, udruge Fondacija Mozaik, službenog predstavnika globalne udruge Tech Soup Balkans te Visokog učilišta Algebra, u utorak 5. travnja u prostorijama Visokog učilišta Algebra u Zagrebu održat će se YouthSpark Live. Radi se o programu namijenjenom edukaciji učenika završnih razreda srednjih škola o važnosti ICT tehnologije. U okviru ovog događaja održat će se i hrvatsko finale natjecanja Imagine Cup, međunarodnog projekta tvrtke Microsoft koji okuplja studente kako bi uz pomoć stručnih mentora razvili informatička rješenja i poslovne ideje kojima mogu promijeniti način na koji živimo, radimo i koristimo slobodno vrijeme.

Na događaju YouthSpark Live sudjelovat će ukupno 80 učenika srednjih škola iz Zagreba, Krapine i Zaboka, a stručnjaci tvrke Microsoft Hrvatska, kao i drugi IT stručnjaci, objasnit će im važnost tehnologije u svakodnevnom životu i poslovanju, predstavit će im nove tehnologije te podijeliti svoja iskustva i dati savjete vezane uz poslovanje. Na početku događanja Tomislav Tipurić iz tvrtke Microsoft Hrvatska učenicima će govoriti o prednostima odabira ICT zanimanja i budućnosti ICT industrije. Velimir Žagar iz digitalne agencije ENTG objasnit će kako se postavljaju digitalne strategije, a Nikola Kapraljević iz tvrtke Infinum dati savjete i primjere o tome kako započeti svoje vlastito poslovanje.

Natjecanje Imagine Cup otvoreno je svim zainteresiranim studentima koji do 3. travnja 2016. godine moraju predati svoje konačne radove u kategorijama Games, Innovation i World Citizenship. Finalisti natjecanja će predstaviti svoje projekte pred stručnim žirijem koji će potom proglasiti pobjednika. Pobjednik hrvatskog natjecanja osvojit će odlazak na svjetsko finale u Seattleu.