Litra mlijeka po cijeni od 6 kuna

Uskoro postavljanje mljekomata u Zagrebu

Mljekomat u Zaprešiću

Od ovoga će se ljeta svježe mlijeko moći kupiti na mljekomatima u devet zagrebačkih kvartova.

Od ovog će se ljeta svježe mlijeko moći kupiti na mljekomatima u devet zagrebačkih kvartova.

Mljekarsko-stočarska zadruga Proizvodi sela planira ih postaviti na devet lokacija u Zagrebu: u Gajnicama, Španskom, Srednjacima, Trešnjevci, Volovčici, Zapruđu, Dugavama, Sesvetama te na Trgu dr. Franje Tuđmana. Cijena litre mlijeka iznosit će 6 kuna.

Zadruga ima dogovoren sustav kontrole kvalitete mlijeka koju provode neovisni laboratoriji.

– Nama je važno da kupac zna da je to mlijeko u redu. – naglašava Darko Pavičević, upravitelj zadruge.

Pavičević nam je objasnio zašto prodaja mlijeka na mljekomatima ide u korist proizvođačima: nema posrednika i veća je mogućnost konkuriranja na tržištu. Ne postoji mogućnost odgode plaćanja jer na određenom mljekomatu samo jedan proizvođač prodaje mlijeko – sva dnevna zarada je njegova. Na taj način proizvođač dobiva 6 kuna po litri mlijeka, dok gotovo duplo manje dobiva putem posrednika. Takav sustav naziva se direktna prodaja, a funkcionira na mljekomatima u Zaprešiću (na okretištu autobusa) i u Dugom Selu (u Kauflandu). Dodatni profit od prodaje omogućuje ulaganje u proizvodnju, što u konačnici donosi veću kvalitetu mlijeka.

Mljekarsko-stočarska zadruga Proizvodi sela osnovana je ove godine te za sada ima 14 članova, od čega 11 mljekara iz Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije i Grada Zagreba. Cilj im je zajedničkom nabavom materijala (umjetnog gnojiva, sjemena i stočne hrane) smanjiti troškove proizvodnje te zajednički izaći na tržište. Zadruga se brine i o zajedničkom marketingu mljekara. U tome će im pomoći i Grad Zagreb s kojim su sklopili sporazum o poslovnom partnerstvu.

Od Grada Zagreba očekuju osiguranje koncesije za profitabilne lokacije u blizini kućanstava te uspostavljanje mini tržnice putem automata. Planovi Proizvoda sela za budućnost ne uključuju samo direktnu prodaju mlijeka, već i sira, vrhnja, sezonskog povrća, suhomesnatih proizvoda i ostalih proizvoda sa sela. Upravitelj Darko Pavičević spominje i mogućnost otvaranja uljomata za prodaju maslinovog i bučinog ulja.

Točan datum postavljanja mljekomata u Zagrebu ovisi o brzini donošenja odluke o predloženim lokacijama od strane Grada Zagreba. Pavičević smatra realnim da do 15. srpnja s radom započne svih devet mljekomata.

Komentari na članak

Vezani članci

naslovna

Konferencija za studente i mlade

College2Business konferencija nastavlja svoju turneju u Zagrebu

Za studente koji svoju budućnost vide u Hrvatskoj pokrenuta je College2Business konferencija koja je do sada obišla Split, Rijeku i Zadar, a sada dolazi i u Zagreb. Studenti i mladi u kombinaciji inspirativnih govora, predavanja i panela imat će priliku čuti životna iskustva poduzetnika koji su uspjeli u Hrvatskoj.

radno

Zagreb International Model United Nations 2016.

Studentska konferencija na kojoj mladi stječu govorničke vještine te uče o međunarodnoj diplomaciji

Na konferenciji Zagreb International Model United Nations 60 mladih iz raznih europskih zemalja imalo je priliku raspravljati o gorućim problemima u svijetu te ponuditi održiva rješenja za izazove budućnosti.

Sveučilište u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu

Objavljen je natječaj za dodjelu nagrade Andrija Mohorovičić

Sveučilište u Zagrebu objavilo je natječaj za dodjelu nagrade Andrija Mohorovičić, koja se dodjeljuje dokazanim znanstvenicima s područja prirodnih znanosti.

Masovno ljubljenje na Trgu

Povodom Valentinova

Masovno ljubljenje na glavnom zagrebačkom trgu

Povodom Valentinova organizira se masovno ljubljenje na glavnom zagrebačkom trgu. Svi zaljubljeni su u nedjelju 14. veljače, u 20h, pozvani da pokažu svoju ljubav na prvom ovakvom događaju u Hrvatskoj.

Letz Geo

Nova zabavno-edukativna aplikacija

Studenti FER-a osmislili aplikaciju Letz Geo

Riječ je o edukacijsko – zabavnom kvizu koji broji više od 2.000 pitanja u 10 kategorija i nekoliko razina na kojem ljudi mogu testirati svoje znanje geografije ili naučiti nešto novo.