Razvoj Midasa

U samo dvije godine stvoren najveći neovisni digitalni projekt u regiji; pokretači objašnjavaju kako

Midas logo

U samo dvije godine Midas je postao jedan od vodećih digitalnih projekata u regiji, ali i jedna od najvećih i najsuvremenijih oglašivačkih mreža u Hrvatskoj. Ovog je mjeseca oborio sve rekorde s prosjekom od 1 000 000 klikova dnevno na sadržaj i oglase.

– Kako je samo brzo proletjelo ovo vrijeme. Čini nam se da smo jučer sjedili u praznom uredu, nas nekoliko prijatelja s velikom idejom. Da, mi smo sumanuto vjerovali u tu ideju, ali nismo imali pojma kako će ju drugi prihvatiti. Sada, dvije godine kasnije, možemo reći da ste je fenomenalno prihvatili. U dvije godine stvorili smo najveći neovisni digitalni projekt u regiji. U dvije godine sklopili smo partnerstva sa 180 portala u Hrvatskoj, proširili se na regiju gdje smo sklopili suradnju u vrlo kratkom roku s još skoro 100 portala, spojili se sa svjetskim programmatic partnerima. Svi volimo rezultate pretvoriti u brojeve pa ćemo navesti da smo u dvije godine isporučili nevjerojatnih 50 milijardi preporuka i preko 260 000 000 klikova na sadržaj i oglase. I ono nama najmilije – u dvije godine naš je snažni tim narastao na preko 25 ljudi koji svakodnevno rade na tome da svojim partnerima osiguraju najbolje moguće iskustvo i vrhunske rezultate. – riječi su pokretača Midasa.

Svoju su ideju smislili 2016. godine, stoga je Midas u samo dvije godine postao ne samo jedan od vodećih digitalnih projekata u regiji već i jedna od najvećih i najsuvremenijih oglašivačkih mreža u Hrvatskoj. Ako kojim slučajem niste dio Midas mreže ili nikada na nju niste naletjeli, u što je teško vjerovati kada vidimo koliko korisnika, klikova i posjetitelja ima dodir sa sadržajem na Midasu, riječ je o najvećoj mreži za native oglašavanje u regiji koja sadržaj plasira na više od 250 portala najeminentnijih izdavača. Midas medijima donosi promet koji je bitno kvalitetniji od prometa koji bi inače dolazio s platforme kao što je Facebook. Ne samo da korisnici koji dolaze na stranicu preko ove mreže ostaju duže i pregledavaju više stranica od onih koji dolaze preko Facebooka, već za te korisnike ne morate plaćati skupo oglašavanje koje plaćate Facebooku. K tome, na Midas mreži još ćete zaraditi dodatni novac za svoj medij. Algoritmi, koje programeri konstantno unaprjeđuju, maksimalno su optimizirani kako bi klijentima i medijima osigurali maksimalnu efikasnost.

Nije bilo lako u ove dvije godine ljudima prenijeti i objasniti ideju, tvrde Midasovci. Iz tog razloga žele pohvaliti svoje prve partnere, kao i najveće medije u zemlji i regiji koji su postali dio Midas mreže. U Hrvatskoj Midas trenutno surađuje s više od 180 portala, među kojima su i vodeći mediji u zemlji kao što su jutarnji.hr, net.hr, rtl.hr, story.hr, tportal.hr, slobodnadalmacija.hr i novilist.hr.

– Nismo dugo mirovali u jednoj zemlji. Vrlo brzo nakon što su naši partneri u Hrvatskoj prepoznali potencijal Midas mreže, ojačali smo tim (ima nas 25 superefikasnih native ninja sada) kako bismo se mogli brže i efikasnije širiti. Odlučili smo iskoračiti u regiju. Trenutno smo aktivni u Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori, Makedoniji i Srbiji, a naš je tim smislio i još jednu genijalnu foru – geo razmjenu. To, pojednostavljeno, znači da se hrvatski sadržaj prikazuje na stranicama u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, ali samo čitateljima iz Hrvatske. To je velika fora koju obožavaju i mediji s kojima surađujemo (trenutno ih je nekih 250 u cijeloj regiji) i klijenti (s obzirom na to da smo potpuno neovisni, surađujemo sa svim najvećim agencijama i s više od 800 malih i srednjih firmi). – dodaju.

Midas, striktno govoreći, nije prisutan samo u našoj regiji. Potpisani su ugovori s vodećim svjetskim programmatic partnerima, pa tako naši mediji mogu zarađivati i od stranih posjetitelja, što je velika rijetkost na našem tržištu. 

– U dvije godine Midas je postao apsolutno partner broj 1 domaćim medijima i kompanijama, a naš doseg u Srbiji raste iz dana u dan. Ne samo da nas koriste vodeći mediji u zemlji, već nam se svakodnevno pridružuju i novi partneri. Svi naši partneri prepoznali su one najvažnije prednosti Midasa — vrhunska tehnologija, stabilno partnerstvo, konstantan rast rezultata, transparentnost, neovisnost na tržištu, brzina razvoja i prilagođavanja potrebama izdavača i oglašivača. Nije pristojno hvaliti se, ali moramo spomenuti da smo u ove dvije godine od nule razvili vlastitu tehnologiju, vlastiti adserver, pixel, SSP, DSP, self service platformu i sve algoritme koji postižu rezultate bolje od bilo koje usporedive platforme na regionalnom tržištu.

Osim domaćih medija s kojima Midas radi, popis regionalnih medija zaista je impresivan: kurir, telegraf, b92, mondo, espreso.rs, alo.rs, vijesti.me, slobodenpecat.mk, cosmopolitan.si, over.net, sensa.si. A novi se svakodnevno priključuju.

Kako su, dakle, u dvije godine stvorili najveći regionalni neovisni digitalni projekt?

– Nećemo vam reći da je bilo lako. Dapače, bilo je dosta komplicirano. Ali reći ćemo vam da je formula za naš uspjeh bila dosta jednostavna. Stvorili smo unikatnu mrežu za razmjenu sadržaja koja korisnicima nudi vrhunsku kvalitetu prometa i doseg koji im je potpuno nedostupan na ostalim platformama, dok smo s druge strane osigurali vrhunski razvojni tim koji se brine da usluga bude sve bolja. Kakav je rezultat? Rezultat su rekordi iz mjeseca u mjesec, a upravo je ovaj mjesec oborio apsolutno sve rekorde s prosjekom od 1 000 000 klikova dnevno na sadržaj i oglase!

A što planiraju u budućnosti?

– Čekajte samo da vidite što ćemo napraviti u iduće dvije godine, a već u idućih nekoliko tjedana predstavit ćemo novi kanal prihoda za izdavače. 800 oglašivača koji koriste Midas dobit će nove formate i nove mogućnosti oglašavanja.

Komentari na članak

Vezani članci

Pretraživanje interneta

Razlikovanje istine od dezinformacija

Američka sveučilišta i studiji novinarstva objavili rat lažnim vijestima

Studenti novinarstva trebali bi usvojiti osnove filozofije i logike kako bi razvili kritičko mišljenje i znali prepoznati dezinformacije, tvrde američki znanstvenici.

Energetska učinkovitost - novinarstvo za budućnost

Projekt FPZG-a i REGEA-e

Studenti novinarstva polaznici programa o energetskoj učinkovitosti; najbolje očekuje studijsko putovanje u Bruxelles

Kroz program „Energetska učinkovitost – novinarstvo za budućnost” FPZG i REGEA educirat će mlade i buduće novinare. Nakon održanih predavanja, studenti će dobiti zadatak izraditi video, a dva najbolja očekuje studijsko putovanje u Bruxelles na Europski tjedan regija i gradova.

Isto

„Sveučilišni ponedjeljak u GISKO-u”

Predavanje za studente o širenju lažnih vijesti na internetskim platformama

Besplatno predavanje „Društvene mreže i komunikacijske platforme u funkciji lažnih vijesti (fake news)” održat će se u ponedjeljak, 12. svibnja s početkom u 19 sati u prostorima Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Na njega su pozvani svi studenti, profesori, kulturna javnost i ostali zainteresirani građani.

Styria radionica

Počele su prijave

Prijavite se na „Styria School” medijsku akademiju

Ove će se godine održati po treći put, a namijenjena je isključivo studentima završih godina fakulteta.

FPG

Intervju s Jakobom Filićem

FictionPlayGrounds otvara mladim neafirmiranim autorima vrata u svijet objavljivanja i medija

FictionPlayGrounds je neprofitna intermedijalna platforma, zamišljena kao prostor povezivanja autora i autorica iz različitih umjetnosti. O platformi i njezinu funkcioniranju, statusu autora, stanju kulture i umjetnosti razgovarali smo s Jakobom Filićem, zamjenikom glavne urednice FPG-a.