Nikola Budiša s portala Lovely Međimurje

„U poduzetništvu je potrebno biti mlad i nadobudan“

Nikola Budiša

Mladi međimurski poduzetnik Nikola Budiša pokrenuo je vlastito poduzeće bez početnog kapitala. Ono što bi mnogi smatrali „ludošću“ pretvorilo se u uspješnu tvrtku iz koje se razvio još uspješniji brand Lovely Međimurje koji promovira sve ljepote i turističku ponudu Međimurske županije.

Sve čari krajnjeg sjevera Hrvatske svakodnevno prikazuje portal Lovely Međimurje koji je pokrenut prije dvije godine s ciljem promoviranja Međimurja kao poželjne turističke destinacije. Portal na jednom mjestu prezentira cjelokupnu međimursku turističku ponudu – prirodne i kulturne znamenitosti, događanja, gastronomiju, aktivni odmor, čime je ova regija dobila značajno mjesto na društvenim medijima. Tome u prilog ide i gotovo 19 300 pratitelja na Facebook stranici portala i više od 3300 pratitelja na Instagramu.

Iza projekta stoji mladi poduzetnik Nikola Budiša s timom kreativaca koji iz dana u dan svoju neumornu energiju pretvaraju u kreaciju, a kreaciju u stvarnost. Izazov im predstavlja uzbuđenje, posao užitak te nastoje živjeti kroz vlastitu viziju. S takvim postavkama uspjeh nije mogao izostati.

– Kad smo pokretali portal Lovely Međimurje, moram priznati da se nismo nadali da ćemo probuditi toliku pažnju javnosti i da će se projekt razviti u tolikoj mjeri. Krenuli smo ambiciozno, s puno ljubavi prema Međimurju i danas je to prepoznato i van granica naše županije. Veseli nas što smo uspjeli dati jedan pozitivan pečat zajednici u kojoj živimo. – rekao nam je Nikola.

FOTO: Lovely Međimurje

Studiji ekonomije poduzetništva na VERN'-u te financija i bankarstva na ZŠEM-u pomogli su Nikoli da nakon završetka fakulteta dobije posao na kojem je stekao iskustvo koje mu je bilo i više nego potrebno za pokretanje vlastite tvrtke LM Komunikacije, agencije za digitalni marketing i komunikaciju. Posao je pokrenuo praktički ni iz čega i unatoč poteškoćama nije razmišljao o odustajanju.

– Pokretanje vlastitog poduzeća bez početnog kapitala i paralelnih prihoda je pomalo ludost, a za to je potrebna doza hrabrosti. Na početku nismo puno razmišljali, znali smo da ako nećemo pokušati, nikada nećemo znati kako bi bilo. Najgora stvar je žaliti za propuštenom prilikom. Krenuli smo puni ambicije i razmišljali smo na način da nema druge i da moramo uspjeti. –

Lovely Međimurje jedan je od najvažnijih projekata tvrtke LM Komunikacije kojim su uveli razne novitete u prezentiranje ljepota Međimurske županije. Među njima je snimanje dronovima koje daje mogućnost da se priroda prvi put vidi u drugoj dimenziji te nudi drugačiji način kreativnog prikaza.

– Od samog starta smo htjeli napraviti nešto drugačije, nešto što će zainteresirati javnost, pa smo znali da se moramo istaknuti kvalitetom i inovativno. Do ovog trenutka smo napravili više od pedesetak videospotova i više od 1000 fotografija koje Međimurje prikazuje u najboljem i najljepšem svjetlu. Ambiciozan pristup prepoznala je šira javnost, ali i potrebne institucije poput turističkih zajednica s kojima u Međimurju većinom surađujemo, ali i s dosta ostalih dionika u turizmu. –

Takvim pristupom nastoje u podjednakoj mjeri privući strane i domaće turiste u Međimurje, ali su prije svega orijentirani na lokalnu zajednicu s kojom djeluju na povećanju kvalitete u promociji turističkih sadržaja.

– Stalno pokušavamo, kao i svi koji se bave turizmom u Međimurju, stvoriti ljepšu sliku o našem kraju, a na taj način privući sve više posjetitelja i stvoriti što veću potražnju. Stvaranjem potražnje želimo potaknuti lokalno stanovništvo da razmišlja u smjeru turizma jer na taj način se stvaraju ideje o novim proizvodima i uslugama. Povećana potražnja je najveći poticaj za poduzetništvom, a u turizmu je potražnja neograničena, samo morate biti kreativni. Uvjeren sam da smo i primjer da samo treba krenuti, kasnije se stvari same odvijaju. –

Dva brenda, Lovely Međimurje i LM Komunikacije, zahtijevaju puni angažman Nikole i njegovog tima, a imaju i velike planove za daljnji razvoj. Stoga su u stalnoj potrazi za novim članovima i kvalitetnim kadrom.

FOTO: Lovely Međimurje

Za sve koji pak razmišljaju o samostalnom plivanju u poduzetničkim vodama, odličan poticaj može biti uspjeh ove mlade tvrtke. Na naslovnoj slici LM Komunikacija stoji Nismo samo mladi i nadobudni, što predstavlja strast i spremnost na rizik, koji su ponekad ključni čimbenici u pokretanju vlastitog posla.

– Mlad i nadobudan je potrebno biti jer ako znate u kakvu šumu ulazite i svakodnevnu borbu postoji velika šansa da od svega odustanete. Mislim da je ključ pronalaziti rješenje za trenutne probleme i izazove. Cijeli život sam se bavio sportom što je razvilo natjecateljski duh koji je i dalje prisutan. Trenirao sam rukomet i tijekom rukometne utakmice na terenu sve je moguće, svaka situacija je nepredvidiva, a tako je i ploviti u poslovnom svijetu u Hrvatskoj. Rizik je stalna pojava – poručuje Nikola i dodaje – svaki početak je drugačiji, svaka situacija je drugačija, ali upornost, hrabrost, volja i želja je nešto što mora postojati, uz te karakteristike svaki problem je rješiv. Treba imati dobro postavljeni cilj i samo naći put kako doći do njega. Uspjeh je itekako dostupan i moguć. –

Komentari na članak

Vezani članci

ITC 2015

Prijave u tijeku

ITC: Najava poslovnih slučajeva iz područja turizma za studente

U prostorijama vijećnice Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ na novinarskoj konferenciji najavljeno je 2. izdanje natjecanja „Istrian Tourism Competition“ (ITC) koje organizira udruga Start-Up.

Roppongi Red

Intervju s Roppongi Red i premijera singla

„Jedan dio publike na nas reagira super, a drugi dio nas promatra kao da smo pali s Marsa“

Tek se probijaju, a već su odradili svirku s Parovom Stelarom! Premijerno poslušajte drugi singl benda Roppongi Red te provjerite u intervjuu kako izgleda glazbeni „brainstorming“ benda koji ne ovisi o tehnologiji ni o trendovima.

Maja Banovac Barić

Bernaysov Centar za razvoj karijera i suradnju s tržištem

INTERVJU: Tajna uspjeha Edward Bernays Visoke škole komunikacijskog menadžmenta je u spajanju teorije i prakse

Bernays je prva visokoobrazovna institucija koja je uvela ovakav tip prakse te koja svojim studentima od prve godine studija omogućava praktičan uvid u svakodnevicu odnosa s javnošću.

Ivan Paić

Intervju: Ivan Paić, generalni direktor kompanije Schneider Electric za Hrvatsku, Sloveniju i BiH

„Mladi trebaju putovati i otkrivati svijet, a onda se, puni znanja i iskustva, vratiti kući i graditi bolju budućnost!”

Porazgovarali smo s Ivanom Paićem, uspješnim poslovnim čovjekom, bogatog profesionalnog, ali i životnog iskustva, čije su misli i savjete posjetitelji konferencije Rotaraction: Ostani u Hrvatskoj prepoznali kao relevantne, korisne i važne.

Karijera pod povećalom

Konferencija za učenike srednje škole

„Karijera pod povećalom” otvara vrata karijera srednjoškolcima

Poduzetnici i kompanije predstavit će spektar poslova koji nude unutar svoje strukture, a poznati predavači podijelit će priču o njihovom putu u karijeri.