„Weekend Goes Global“

Trener Zlatko Dalić i popularni belgijski duo 2manydjs na 11. Weekend Media Festivalu

Predstavljen program WMF-a 2018

Weekend Media Festival za svoje 11. izdanje pripremio je niz novosti, od novih formata u programu do novih dvorana i širenja party programa na strane glazbene zvijezde

Kad je hrvatska nogometna reprezentacija ušla u finale Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Googleu, objavljeno je milijun članaka u kojima se spominje te je ostvareno više od 60 milijardi impresija. Na dan finala objavljeno je više od milijun tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska. U mjesec dana reprezentacija i izbornik Zlatko Dalić tako su, osim postizanja sportskog megauspjeha, odradili i povijesnu promociju Hrvatske. Najbolji nogometni izbornik na Weekend Media Festivalu otkrit će nepoznate detalje iz Rusije i što je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu donijelo Hrvatskoj. Sport je svakako jedan od naših najboljih aduta u promidžbi Hrvatske, a kako se promijenilo i što sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazat će nam Hrvatska turistička zajednica.

Što god mi mislili o njima, promjene su neizbježne, granice se brišu, a tabui ruše. Nekad nepoželjna, industrija kanabisa danas je jedna od najbrže rastućih u SAD-u. Barack Obama priznao je da je pušio marihuanu, kao i Zoran Milanović. O njezinim zdravstvenim koristima govori se već godinama. I u Hrvatskoj je medicinska uporaba kanabisa dozvoljena, no kad ga bolesnici sami počnu uzgajati, dobiju višegodišnju zatvorsku kaznu. Treba li i zašto legalizirati kanabis, kako regulirati to tržište, bismo li legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u ovisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr. Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u našu medicinu.

– Neke kompanije već su usmjerile svoje poslovanje prema industriji kanabisa koja će, prema procjenama Business Insidera, u sljedeće četiri godine na globalnoj razini vrijediti 32 milijarde dolara. Na ovom Weekendu odlučili smo pitati stručnjake da nam razjasne malo širu sliku legalizacije i njezin utjecaj na gospodarstvo. – rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Festivala.

Na panelu Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku) pripadnici mlađih generacija srušit će naše predrasude o sebi stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti nam svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja. Dobro slušajte. Mogli bi vas iznenaditi.

– Ove godine odlučili smo uvesti novi format u sklopu predavanja na kojem će nam se predstaviti klinci mlađi od 18 godina. Vjerujem da će nam svima njihovi stavovi na neki način otvoriti oči i pokazati nove smjerove o kojima bismo trebali početi razmišljati. – dodao je Vrdoljak.

Weekend je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa. Tako nam subotnji party pod nazivom Weekend Goes Global prvi put dovodi međunarodne zvijezde, belgijski duo 2manydjs. Marko Tolja i diva hrvatske glazbene scene Zdenka Kovačiček u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a pod ravnanjem Mirona Hausera nastupit će u četvrtak, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam.

– Jedna od novosti ovogodišnjeg Weekenda je dolazak svjetski poznatih glazbenih imena u Rovinj. Posjetitelji će se u staroj Tvornici duhana rasplesati uz popularni belgijski duo 2manydjs, a zabava će zasigurno trajati do dugo u noć. Jazz orkestar HRT-a pod ravnanjem Mirona Hausera, Zdenka Kovačiček i Marko Tolja odat će počast velikom Oliveru Dragojeviću, a prisjetit ćemo se i kraljice soula Arethe Franklin. Naši sudionici ponovno mogu računati na partyje o kojima će se pričati cijele godine. – rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Nakon prošlogodišnje odlične suradnje s nordijskim zemljama, organizatorii ove godine s veseljem pozdravljaju Njemačku i Francusku kao partnere Festivala. Te dvije zemlje ostavile su tešku prošlost iza sebe i postale važni stupovi europske integracije. Veleposlanica Francuske Corinne Brunon-Meunier i Harald Seibel, otpravnik poslova Veleposlanstva Njemačke, naglasili su kako mladi i dinamični ljudi upotrebom suvremene komunikacijske tehnologije daju vrijedan doprinos uzajamnom razumijevanju i slobodnoj, progresivnoj Europi.

U duhu suradnje, gosti iz Francuske i Njemačke predstavit će neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. To je prije svega Arte, europski kanal za kulturu koji su osnovale Francuska i Njemačka, jedinstveno iskustvo i izvanredna pustolovina kojom su na području kulture i informacija zakoračile izvan nacionalnih granica. Zatim Qwant, europska internetska tražilica koja se razvija u Francuskoj uz njemački kapital, a cilj joj je postati alternativa GAFA kompanijama. Tu je i Gobelins, vodeća škola animacije na svijetu, te mnoge druge koje ćemo tek otkriti.

I ove godine, glavni je sponzor i pouzdan partner Festivala Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend Media Festival i nezamjenjiv je član najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala.

– Ponosni smo domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Uoči samog početka 11. izdanja, vrijedi podsjetiti zašto nam je ova suradnja višestruko važna. Iako godišnje organiziramo više od 130 kongresa i događaja, Weekend Media Festival je zasigurno najveći, najpoznatiji, najdugovječniji i event s kojim je sve počelo prije desetak godina.  Od tada smo u razvoj turističke ponude na najvišoj razini uložili više od četiri milijarde kuna i premetnuli Rovinj u poželjnu i prepoznatljivu event destinaciju u regiji i svijetu. Tome je uvelike pridonio i Weekend Media Festival, koji se nametnuo kao najrelevantniji u komunikacijskoj industriji. U Rovinj svake godine donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svjetske trendove, a privlači i nekoliko tisuća gostiju, čime značajno produljuje turističku sezonu te predstavlja izvrstan način promocije destinacije. – rekla je Kristina Miljavac iz Adris grupe.

Kao i uvijek, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji ponovno će predstaviti najvažnija digitalna nagrada – SoMo Borac. Još bolji, zabavniji i pronicljiviji Weekend čeka vas u bivšoj Tvornici duhana u Rovinju od 20. do 23. rujna.

Komentari na članak

Vezani članci

PANEL WMF

Weekend Media Festival

Pratite uživo panel „Influence or Die" u organizaciji Edward Bernays VŠKM-a

Saša Cvetojević, Nikica Gabrić, Berislav Jelinić i Igor Vukasović žestoko će odmjeriti snage u jednosatnom panelu pred stručnjacima za odnose s javnošću i marketing iz Hrvatske i inozemstva.

Oobah Butler

Festival u Rovinju

Čovjek koji je prevario TripAdvisor nije obmanuo posjetitelje Dana komunikacija

– Oduvijek želim činiti neočekivano, unositi kaos u staloženu atmosferu i prelaziti granice apsurda. – riječi su Oobe Butlera, novinara i prankstera koji je održao predavanje na Danima komunikacija.

BalCannes

Tržišno komuniciranje

Najbolje agencije odnose BalCanneskog lava s Weekend Media Festivala

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju. U sklopu događaja nagradit će se najbolje agencije tržišnog komuniciranja.

Direct Media Zagreb

Intervju s Vedranom Petranovićem

Što se smije u digitalnom marketingu, a što je totalni „no-no“

Vedran Petranović, digitalni direktor grupacije Direct Media, otkrio nam je kakav je njegov stav o digitalnoj industriji i mladima te koliko je bitno učestalo raditi na vlastitom usavršavanju i usvajanju novih vještina i komunikacijskih sposobnosti. Osim toga, saznali smo i što će raditi i o čemu će raspravljati na ovogodišnjem festivalu Dani komunikacija.

Završen 11. Weekend Media Festival

Festival komunikacijske industrije

Uz 2manydjs zatvoren „11. Weekend” koji je posjetilo 5000 ljudi, od čega preko 350 studenata

Preko 5000 sudionika 11. izdanja najvećeg komunikacijskog festivala proteklih je dana u Rovinju poslušalo preko 150 utjecajnih govornika, a cjelokupni je događaj zaokružen nastupom belgijskog dua 2manydjs.