Digitalna izdavačka kuća Adriatic Media najavila

Telegram.hr - novi ozbiljni news portal na hrvatskoj sceni?

Telegram.hr

Telegram.hr s radom kreće danas popodne, a sadržajni fokus novog portala bit će, po riječima voditelja, na originalnim istraživačkim pričama, ozbiljnim temama, društvenim istragama, političkim i ekonomskim analizama, dokumentarnim videoserijalima te kulturnim esejima i intervjuima.

Telegram.hr s radom kreće danas popodne, a sadržajni fokus novog portala bit će, po riječima voditelja, na originalnim istraživačkim pričama, ozbiljnim temama, društvenim istragama, političkim i ekonomskim analizama, dokumentarnim videoserijalima te kulturnim esejima i intervjuima. 

Službeni slogan Telegram.hr je portal za društvena i kulturna pitanja, po uzoru na utjecajni kulturni časopis Telegram koji je 1960-ih i 1970-ih izlazio u Jugoslaviji, a po kojem je Telegram i dobio ime.

"Telegramov sadržaj bit će ambiciozan, relevantan i aktualan, s naglaskom na originalne priče. Korisnicima ćemo nuditi kvalitetan sadržaj, u potpunosti produciran za nove mobilne platforme i društvene mreže." - izjavio je Miran Pavić, direktor sadržaja Adriatic Medije.

Kao urednici, novinari i suradnici Telegramu se pridružuju poznata imena poput Igora Alborghettija, dugogodišnjeg glavnog urednika Globusa te zamjenika urednika Jutarnjeg lista; Mladena Pleše, nekadašnjeg glavnog urednika Jutarnjeg lista, Starta, Slobodne Dalmacije; Vanje Došen, bivše glavne urednice časopisa Svijet i TV Studio; Bože Kovačevića, nekadašnjeg ministra okoliša i veleposlanika u Moskvi; Filipa Filkovića Philtza, nagrađivanog redatelja i grafičkog dizajnera; Dražena Arapovića, dugogodišnjeg izvršnog urednika portala Jutarnji.hr; Vjekoslava Skledara, cijenjenog fotografa i dugogodišnjeg urednika fotografije u Nedjeljnom Jutarnjem te brojnih drugih. 

Lansiranje novog portala očekuje se danas popodne, kažu voditelji, i najavljuju da će se Telegram bazirati na originalno istraženim temama, reportažama s lica mjesta, temama koje objašnjavaju društveni kontekst događaja, ali i videoserijalima, po uzoru na strane portale poput Vice Newsa ili Vox.coma. Adriatic Media nakladnik je popularnog portala Net.hr, jednog od najstarijih i najposjećenijih portala u Hrvatskoj, s više od 900 tisuća jedinstvenih korisnika mjesečno. Net.hr trenutno je 3. news portal u državi, a ovih mjeseci očekuje se i njegov vizualni redizajn.

"Lansiranjem Telegrama Adriatic Media ulazi u nove, ambicioznije medijske projekte koji će dodatno unaprijediti našu poziciju na digitalnom tržištu", izjavio je Siniša Kahlina, predsjednik Uprave.

Komentari na članak

Vezani članci

Slika 5

Proslavili smo rođendan

FOTO: Kako Studentski.hr tulumari

Rođendan smo proslavili 10. listopada u Maraschino baru, a slavlju su nam se pridružili i mnogi prijatelji te suradnici iz studentskih udruga.

Laptop i mobitel

Savjeti stručnjaka

Kako se nositi sa stresom uzrokovanim vijestima

Svi smo barem jednom iskusili koliko nas mediji i vijesti koje nam „serviraju“ iscrpljuju i ostavljaju pod stresom. Donosimo vam savjete kako s tim stresom izaći na kraj.

Rad uz čaj i laptop

Projekt za poticanje poduzetništva u Hrvatskoj

Upoznajte Tilio – prvi korak u pokretanju vlastitog biznisa

Na Tilio.hr portalu moguće je besplatno preuzeti e-knjigu „Vodič za pokretanje novog posla” te infografike „Vodič za otvaranje tvrtke” i „Vodič za otvaranje obrta” u kojima su kronološki objašnjeni koraci za sve buduće obrtnike, odnosno vlasnike tvrtki. 

Studentski.hr mobilna aplikacija

Skini besplatno na Android i iOS uređaje

Studentski.hr prvi je studentski portal sa svojom mobilnom aplikacijom

S ponosom objavljujemo da smo prva studentska zajednica u Hrvatskoj koja ima sav sadržaj i usluge dostupne na mobilnim aplikacijama na Android i iOS platformama.

Trebam posao - logo

Intervju s Karlom Pišonićem, supokretačem portala Trebam posao

Direktnim kontaktom s poslodavcem jednostavnije i brže do posla

Predstavljamo vam novi portal koji želi olakšati pronalaženje posla svim nezaposlenima. Portal je potpuno besplatan, omogućuje obavljanje razgovora za posao bez odlaska kod poslodavca te njeguje zdrav odnos između poslodavaca i radnika.