Udruga Sindikata Biciklista poziva

Sudjeluj i ti u kampanji Biciklom na posao (ili faks)

Biciklom na posao

U ponedjeljak 1. lipnja Sindikata biciklista će simboličnom akcijom obilježiti početak jednomjesečne kampanje Biciklom na posao.

U ponedjeljak 1. lipnja Sindikata biciklista će simboličnom akcijom obilježiti početak jednomjesečne kampanje Biciklom na posao. Pokraj brojača bicikala u Vukovarskoj ulici i na još dva mjesta iznenađenja, od 7 do 9 sati ujutro će volonteri udruge dijeliti simbolične poklone svima koji su krenuli taj dan biciklom na posao. Kampanja „Biciklom na posao“ će trajati od 1. do 28. lipnja

Kampanja Biciklom na posao ima za cilj potaknuti što veći broj ljudi da počnu barem povremeno koristiti bicikl za put na posao, a ako već idu biciklom, da idu što češće. Osim zaposlenicima, kampanja je osmišljena i tako da pomogne poslodavcima da osnaže kulturu bicikliranja među svojim zaposlenicima. Poslodavci tako uz pomoć savjeta Sindikata biciklista mogu osigurati bolje biciklističke uvjete svojim zaposlencima na radnom mjestu; prikladnijim ulazima za bicikle, sigurnim parkiralištima i primjerenim garderobama. 

Sudjelovanje u samoj kampanji je jednostavno, besplatno i zabavno. Registrirati se mogu svi koji žive ili rade u Zagrebu putem internetske stranice www.biciklomnaposao.hr gdje trebaju ispuniti kratku anketu o svojim prometnim navikama. Registrirani sudionici moći će se pridružiti ekipi iz svoje organizacije i početi bilježiti svoja putovanja. Također, može se preuzeti mobilna verzija aplikacije za Android ili iPhone i unijeti vožnju automatski pomoću GPS-a, a oni koji nemaju smartphone, vožnje mogu evidentirati ručno na računalu.

"Kroz kampanju očekujemo da će se razviti i natjecanje među samim organizacijama i njihovim odjelima da se pokaže tko će uspjeti motivirati veći postotak svojih zaposlenika na sudjelovanje. Za one najuspješnije imamo i posebne nagrade", napomenuo je Vladimir Halgota iz Sindikata biciklista. “Za one koji misle da baš nikako ne mogu biciklom do posla, za sudjelovanje je dovoljno da barem 10 minuta isprobaju voziti bicikl i vide koliko je vožnja bicikla jednostavna i zabavna. Neki se možda odluče i na korak više pa zaista počnu češće biciklirati na posao. Očekujemo da ćemo ovom kampanjom upravo to i postići,” zaključio je Halgota.

Da će ova kampanja zainteresirati brojne zaposlenike i organizacije pokazuje i podatak da se prije službenog početka kampanje već prijavilo preko 600 zaposlenika iz 100-tinjak različitih organizacija

Projekt je financijski podržan od strane Intelligent Energy Europe programa Europske unije, Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Grada Zagreba.

Više o samim detaljima kampanje, pravilima sudjelovanja i savjetima za vožnju možete pronaći na stranici www.biciklomnaposao.hr i na facebook eventu Biciklom na posao.

Komentari na članak

Vezani članci

Aplikacija Type n Walk

Tipkajte i hodajte u isto vrijeme

Type n Walk: Aplikacija za prozirno pisanje poruka

Prema najnovijim istraživanjima, korisnici pametnih telefona mnogo vremena provode zureći u mobitele. Stoga često dolazi do sudaranja prolaznika u prometu ili nailaženja na prepreke.

Budućnost obrazovanja

Budućnost obrazovanja

10 obrazovnih trendova koje treba pratiti

Svjesni smo činjenice da proces obrazovanja nije bio sklon naglim promjenama, međutim, nužno je pratiti trendove koji su neophodni za daljnji razvoj.

Komunikator

Prototip inspiriran kultnom serijom

Google je predstavio uređaj koji funkcionira kao komunikator iz „Star Treka“

Google je predstavio prototip komunikatora combadge iz „Star Treka“ s ciljem korištenja za pretraživanje, a ne za komunikaciju.

Windows 8

Detaljna analiza aktualnog OS-a

Windows 8: nova revolucija ili Microsoftov ˝flop˝?

Nepisano je Microsoftovo pravilo da je svaka druga verzija Windowsa poprilično neuspješna: dok su Win98, 2000, XP te „sedmica“ odavno proglašeni najboljima u povijesti firme, Vista i Millenium Edition nisu bili te sreće. Po ovim predviđanjima, kao nasljednika fantastičnih Windowsa 7, ˝osmicu˝ se u startu okarakteriziralo kao promašaj, poglavito zbog potpuno drugačije funkcionalnosti i prilagođenosti ekranima osjetljivima na dodir.

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.