Udruga Sindikata Biciklista poziva

Sudjeluj i ti u kampanji Biciklom na posao (ili faks)

Biciklom na posao

U ponedjeljak 1. lipnja Sindikata biciklista će simboličnom akcijom obilježiti početak jednomjesečne kampanje Biciklom na posao.

U ponedjeljak 1. lipnja Sindikata biciklista će simboličnom akcijom obilježiti početak jednomjesečne kampanje Biciklom na posao. Pokraj brojača bicikala u Vukovarskoj ulici i na još dva mjesta iznenađenja, od 7 do 9 sati ujutro će volonteri udruge dijeliti simbolične poklone svima koji su krenuli taj dan biciklom na posao. Kampanja „Biciklom na posao“ će trajati od 1. do 28. lipnja

Kampanja Biciklom na posao ima za cilj potaknuti što veći broj ljudi da počnu barem povremeno koristiti bicikl za put na posao, a ako već idu biciklom, da idu što češće. Osim zaposlenicima, kampanja je osmišljena i tako da pomogne poslodavcima da osnaže kulturu bicikliranja među svojim zaposlenicima. Poslodavci tako uz pomoć savjeta Sindikata biciklista mogu osigurati bolje biciklističke uvjete svojim zaposlencima na radnom mjestu; prikladnijim ulazima za bicikle, sigurnim parkiralištima i primjerenim garderobama. 

Sudjelovanje u samoj kampanji je jednostavno, besplatno i zabavno. Registrirati se mogu svi koji žive ili rade u Zagrebu putem internetske stranice www.biciklomnaposao.hr gdje trebaju ispuniti kratku anketu o svojim prometnim navikama. Registrirani sudionici moći će se pridružiti ekipi iz svoje organizacije i početi bilježiti svoja putovanja. Također, može se preuzeti mobilna verzija aplikacije za Android ili iPhone i unijeti vožnju automatski pomoću GPS-a, a oni koji nemaju smartphone, vožnje mogu evidentirati ručno na računalu.

"Kroz kampanju očekujemo da će se razviti i natjecanje među samim organizacijama i njihovim odjelima da se pokaže tko će uspjeti motivirati veći postotak svojih zaposlenika na sudjelovanje. Za one najuspješnije imamo i posebne nagrade", napomenuo je Vladimir Halgota iz Sindikata biciklista. “Za one koji misle da baš nikako ne mogu biciklom do posla, za sudjelovanje je dovoljno da barem 10 minuta isprobaju voziti bicikl i vide koliko je vožnja bicikla jednostavna i zabavna. neki se možda odluče i na korak više pa zaista počnu češće biciklirati na posao. Očekujemo da ćemo ovom kampanjom upravo to i postići,” zaključio je Halgota.

Da će ova kampanja zainteresirati brojne zaposlenike i organizacije pokazuje i podatak da se prije službenog početka kampanje već prijavilo preko 600 zaposlenika iz 100-tinjak različitih organizacija

Projekt je financijski podržan od strane Intelligent Energy Europe programa Europske unije, Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Grada Zagreba.

Više o samim detaljima kampanje, pravilima sudjelovanja i savjetima za vožnju možete pronaći na stranici www.biciklomnaposao.hr i na facebook eventu Biciklom na posao.

Komentari na članak

Vezani članci

Rektorat 2

Najavljeni okrugli stolovi

QUALITYWATCH približava građanima informacije o kvaliteti visokih učilišta

Okrugli stolovi dio su kampanje i projekta QUALITYWATCH: Aktivna uloga organizacija civilnog društva u praćenju i promociji kvalitete u visokom obrazovanju u Hrvatskoj, koji je financirala Europska unija u okviru programa IPA i kojim je upravljao Institut za razvoj obrazovanja.

Ritam kulturizma 2016.

Ritam kulturizma 2016.

Osmislite promotivnu kampanju i osvojite 1000 kuna

Sudionici moraju osmisliti kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika. Prijave su otvorene do 8. travnja. Rješenja je potrebno predati do 17. travnja 2016. godine.

Snickers

Nastavak kampanje u Australiji

Cijena čokoladica Snickers ovisit će o raspoloženju potrošača

Ako su kupci loše volje, manje će platiti omiljene čokoladice.

Daruj knjigu

Međunarodni dan darivanja knjiga

Ljubav prema čitanju pokazuje se najljepšim poklonom – knjigom

Na Međunarodni dan darivanja knjiga razveselite nekoga i poklonite mu knjigu!

13. Liburnia Film Festival

Na platformi Indiegogo

Liburnia Film Festival pokrenuo crowdfunding kampanju

LFF želi prikupit 3500 dolara za nagradu publike, za najbolji film po izboru žirija i za rad Saše Jantoleka.