LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komunikacijski festival u Rovinju

Raznolik sadržaj namijenjen studentima postavlja visoka očekivanja za Dane komunikacija

Šesto izdanje festivala Dani komunikacija održat će se od 12. do 15. travnja. Festival i ove godine okuplja najbolje oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije, a organizatori pripremaju i brojne radionice i seminare namijenjene upravo studentima.

Šesto izdanje festivala Dani komunikacija održat će se od 12. do 15. travnja. Festival i ove godine okuplja najbolje oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije, a organizatori pripremaju i brojne radionice i seminare namijenjene upravo studentima.

Dani komunikacija najveći su komunikacijski festival koji iz godine u godinu postaje sve veći i uspješniji te sve bolji. Festival na kojem je edukacija na prvome mjestu jedinstvena je prilika za sve studente, mlade profesionalce i velike znalce da prodube svoje znanje, nauče nešto novo te saslušaju razna iskustva najuspješnijih ljudi iz komunikacijske industrije. Ove godine, kao i svake dosad, očekuju nas brojna velika imena čija ćemo predavanja imati priliku slušati. Direktorica festivala Dunja Ivana Ballon i sama je potvrdila kako je prošlogodišnji festival bio rekordan po brojnim pitanjima, a ove godine pripremaju najbolje izdanje dosad pa su očekivanja još veća.

Ovogodišnje će se izdanje održati od 12. do 15. travnja u Rovinju, u već svima poznatom hotelu Lone, a glavna je tema tehnologija i kreativnost. Među prvim najavljenim imenima globalni su kreativni direktor Twittera, Jayanta Jenkins, te direktor za digitalne medije predsjedničke kampanje Donalda Trumpa, Brad Parscale. No osim glavnih predavanja, za studente će biti organizirane razne radionice i seminari. School's out! Now what?, Kako dobiti posao u agenciji? i Na kreativcima svijet ostaje seminari su namijenjeni studentima na kojima će se razgovarati o korisnim i zanimljivim temama.

Radionica za studente Direct(ly) digital pružit će praktičan uvid u znanja i vještine na koje treba obratiti pažnju i na kojima treba raditi kada zakoračite u svijet digitala s ciljem da vas druga strana zaista „čuje”. Radionica za studente o medijskoj pismenosti Jesi li i ti medijski (ne)pismen? temeljena je na brojnim primjerima prikrivenog oglašavanja, propagande, neetičkog oglašavanja i izvještavanja, ideala ljepote, nasilja i mnogih drugih, a od sudionika radionice tražit će se aktivno sudjelovanje, kritički osvrt na primjere, komentiranje, sučeljavanje mišljenja i predlaganje drugačijih medijskih rješenja. U interaktivnoj radionici Trick or treat? zavirit će se duboko u ljudski mozak te će se, zajedno s Andreom Lučić i Dijanom Najjar, istražiti zašto reagiramo tako kako reagiramo i jesu li naše reakcije predvidive i poželjne.

HURA i IAB Hrvatska kao organizatori Dana komunikacija iz godine u godinu podupiru mlade talente pa su tako i ove godine odlučili omogućiti redovnim studentima do 26 godina besplatne kotizacije uz predočenje indeksa. Zato požurite i prijavite se za sudjelovanje na najvećem komunikacijskom festivalu koji svake godine broji sve više posjetitelja, a prošle je godine ta brojka bila veća od 2400! Prijaviti se možete na poveznici.

FOTO: DANI KOMUNIKACIJA