Ocjena nove ZET-ove linije Zapruđe – Jakuševečki sajam

Prijevoz do Hrelića: dobar, ali ne i dovoljan

Most mladosti

Zagrepčani su dobili autobus do Hrelića. No, kada će Jakuševčani dobiti liniju do svojih kuća?

Pretprošlu je nedjelju trasom Zapruđe – Jakuševečki sajam prvi puta provozila autobusna linija 295. Zagrepčani su pozdravili ovu novost koja znači da do omiljenog Hrelića više neće morati pješice.

Autobusi linije 295 voze srijedom, subotom i nedjeljom, u dane održavanja sajma, i to u prosjeku svakih 40 minuta, a povremeno i češće. Također, za razliku od prijašnje linije koja je vozila do sajma Hrelić, na ovoj vrijede redovne ZET-ove karte i pokazi.

No, to je pobudilo i negodovanja kod stanovnika naselja Jakuševec i Kamenarka. Njih više od 2500 nema osiguran adekvatan javni prijevoz koji bi im ostale dijelove grada učinio dostupnijim. Na raspolaganju su im linije 307 i 308 koje voze iz Zapruđa kroz Jakuševečko naselje, do Strmca Bukevskog i Sasa, ali autobusi voze samo nekoliko puta dnevno i stanovnicima, a posebno školarcima, predstavljaju puno čekanja ili pješačenja.

Stanovnici ovih naselja već godinama apeliraju da ZET riješi njihov problem, ali iz ZET-a samo kažu kako se na rješenju intenzivno radi, iako – bez rezultata. Postoji opcija izmjene trase autobusne linije 220 koja s Glavnog kolodvora vozi u smjeru Dugava. Umjesto na dosadašnjem okretištu kod Kauzlarićevog prilaza, autobus bi produžio natrag prema Glavnom kolodvoru preko Sarajevske ceste, a pritom bi se zaustavio i na križanju s Kamenarkom. Kako ova linija vozi u prosjeku svakih 10 – 20 minuta, to bi sigurno olakšalo život stanovnicima ovog dijela Novog Zagreba. Dotad, Jakuševčani će lakše odlaziti na sajam nego na posao ili u školu.

Komentari na članak

Vezani članci

Ruta do Milana - Panturist

S Panturistom od Zagreba preko Ljubljane do Milana

Arriva Express: Za 240 kuna do Milana!

Arriva Express, nova međunarodna linija koja će od 1. listopada povezivati Zagreb s Italijom, obilježena je visokim standardom pa je, uz vrhunsku sigurnosti i udobnost, svakom putniku osigurano bezbrižno putovanje.

Ljudi u busu

Sandy Milinković

Vodič za vožnju riječkim busevima

Kad me mama prvi put poslala na bus, odmah mi je savjetovala da ne sjednem nigdje blizu gume. Kad sam se vratila kući s jetrom na čelu, shvatila sam zašto.

Grafit: how long could you..

Josip Maslov

Studenti su budući nosioci društva, ali su neki od njih idioti

Sarma i student. Hmmmmm. Mogao bih reći da je prosječan hrvatski student poput sarme, poput trudbeničke sarme stare majke poslane autobusom u Zagreb. Čim je malo jače podgriješ ona se lako raspada. Tako i student,  čim ga malo jače pogurneš, čim mu staviš i najmanji pritisak na leđa on ima tendenciju da se raspadne.

Kolumna: Leona i krave

„Sorbus Aucuparia”

Akademik u akciji promatranja divlje seoske flore i faune

Uzbudljivo je bilo prvi dan natjerivati purane po dvorištu, voziti se na traktoru, skompati se sa 70-godišnjim susjedom i svakodnevno s njim voditi krave na ispašu. A onda...

Javni prijevoz u Europi

Tino Deželić

U iščekivanju ZET-a studenti dočekali Godota

ZET se još nedavno glupavo neopreznim iskazivanjem podataka na svojoj stranici hvalio kako godišnje preveze gotovo 300 milijuna putnika uz zaradu od oko 320 milijuna kuna. Matematika opet pomaže pri zaključku kako je to u prosjeku malo više od kune po osobi, odnosno da se velik broj ljudi šverca zbog previsoke cijene karata i da bi očito jednako zadovoljavajuć rezultat po ZET bio i da je cijena karte jedna kuna.