Ekonomski fakultet u Rijeci poziva

Predstavljanje suradnje EFRI-a i Hrvatske udruge za odnose s javnošću

EFRI

Cilj suradnje je partnerstvo kroz prostor i logistiku Ekonomskog fakulteta te predavanja i radionice kako bi se stekla nova znanja i razvila struka odnosa s javnošću.

U četvrtak, 12. ožujka, održat će se novinarska konferencija na kojoj će biti najavljena i predstavljena suradnja između Ekonomskog fakulteta u Rijeci i Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), odnosno njene primorsko-istarske podružnice.

Konferencije će započeti u 12 sati na Ekonomskom fakultetu u velikoj vijećnici.

Cilj ove suradnje je partnerstvo kroz prostor i logistiku Ekonomskog fakulteta te predavanja i radionice koje će osigurati podružnica uz podršku HUOJ-a, a sve radi stjecanja novih znanja i razvoja struke odnosa s javnošću.

Na konferenciji će prisustvovati dr. sc. Heri Bezić, dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a, te Dunja Pavešić, predsjednica primorsko-istarske podružnice HUOJ-a.

Prva radionica kreće istog dana u 13 sati, i to na temu „Kako vas mogu spasiti ili uništiti odnosi s javnošću“. Predavač je Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a.

Komentari na članak

Vezani članci

Super Mario Bros 30 godina

Na današnji dan

Igrica Super Mario Bros danas slavi 30 godina

Brkati debeljko u plavomu radnom odijelu s crvenom kapicom na glavi pojavio se u više od 200 videoigrica, a također ima i vlastiti crtani film i strip.

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

AmsterDAMN NYE 2016

Novo ruho SC-a za doček 2016.

FOTO: SC se prerušio u AmsterDAMN

Danas je taj dan, svi putevi vode u Studentski centar na AmsterDAMN NYE 2016.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.