Postani predstavnik METRO-a u Hrvatskoj!

Otvorene prijave za METRO Potentials Ready2lead

METRO Cash&Carry

Tvrtka METRO Cash&Carry otvorila je prijave za međunarodni projekt Ready2lead koji traži mlade, visokoobrazovane ljude za rad na rukovodećim pozicijama u tvrtki. Prijave su otvorene do 7. lipnja.

Tvrtka METRO otvorila je prijave za treći krug međunarodnog projekta METRO Potentials Ready2lead. Prijave su otvorene za sve mlade koji su diplomirali unutar zadnje tri godine na nekom od fakulteta ekonomskog ili turističkog usmjerenja.

Ovaj projekt nastao je kako bi se mladi visokoobrazovani ljudi pripremili za tržište rada, odnosno za neku od rukovodećih pozicija unutar same tvrtke METRO. Educiranjem, mentoriranjem i uključivanjem kandidata u internacionalno okruženje 27 država tvrtka će pripremiti jednog kandidata iz Hrvatske za preuzimanje menadžerske funkcije nakon dvije godine pripreme. Svi kandidati steći će praktično iskustvo i edukacije kroz rad u zemlji i inozemstvu, uključujući i Düsseldorf, gdje se nalazi sjedište tvrtke METRO Cash&Carry.

Osim završenog fakulteta ekonomskog ili turističkog usmjerenja, poželjno je da su kandidati sudjelovali u različitim izvannastavnim aktivnostima tijekom studiranja, da imaju iskustvo dužeg boravka u stranoj zemlji te da uz engleski jezik koriste i još jedan strani jezik, što će im osigurati prednost u odnosu na kandidate koji nemaju te kvalifikacije.

Velik broj prijava potvrđuje nam da u Hrvatskoj leži mnogo mladih potencijala koji čekaju svoju priliku. Konkurencija je vrlo žestoka, a današnje generacije studenata i onih netom diplomiranih, pokazuje jedan novi val mladih, osviještenih, znatiželjnjih i svestranih pojedinaca spremnih da osvoje svijet. Naša obaveza je pružiti im priliku i podršku putem dvogodišnjeg mentorstva i učiniti ih potpuno spremnim za poslovno okruženje. Ponosni smo kada oni postanu i dijelom METRO svijeta te što možemo zajedno graditi budućnost METRO-a u Hrvatskoj, ali i na globalnoj razini.”, izjavila je Nela Bučević, direktorica Odjela ljudskih resursa i korporativnih komunikacija u METRO Cash&Carry-ju, a prenosi portal posao.hr.

Prvi selekcijski krug sastoji se od odabira kandidata temeljenih na primljenim životopisima i motivacijskim pismima kandidata, a nakon toga slijedi intervju s predstavnicima Odjela ljudskih resursa METRO-a Hrvatske i internacionalnog centra procjene. Selekcijski proces trajat će do sredine srpnja, a odabrani kandidat s programom bi trebao početi u listopadu 2015.

Prijave za Ready2lead primaju se do 7. lipnja, a svi zainteresirani prijaviti se mogu slanjem životopisa i motivacijskog pisma na engleskom jeziku na adresu elektroničke pošte MCCHRRecuitment@metro-cc.hr ili putem pošte na METRO Cash & Carry d. o. o. Department Human Resources, Jankomir 31, 10 090 Zagreb.

Komentari na članak

Vezani članci

Super Mario Bros 30 godina

Na današnji dan

Igrica Super Mario Bros danas slavi 30 godina

Brkati debeljko u plavomu radnom odijelu s crvenom kapicom na glavi pojavio se u više od 200 videoigrica, a također ima i vlastiti crtani film i strip.

Izbjeglice

Izbjeglička kriza u Europi

VIDEO: Prosvjedi za i protiv izbjeglica širom Europe

Tisuće prosvjednika okupilo se prošle subote u europskim prijestolnicama kako bi iskazali potporu i solidarnost s izbjeglicama. Istovremeni su u Varšavi, Bratislavi i Pragu održani protuimigracijski prosvjedi.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Seks-afera

Seks afera na tuzlanskom odjeljenju sarajevskog Pravnog fakulteta

Seks u zamjenu za ocjene - tuzlanski profesori osuđeni na uvjetnu zatvorsku kaznu

Profesor Durmišević studentici je ponudio ispitna pitanja u zamjenu za seks, a profesor Lučić je studenticama upisao ocjene u indekse iako one taj predmet nisu položile.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.