Skandal na društvenim mrežama

Ne nasjedajte na ovo!

Grašak s polica

Još jednom se pokazalo koliko smo brzi na donošenju zaključaka bez da se provjere informacije!

Danas su Facebook preplavile fotografije proizvoda s polica jednog trgovačkog lanca na kojima su barkodovi označeni slovom x što je izazvalo ogromnu pompu jer je osoba koja je postavila fotografiju pametno zaključila da se radi o otuđenim artiklima koji su donirani za poplavljena područja u Slavoniji.

Brzinom munje su mnogi mediji i korisnici društvenih mreža proširili fotografije, a rijetki su se u komentarima zapitali o čemu se tu zapravo radi.

Još jednom se pokazalo koliko smo brzi pri donošenju zaključaka na osnovu neprovjerenih informacija.

U moru postova i objava i kojima se uglavnom svi užasavaju i osuđuju ovaj "potez", pronašli smo i službeno priopćenje "okrivljenog" trgovačkog lanca koje prenosimo u cijelosti.

Plodine
 
Plodine, FOTO: Twitter/print screen
 

Ne vjerujte svemu što se pojavi na društvenim mrežama i promislite prije nego nešto ovako podijelite i sami. Svaka priča ima i drugu stranu, često istinitu, a zanemarenu.

Komentari na članak

Vezani članci

Naslovna

Sigurnost na mreži

Podaci koje je poželjno obrisati s Facebooka kako biste povećali svoju sigurnost

Facebook je odavno izgubio svoju prvotnu, društvenu ulogu i pretvorio se u sofisticiranu platformu za oglašavanje i prodaju. Oglašivači pomoću vaših podataka skupljaju informacije o vašim interesima i stvaraju najprimamljivije ponude samo za vas. Možete sve to barem djelomično spriječiti ako pročitate naše savjete.

čitanje

Čitanjem protiv beznačajnih „selfija“

Skrenite pogled s ekrana – možda negdje pred sobom ugledate gomilu knjiga

Shaheryar Malik mladi je umjetnik koji je odlučio besmisao društvenih mreža zamijeniti čitanjem knjiga te poticanjem drugih da učine isto. Nadamo se da ćemo „hrpe“ knjiga pronaći i u svojim gradovima!

Project Lightning

Informativna platforma za praćenje događaja

Twitterov tajni projekt "Lightning"

Spomenuta opcija nalazit će se u okviru glavne stranice sa sadržajem, a imat će zadatak da prikazuje aktualne događaje kao i udarne vijesti.

Atmosfera na Weekendu

Weekend Media Festival

Jubilarni Weekend pokazuje kako je nadigran moćni BBC sa 70 milijuna pregleda na društvenim mrežama

Jon Laurence govorit će o revoluciji na Channelu 4, a psiholog Boris Šurija otkrit će u kojoj mjeri psihologija stoji iza uspjeha ili neuspjeha na društvenim mrežama.

Rovinj

„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.