Edukativne radionice

„Most prema USPJEHU”: bez radnog iskustva do društvenog poduzetništva

Radionica, "Most prema uspjehu"

Kroz projekt udruge OAZA polaznici će moći saznati što to zapravo znači biti poduzetnik, zašto je važno poznavati svoje strasti ili talente te tipove osobnosti, kako se financirati iz svojih snova, zašto je društveno poduzetništvo važno za razvoj društva i koje su navike potrebne za stvaranje društvenog poduzetnika.

Novi krug edukacija Most prema USPJEHU o društvenom poduzetništvu održat će se nakon božićnih i novogodišnjih blagdana. Riječ je o projektu koji traje od 1. lipnja 2017. do 30. svibnja 2018. Namijenjen je nezaposlenim mladim osobama do 30. godine života koje imaju završeno srednjoškolsko ili fakultetsko obrazovanje, a nemaju radnog iskustva te žele pokrenuti svoje društveno poduzeće u budućnosti.

Edukativne radionice očekuju ih jednom tjedno u prostorijama udruge OAZA, koja je nositeljica projekta, u zagrebačkoj Petrićevoj ulici 5. Uz pomoć dvojice predavača, gospodina Filipa Brničevića i gospodina Roberta Rosandića, polaznici će moći saznati što to zapravo znači biti poduzetnik, zašto je važno poznavati svoje strasti ili talente te tipove osobnosti, kako se financirati iz svojih snova, zašto je društveno poduzetništvo važno za razvoj društva i koje su navike potrebne za stvaranje društvenog poduzetnika.

Do sada je kroz navedene edukacije u Zagrebu i Karlovcu uspješno prošlo više od 164 ljudi, a jedno je mikropoduzeće dobilo i financijsku potporu. Ukupna je vrijednost projekta 731 369,09 HRK, provodi se u suradnji sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, a kao partneri na projektu sudjeluju i Razvojna Agencija Zagreb, Cluster za eko-društvene inovacije i razvoj (CEDRA) te Udruga Carpe Diem. 

Svi zainteresirani za sudjelovanje mogu se prijaviti na poveznici. Sve se dodatne informacije nalaze na službenoj stranici

Komentari na članak

Vezani članci

Frizura

Svjetsko studentsko natjecanje

„L'Oréal Brandstorm”: 10 000 eura za osmišljavanje frizerskog salona budućnosti

Do 26. veljače zaprimaju se prijave za sudjelovanje na novom izdanju natjecanja „L'Oréal Brandstorm”. S po 10 000 eura nagradit će se tri tima, i to za najbolju promociju brenda, za najbolju tehnološku inovaciju te za društvenu odgovornost zamišljenog koncepta.

Promocija

Hrvatski studentski zbor

HSZ raspisao natječaje za izbor povjerenika za medije i koordinatora studentskih pravobranitelja

Hrvatski studentski zbor raspisao je natječaj za dostavu kandidatura za izbor povjerenika za medije Skupštine Hrvatskog studentskog zbora te za izbor koordinatora studentskih pravobranitelja. Rok za dostavu potrebne dokumentacije za oba natječaja je 1. veljače 2017. godine.

Konferencija

Fakultet organizacije i informatike

Radionica primjene analitike u financijama, investiranju i sportu

Na edukaciji „Odabrani primjeri primjene analitike“ studenti će svladati vještine vezane za primjenu analitičkih metoda na primjerima investiranja, upravljanja rizicima, javne nabave, osobnih financija i sporta.

Zadarska riva

Info centar za mlade Zadar

Zadarska radionica novinarstva predstavit će načela novinarskog umijeća

Cilj novinarske radionice je savladavanje načela novinarskog umijeća te upoznavanje s teorijom i praksom novinarskog rada u pisanim i elektroničkim medijima.

Izvor: Flickr

Financijska podrška

Australija nudi stipendiran diplomski studij u području upravljanja vodama

Oduvijek ste htjeli studirati u Australiji? Do 1. 8. možete se prijaviti za stipendiju u području upravljanja vodama, u iznosu od čak 93 645 australskih dolara!