Zahvaljujući provedenom natječaju za studente

Mol Grupa dobitnik brončane nagrade Stevie za program privlačenja i razvoj talenata studenata

Stevie Awards

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

MOL Grupi, vodećoj međunarodnoj kompaniji u industriji nafte i plina, 26. veljače dodijeljena je brončana nagrada Stevie, i to na 11. natjecanju International Business Awards (IBA) koje nagrađuje najbolje poslovne projekte.

MOL Grupi nagrada je dodijeljena u kategoriji Reputacija i upravljanje brandom za komunikacijsku kampanju UPPP projekta, novog I&P (istraživanje i proizvodnja) programa za privlačenje i razvoj talenata, a koji je namijenjen studentima te diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva.

– Oduševljeni smo što je i tako prestižna globalna organizacija prepoznala napore MOL Grupe u podizanju svijesti o našem programu za privlačenje i razvoj talenata. Osobito sam ponosan na to što smo nagradu za PR dobili u Njemačkoj, jednom od najkonkurentnijih medijskih tržišta svijeta. – istaknuo je Dominic Köfner, potpredsjednik za korporativne komunikacije MOL Grupe.

– Našim nagrađivanim programima stvaramo prilike za vrhunske talente koji su spremni prihvatiti poslovne izazove u međunarodnom okruženju. – dodao je Köfner.

Program UPPP Technical Placement pruža jedinstvenu priliku za vrhunske kvalificirane mlade pojedince koji se mogu priključiti MOL-ovom odjelu za istraživanje i proizvodnju nafte i plina, te započeti svoju karijeru u uspješnoj međunarodnoj kompaniji.

Studenti su se tijekom 2014. godine mogli prijaviti na program koji je bio organiziran u dvije faze. PR kampanju za UPPP osmislila je njemačka komunikacijska agencija F&H Porter Novelli kako bi podigla svijest o programu među ciljnim skupinama u 10 država.

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

Kroz PR alate, kao što su kratki intervjui (speed-dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa privukla je gotovo 3 000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemlji svijeta. 

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj internetskoj stranici i na Facebooku.

Stevie nagrade dodjeljuju se u šest programa: The International Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business te Stevie Awards for Sales & Customer Service. Prijave za šesti program, The German Stevie Awards, moguće su od 18. kolovoza. Odajući priznanje poslovnim organizacijama svih vrsta i veličina, kao i njihovim zaposlenicima, Stevie prepoznaje izvrsnost na radnom mjestu.

Komentari na članak

Vezani članci

Split noću

Splitski studenti u Zagrebu

Nima Splita do Zagreba

Što nam znači zavičaj u Zagrebu? Znači nam sve. Znači nam više nego Nina i Severina.

Naslovnica

Javni gradski prijevoz

ZET vraća novac kupcima karata po starim cijenama!

Novac će biti vraćen i putnicima s unaprijed kupljenim godišnjim kartama, adekvatno broju mjeseci, odnosno valjanosti karata u razdoblju od primjene novog cjenika.

FotoMaČak

FotoMaČak – fotografski maraton Čakovec

Sudjelujte u zabavnom fotografskom maratonu i osvojite vrijedne nagrade

FotoMaČak je cjelodnevno fotografsko natjecanje, čiji je cilj popularizacija kvalitetne fotografije, jačanje suradnje među fotoklubovima, druženje i razvijanje fotografske kulture uz promociju Čakovca i Međimurske županije.

Sveučilište Sjever

Sveučilište Sjever

Dodijeljene Rektorove nagrade na Sveučilištu Sjever

Rektor Sveučilišta Sjever prof. dr. sc. Marin Milković dodijelio je jedanaest Rektorovih nagrada za najbolji uspjeh u akademskoj godini 2014./2015. te četiri Rektorove nagrade za najbolji rad studenata u akademskoj godini 2014./2015., koje se sastoje od povelje i novčane nagrade.

Studenti

Rezultati istraživanja ERF-a i Ureda za droge:

Slatki studentski život!

Studenti su zadovoljni studijem i dobro spavaju. Kad nisu na fakultetu ili u svojoj sobi, vrijeme uglavnom provode po kafićima i klubovima.