Zahvaljujući provedenom natječaju za studente

Mol Grupa dobitnik brončane nagrade Stevie za program privlačenja i razvoj talenata studenata

Stevie Awards

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

MOL Grupi, vodećoj međunarodnoj kompaniji u industriji nafte i plina, 26. veljače dodijeljena je brončana nagrada Stevie, i to na 11. natjecanju International Business Awards (IBA) koje nagrađuje najbolje poslovne projekte.

MOL Grupi nagrada je dodijeljena u kategoriji Reputacija i upravljanje brandom za komunikacijsku kampanju UPPP projekta, novog I&P (istraživanje i proizvodnja) programa za privlačenje i razvoj talenata, a koji je namijenjen studentima te diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva.

– Oduševljeni smo što je i tako prestižna globalna organizacija prepoznala napore MOL Grupe u podizanju svijesti o našem programu za privlačenje i razvoj talenata. Osobito sam ponosan na to što smo nagradu za PR dobili u Njemačkoj, jednom od najkonkurentnijih medijskih tržišta svijeta. – istaknuo je Dominic Köfner, potpredsjednik za korporativne komunikacije MOL Grupe.

– Našim nagrađivanim programima stvaramo prilike za vrhunske talente koji su spremni prihvatiti poslovne izazove u međunarodnom okruženju. – dodao je Köfner.

Program UPPP Technical Placement pruža jedinstvenu priliku za vrhunske kvalificirane mlade pojedince koji se mogu priključiti MOL-ovom odjelu za istraživanje i proizvodnju nafte i plina, te započeti svoju karijeru u uspješnoj međunarodnoj kompaniji.

Studenti su se tijekom 2014. godine mogli prijaviti na program koji je bio organiziran u dvije faze. PR kampanju za UPPP osmislila je njemačka komunikacijska agencija F&H Porter Novelli kako bi podigla svijest o programu među ciljnim skupinama u 10 država.

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

Kroz PR alate, kao što su kratki intervjui (speed-dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa privukla je gotovo 3 000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemlji svijeta. 

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj internetskoj stranici i na Facebooku.

Stevie nagrade dodjeljuju se u šest programa: The International Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business te Stevie Awards for Sales & Customer Service. Prijave za šesti program, The German Stevie Awards, moguće su od 18. kolovoza. Odajući priznanje poslovnim organizacijama svih vrsta i veličina, kao i njihovim zaposlenicima, Stevie prepoznaje izvrsnost na radnom mjestu.

Komentari na članak

Vezani članci

S/UMAS GOES POP

Ansambl za suvremenu glazbu S/UMAS

Splitski studenti pripremaju humanitarni koncert za pomoć beskućnicima

Ansambl za suvremenu glazbu Umjetničke akademije u Splitu uoči Božića uveseljava najpotrebitije sugrađane.

Pravni fakultet u Osijeku

Sveučilište Josipa J. Strossmayera u Osijeku

Studenti PRAVOS-a ostali bez dekanskog roka

Na današnjoj sjednici Fakultetskog vijeća osječkoga Pravnog fakulteta odlučeno je da ove akademske godine neće biti dekanskog roka jer su izvanredni ispitni rokovi već iskorišteni u travnju i svibnju.

Aplikacija Menzer

Intervju: Filip Šaina

Menzer: Aplikacija koja će postati najbolji prijatelj svakom studentu

Devetnaestogodišnji student Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, Filip Šaina, osmislio je aplikaciju koja vam otkriva stanje salda na iksici, što je na meniju u menzi i koliko će vas otprilike koštati obrok. Skinite, isprobajte i ocijenite!

MWC 2014 uređaji

Najbolje iz svijeta telekomunikacije

Dodjela Global Mobile Awardsa 2014.

GSMA, udruženje mobilnih operatera posvećeno standardizaciji, razvoju i promociji mobilne telefonije, i ove je godine dodijelilo nagrade najboljim uređajima.

https://cdn.pixabay.com/photo/2015/11/07/08/49/hand-1030565__340.jpg

Globalna inicijativa

„Service Jam": Pred studentima i mladim stručnjacima 48 sati da promijene svijet

Zagreb „Service Jam" okupit će (do) 50 sudionika različitog profila – od „freelancera”, dizajnera, programera i marketingaša do studenata koji će uz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom.