Zahvaljujući provedenom natječaju za studente

Mol Grupa dobitnik brončane nagrade Stevie za program privlačenja i razvoj talenata studenata

Stevie Awards

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

MOL Grupi, vodećoj međunarodnoj kompaniji u industriji nafte i plina, 26. veljače dodijeljena je brončana nagrada Stevie, i to na 11. natjecanju International Business Awards (IBA) koje nagrađuje najbolje poslovne projekte.

MOL Grupi nagrada je dodijeljena u kategoriji Reputacija i upravljanje brandom za komunikacijsku kampanju UPPP projekta, novog I&P (istraživanje i proizvodnja) programa za privlačenje i razvoj talenata, a koji je namijenjen studentima te diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva.

– Oduševljeni smo što je i tako prestižna globalna organizacija prepoznala napore MOL Grupe u podizanju svijesti o našem programu za privlačenje i razvoj talenata. Osobito sam ponosan na to što smo nagradu za PR dobili u Njemačkoj, jednom od najkonkurentnijih medijskih tržišta svijeta. – istaknuo je Dominic Köfner, potpredsjednik za korporativne komunikacije MOL Grupe.

– Našim nagrađivanim programima stvaramo prilike za vrhunske talente koji su spremni prihvatiti poslovne izazove u međunarodnom okruženju. – dodao je Köfner.

Program UPPP Technical Placement pruža jedinstvenu priliku za vrhunske kvalificirane mlade pojedince koji se mogu priključiti MOL-ovom odjelu za istraživanje i proizvodnju nafte i plina, te započeti svoju karijeru u uspješnoj međunarodnoj kompaniji.

Studenti su se tijekom 2014. godine mogli prijaviti na program koji je bio organiziran u dvije faze. PR kampanju za UPPP osmislila je njemačka komunikacijska agencija F&H Porter Novelli kako bi podigla svijest o programu među ciljnim skupinama u 10 država.

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

Kroz PR alate, kao što su kratki intervjui (speed-dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa privukla je gotovo 3 000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemlji svijeta. 

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj internetskoj stranici i na Facebooku.

Stevie nagrade dodjeljuju se u šest programa: The International Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business te Stevie Awards for Sales & Customer Service. Prijave za šesti program, The German Stevie Awards, moguće su od 18. kolovoza. Odajući priznanje poslovnim organizacijama svih vrsta i veličina, kao i njihovim zaposlenicima, Stevie prepoznaje izvrsnost na radnom mjestu.

Komentari na članak

Vezani članci

Knjiga, učenje

Studentske tragedije

Šest razloga zbog kojih vam ne ide na faksu

Novi semestar, novi početak. Ako ste još u bedu jer prošli nije baš bio onakav kakvog ste očekivali, donosimo vam 6 mogućih razloga za vaše nezadovoljstvo.

Sat

Izbjegavanje odgovornosti

Sedam situacija u kojima se redovito nalaze osobe koje sve rade u zadnji čas

Moraš napisati seminar, naučiti za kolokvij, napraviti projekt za posao. Imaš mjesec dana do toga datuma i čini ti se kao da imaš cijelu vječnost. Nikako da se pokreneš jer – sve stigneš.

Studomanija - naslovna

INTERVJU: Studomanija

Zadarski studenti već neko vrijeme osvajaju radijski eter: Upoznajte ekipu iza Studomanije

Studomanija je studentska emisija, produkt kontinuiranog rada studenata prve godine diplomskog studija Novinarstva i odnosa s javnostima Sveučilišta u Zadru.

4. regional case study pobjednici

Završeno natjecanje Start-Up udruge

Timovi Jaruni, Know How, Pod repom i Flavum briljirali na Regional Case Studyju

Na završnoj ceremoniji natjecanja Regional Case Study (RCS) na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli kompanije su proglasile pobjedničke timove. U 4. izdanju natjecanja sudjelovalo je 300 natjecatelja, studenata sa svih sveučilišta u Hrvatskoj.

Završnica Elektroboja

Završeno studentsko natjecanje Elektroboj

Otkriveni najbolji izumi studenata elektrotehnike u finalu Elektroboja 2014.

Saznajte koji su timovi pokupili nagrade na Elektroboju i što su izumili.