Mladi profesionalci, prijavite se na Young Lions i predstavljajte Hrvatsku u Cannesu
Do 10. ožujka zaprimaju se prijave nezavisnih profesionalaca ili zaposlenika agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti koji će se tijekom 24 sata u kategorijama Design, Digital, Media, Print ili PR boriti za pobjedu i plasman na natjecanje u Cannesu.
Do 10. ožujka zaprimaju se prijave nezavisnih profesionalaca ili zaposlenika agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti koji će se tijekom 24 sata u kategorijama Design, Digital, Media, Print ili PR boriti za pobjedu i plasman na natjecanje u Cannesu.
U tijeku su prijave za najpopularnije natjecanje za mlade profesionalce u komunikacijskoj industriji – Young Lions Croatia koji organizira HURA u suradnji s Cannes Lionsom. Pobjednici će predstavljati Hrvatsku na međunarodnom natjecanju u Cannesu gdje će odmjeriti snage s kolegama iz cijelog svijeta. Odlazak u Cannes i nagrada u vrijednosti od 45 000 kuna – čeka najbolji natjecateljski par.
Da su mladi talenti oglašivačke i PR industrije vrlo brzo prepoznali važnost natjecanja govori činjenica da je prošlogodišnje izdanje bilo rekordno po broju prijava – gotovo 60% više nego za prethodnu godinu. Grand Prix pobjednici bili su Matko Buntić (Designer) i Fran Mubrin (Creative Director) iz agencije 404 te su povodom otvaranja prijava na ovogodišnje natjecanje svima koji još razmišljaju hoće li se prijaviti poručili:
– Young Lions jedno je od najzanimljivijih iskustava u našoj karijeri. Odlazak u Cannes definitivno je najbolji dio, ali i cijelo natjecanje odlična je prilika za stjecanje novih znanja koja nam pomažu da još bolje i kreativnije riješimo izazove u svakodnevnom radu. Svi koji imaju dvojbu prijaviti se ili ne, nemojte previše razmišljati jer je odlazak u Cannes nešto što ćete pamtiti cijeli život. Sretno i uživajte na natjecanju!
Četvrto izdanje natjecanja drugo je po redu koje će se održati u Zagrebu, dok će nagrade biti dodijeljene u Rovinju na festivalu Dani komunikacija koji okuplja najbolje iz domaće industrije. Mladi će, osim prilike za profesionalnim usavršavanjem, svojim projektom učiniti i dobro djelo. Natjecateljski zadatak zapravo je kreiranje rješenja koje će bez naknade biti ustupljeno neprofitnoj organizaciji.
Sudjelovati mogu nezavisni profesionalci ili zaposlenici agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti, a za finalno rješenje imaju 24 sata. Organizatori poručuju da samim natjecanjem i bogatom nagradom žele uložiti u mlade hrvatske profesionalce i time ih ponukati da ostanu raditi i živjeti u Hrvatskoj.
Upravo zbog toga, za razliku od prijašnjih, ove godine priliku za otići u Cannes imaju svi natjecateljski parovi koji osvoje prvo mjesto u jednoj od pet kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR. Organizatori tradicionalno sponzoriraju troškove puta, smještaja i kotizacije pobjedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost financirati troškove svojih zaposlenika ako osvoje prvo mjesto u pojedinim kategorijama.
Nastavno na pozitivno iskustvo prošle godine organizatori Dana komunikacija odlučili su i ove godine uključiti predstavljanje radova finalista natjecanja u službeni program festivala. Timovi se mogu prijaviti do 10. ožujka 2019. godine pomoću obrasca dostupnog na službenoj stranici festivala.